Maar ik vind het wel een erg knappe prestatie van Renault. Ze zetten BMW toch een beetje te kakken door met fwd, minder vermogen en bijna de helft van de prijs een snellere tijd neer te zetten. Zeker als je al die marketing van BMW ziet, het dikke uiterlijk, alles met veel bombarie in de markt gezet... en de Godlike status die die 1500kg wegende auto hier al heeft
BMW 1 Serie M Coupé
-
Tom
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Cijfertjes en ringtijden boeien mij ook niks. Daar haal ik m'n fun ook niet uit. Een Renault en 1M is ook geen vergelijk. De M koper zal zo'n Renault geen optie vinden en andersom ook niet.
Maar ik vind het wel een erg knappe prestatie van Renault. Ze zetten BMW toch een beetje te kakken door met fwd, minder vermogen en bijna de helft van de prijs een snellere tijd neer te zetten. Zeker als je al die marketing van BMW ziet, het dikke uiterlijk, alles met veel bombarie in de markt gezet... en de Godlike status die die 1500kg wegende auto hier al heeft
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
200 godvergeten paginas
x 40.
@Tom een Godlike status hier? Een 1M?
Waar lees jij dat?
Ik zie dat ding alleen maar onderuit worden gehaald door mooiweerrijders met auto's waarbij mijn nachtkastje nog sneller over de Ring gaat.LOL
@Tom een Godlike status hier? Een 1M?
Waar lees jij dat?
Ik zie dat ding alleen maar onderuit worden gehaald door mooiweerrijders met auto's waarbij mijn nachtkastje nog sneller over de Ring gaat.LOL
- duifjes.com
Tom 200!!!!! wat heb je gewonnen???Tom schreef:Cijfertjes en ringtijden boeien mij ook niks. Daar haal ik m'n fun ook niet uit. Een Renault en 1M is ook geen vergelijk. De M koper zal zo'n Renault geen optie vinden en andersom ook niet.
En je verhaal is wat ik bedoel! Goede timing van Renault
- Hielke
Ik post hier dus niet meer in dit topic he. Laat dat duidelijk zijn. Ik heb me tot het moment dat ik in de 1M gereden heb (2013 of zo) aan de discussie onttrokken.
Maar ik wil jullie wel even laten weten dat het heerlijk leesvoer blijft. De hele lichting studie sociologie 2007 uit Groningen zou er op af kunnen studeren
En ik vind het leuk om als eerste de 200 aan te tikken
Maar ik wil jullie wel even laten weten dat het heerlijk leesvoer blijft. De hele lichting studie sociologie 2007 uit Groningen zou er op af kunnen studeren
- Snipe
De helft van de prijs valt ook wel mee, want die Renault kost in Frankrijk 35.500 euro. Een 1 M doet daar 53k. Maar goed, blijft een knappe prestatie van Renault.Tom schreef:Maar ik vind het wel een erg knappe prestatie van Renault. Ze zetten BMW toch een beetje te kakken door met fwd, minder vermogen en bijna de helft van de prijs een snellere tijd neer te zetten.
Ook als je hun vorige tijd met de R26.R ziet en de tijd die een Focus RS neerzet, trouwens.
-
Tom
Die uitklopte BMW 135i van 1500kg is de meest besproken auto op DFRobin schreef: @Tom een Godlike status hier? Een 1M?
http://www.myhotbimmer.com/bmw_products ... harger_Kit" onclick="window.open(this.href);return false;duifjes.com schreef: Tom 200!!!!! wat heb je gewonnen???
Ffffuuuuuuuu
-
Andre
Hielke schreef:Ik post hier dus niet meer in dit topic he. Laat dat duidelijk zijn. Ik heb me tot het moment dat ik in de 1M gereden heb (2013 of zo) aan de discussie onttrokken.
Maar ik wil jullie wel even laten weten dat het heerlijk leesvoer blijft. De hele lichting studie sociologie 2007 uit Groningen zou er op af kunnen studeren![]()
200 haalt die punto evo dat wel
-
Robin
Punto sleepoog vóór, sleepkabel, sleepoog achter in de Vito en die 200 lukt wel.Andre schreef:Hielke schreef:Ik post hier dus niet meer in dit topic he. Laat dat duidelijk zijn. Ik heb me tot het moment dat ik in de 1M gereden heb (2013 of zo) aan de discussie onttrokken.
Maar ik wil jullie wel even laten weten dat het heerlijk leesvoer blijft. De hele lichting studie sociologie 2007 uit Groningen zou er op af kunnen studeren![]()
200 haalt die punto evo dat wel
Wisten jullie trouwens dat de alom en met reden bejubelde Megane Trophy RS wordt aangedreven door een 4 cylinder turbo benzinemotor?
Skitterend toch?
Laatst gewijzigd door Robin op 18 jun 2011, 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- RVV
Robin ik kies de 1M. Maar gelijktijdig is het ook gewoon zo dat ik gewoon geen zin heb om aan de 1M hype mee te doen. Goed laten we de Renault tijd los. Dan heb je het nog steeds over 8.15. Een CSL deed 7.50 ofzo maar die semi's maken geen 25 seconden verschil. Daarbij is de 1M BMW's high tech van dit moment. Slechts 7 seconden sneller dan een e46 M3 11 jaar geleden. Ringtijden maken niet uit voor het dagelijkse rijplezier 100% mee eens en RWD rulzzzz maar de waarheid is ook hard en dat is dat je als BMW rijder tot in lengte vN jaren moet aanhoren hoe een standaard Renaultje BMW's pareltje van dit moment voor schut zet.
Ja dat vind ik als BMW liefhebber gewoon jammer.
-
Robin
Dat laatste heb ik dan weer niet.Heb ik ook geen problemen mee.Het GTT vs Porsche verhaal zegmaar.RVV schreef:Robin ik kies de 1M. Maar gelijktijdig is het ook gewoon zo dat ik gewoon geen zin heb om aan de 1M hype mee te doen. Goed laten we de Renault tijd los. Dan heb je het nog steeds over 8.15. Een CSL deed 7.50 ofzo maar die semi's maken geen 25 seconden verschil. Daarbij is de 1M BMW's high tech van dit moment. Slechts 7 seconden sneller dan een e46 M3 11 jaar geleden. Ringtijden maken niet uit voor het dagelijkse rijplezier 100% mee eens en RWD rulzzzz maar de waarheid is ook hard en dat is dat je als BMW rijder tot in lengte vN jaren moet aanhoren hoe een standaard Renaultje BMW's pareltje van dit moment voor schut zet.
We zitten allemaal liever in die Porker at the end of the day dan in die GTT....
-
Andre
Er zijn locals op de ring met golfjes 2 die rijden rondjes om een GT3.
Ik denk dat ik morgen maar een golf 2 koop lol.
Hier trouwens voor de liefhebber het renault rondje.
De voorbanden janken het uit en de motor klinkt als een miele stofzuiger maar wel een 8.08.
De voorbanden janken het uit en de motor klinkt als een miele stofzuiger maar wel een 8.08.
- duifjes.com
Ah....ik zie het al.....geen eerlijke test....ze hebben hem lightweight willen maken....er ontbreken onderdelen!
-
Robin
duifjes.com schreef:Ah....ik zie het al.....geen eerlijke test....ze hebben hem lightweight willen maken....er ontbreken onderdelen!
- Snipe
En dan hebben we het nog niet eens over die dikke vette Bridgestone-stickertuning gehad. Geen wonder dat 'ie sneller is..!
- RVV
De verhalen van locals die met een full ring spec golf 2 en 1500 ronden ring ervaring een ouwe lul in een GT3 te kakken zetten die zijn natuurlijk ook al zo oud als de ring zelf, dus dat geloof ik wel.
Punt is dat die Renault (jaja met zo'n 4 cilinder koffiepotje en 2 liter) die net zo stock is al een de 1M met de allmighty 3 liter en bijna 400pk als je sommige moet geloven gewoon slaag geeft.
Renault leeft minder op dit BMW minded forum, misschien dat het daarom niet opviel. Of de marketing bij Renault werkt anders wie zal het zeggen.
Maar dit is niet persoonlijk, geen aanval naar 1M rijders of BMW rijders in het algemeen. Maar draai de film betreffende de 1M marketing nou eens even terug. Een jaar lang moeten we een doekje omhoog hier zien, een lakentje opzij daar.. dan een grootste aankondiging.. een marketingsonthaal die zijn weerga niet kent. Nog nooit eerder is een BMW product zo geintroduceerd als de 1M. De spanning werd opgebouwd tot een ongekend hoogtepunt.. de eerste tests waren lovend.. bizar bijna.. alles wat BMW eerder heeft neergezet op het gebied van M leek bijna te worden weggeblazen.. M3's ineens kut, M5's al niet over te spreken.. de 1M is volgens velen de heilige BMW graal van dit moment. Maar dan relativerend.. zelfs ik als BMW man, misschien wel een van de grootste BMW gekken van dit forum. Alles gehad van een 120d tot een M5.. zie het dan maar wat luchtiger.. Onder de streep is de 1M gewoon een 1M niet meer en niet minder.
Robin FYI de Z4 coupé deed het volgens sportauto het in 8.32.. op een brak e46 standaard onderstel zonder sper en 225 rondom. Maar die Z4 werd dan ook niet zo gehyped door BMW
Punt is dat die Renault (jaja met zo'n 4 cilinder koffiepotje en 2 liter) die net zo stock is al een de 1M met de allmighty 3 liter en bijna 400pk als je sommige moet geloven gewoon slaag geeft.
Renault leeft minder op dit BMW minded forum, misschien dat het daarom niet opviel. Of de marketing bij Renault werkt anders wie zal het zeggen.
Maar dit is niet persoonlijk, geen aanval naar 1M rijders of BMW rijders in het algemeen. Maar draai de film betreffende de 1M marketing nou eens even terug. Een jaar lang moeten we een doekje omhoog hier zien, een lakentje opzij daar.. dan een grootste aankondiging.. een marketingsonthaal die zijn weerga niet kent. Nog nooit eerder is een BMW product zo geintroduceerd als de 1M. De spanning werd opgebouwd tot een ongekend hoogtepunt.. de eerste tests waren lovend.. bizar bijna.. alles wat BMW eerder heeft neergezet op het gebied van M leek bijna te worden weggeblazen.. M3's ineens kut, M5's al niet over te spreken.. de 1M is volgens velen de heilige BMW graal van dit moment. Maar dan relativerend.. zelfs ik als BMW man, misschien wel een van de grootste BMW gekken van dit forum. Alles gehad van een 120d tot een M5.. zie het dan maar wat luchtiger.. Onder de streep is de 1M gewoon een 1M niet meer en niet minder.
Robin FYI de Z4 coupé deed het volgens sportauto het in 8.32.. op een brak e46 standaard onderstel zonder sper en 225 rondom. Maar die Z4 werd dan ook niet zo gehyped door BMW
-
Robin
Rico, de enige bijna die 't allemaal niet zo luchtig ziet ben jij naar mijn idee. Jij zegt zonet dat je 't jammer vind als BMW rijder om tot Sint Juttemis aan te moeten horen dat de 1M te kakken werd gezet door zo'n Renaultje.
Misschien moet je naar iets nieuws toe in autoland ofzo, de Z4 aan de kant en die diesel ook, want 't valt me wat op dat je een beetje frusti in deze draad reageert soms, no offence. Maar 't valt me wat op.
Remedie /medicijn? 335i touring of tóch 'n 1m?
Ohja, dat een 1M op Hockenheim Kurz een Cayman S te kakken zet zijn we dan weer vergeten. :boogie:
Mijn heilige BMW graal zou zijn 'n M5 F10 met 'n kuurtje en 'n 458.
1M op plaats 2 ja.
Oh ja. Die 265pk 2 liter Renault turbo kan maar zo iets meer zijn ook
Je weet hoe eerlijk Fransen zijn.
Misschien moet je naar iets nieuws toe in autoland ofzo, de Z4 aan de kant en die diesel ook, want 't valt me wat op dat je een beetje frusti in deze draad reageert soms, no offence. Maar 't valt me wat op.
Remedie /medicijn? 335i touring of tóch 'n 1m?
Ohja, dat een 1M op Hockenheim Kurz een Cayman S te kakken zet zijn we dan weer vergeten. :boogie:
Mijn heilige BMW graal zou zijn 'n M5 F10 met 'n kuurtje en 'n 458.
1M op plaats 2 ja.
Oh ja. Die 265pk 2 liter Renault turbo kan maar zo iets meer zijn ook
Je weet hoe eerlijk Fransen zijn.
- RVV
nuh mijn huidige auto's spelen geen rol van betekenis betreffende mijn mening over de 1M zijn marketing. Z4 blijft nog wel even en de 330d doet prima datgene waar hij voor op de stoep staat. De familie auto wezen. Een 1M kan er best komen in de toekomst, maar dan wel nuchtere benadering.
Misschien ligt het inderdaad wel aan de marketing van BMW.. dat het daar voor mij fout is gegaan.
Ze hadden die 1M gewoon ala 130i indertijd in de markt moeten zetten imho. :sailing:
Misschien ligt het inderdaad wel aan de marketing van BMW.. dat het daar voor mij fout is gegaan.
Ze hadden die 1M gewoon ala 130i indertijd in de markt moeten zetten imho. :sailing:
- dvh
Ding hangt lekker aan het gas !Andre schreef:Er zijn locals op de ring met golfjes 2 die rijden rondjes om een GT3.
-
Rupie
't Werkt Andre.Andre schreef:Er zijn locals op de ring met golfjes 2 die rijden rondjes om een GT3.
Kan me herinneren dat ik je vroeg om een rondje in mijn 130i te rijden op Assen en dat ik het naar mijn zin had maar je vroeg om meer te driften. Jouw reactie, wat wil je nou nette lijnen rijden of driften? Jouw voorkeur gaat stiekem ook naar de rondetijd uit
Ps: moet eerlijk bekennen dat ik niet hele rondje niet bekeken heb, ziet er verre van spannend uit met de balans van de auto. Sorry Renault!
-
Robin
Dat klein geschrevene , vond ik ook, onderstuur onderstuur, niks mooi en elegant, niks 'balans' inderdaad. Maar at the end of the day staat er wel 8:08. Hulde, serieus, maar gracieus is anders, dat ziet Jules de Korte nog. Maar wat telt is de tijd inderdaad.Ruben schreef:'t Werkt Andre.Andre schreef:Er zijn locals op de ring met golfjes 2 die rijden rondjes om een GT3.
Kan me herinneren dat ik je vroeg om een rondje in mijn 130i te rijden op Assen en dat ik het naar mijn zin had maar je vroeg om meer te driften. Jouw reactie, wat wil je nou nette lijnen rijden of driften? Jouw voorkeur gaat stiekem ook naar de rondetijd uit
Ps: moet eerlijk bekennen dat ik niet hele rondje niet bekeken heb, ziet er verre van spannend uit met de balans van de auto. Sorry Renault!![]()
- Michel P
Dat filmpje van de Renault laat zien dat het hard gaat maar zonder emotie met dat hinderlijke onderstuur gepiep. Echt net zoals Ruben na 5 min de video gestopt, geestdodend om te kijken.
Michel
Michel
- BamiesGTA
- Auto: Cupra Leon 300
Zoiets kan je niet zeggen zonder zelf erin te rijden..Michel P schreef:Dat filmpje van de Renault laat zien dat het hard gaat maar zonder emotie met dat hinderlijke onderstuur gepiep. Echt net zoals Ruben na 5 min de video gestopt, geestdodend om te kijken.
Michel
Mijn M3 heeft minder emotie dan mijn FWD 147 GTA..
Laatst gewijzigd door BamiesGTA op 18 jun 2011, 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- Snipe
Ik ken genoeg mensen waarbij dat hinderlijke onderstuurgepiep ook voor heftige emoties zorgt.
- Tommy
hebben die ook allemaal een scheve rug, een versleten rechter elleboog, petje en sportschoenen aan?
-
Andre
Ruben
Ronde na ronde lijnen rijden op de grens dan moet je een fullblown race auto neerzetten met kooi etc.
Een aangepaste straatauto kan je zeker lol mee hebben en jou 130i was zeker dikke pret.
Ronde na ronde lijnen rijden op de grens dan moet je een fullblown race auto neerzetten met kooi etc.
Een aangepaste straatauto kan je zeker lol mee hebben en jou 130i was zeker dikke pret.