De volgende keer bij Wiesmann ga ik vragen of ze er een op kunnen bouwen met Renault onderdelen. Een samengeraapt zooitje BMW onderdelen werkt gewoon niet.

Nee weet ik niks van, vertel. Ik raak de gevoelige snaar blijkbaar. Horst in die Megane doet 8:24 ofzo. Weet jij ook.RVV schreef:Ja en dan komt Renault met een R variant
Robin over Horst is natuurlijk een flauwekul verhaal, weet jij ook.
Ja mooi was dat heRobin schreef:Doet me ook wéér denken aan die battle tussen Nissan (GTR)en Porsche.(GT3) Van 'n paar jaar terugJullie?
Tuurlijk snap ik dat ook. Klopt. Net als die Depressieve Enzo eigenaren die hun droom naar de kloten zien gaan door één of andere in Lelystad gebouwde halve sigaar op wielen, die ook 10 seconden sneller is op dat baantje daar in de Eifel.duifjes.com schreef:Ja mooi was dat heRobin schreef:Doet me ook wéér denken aan die battle tussen Nissan (GTR)en Porsche.(GT3) Van 'n paar jaar terugJullie?![]()
Ik snap je verhaal ook wel maar begrijp je die van mij ook? En er zullen denk ik 0.0000% van de M rijders overgaan naar een Megane....i know...
Om 'm niet in 't vaarwater van de M3 E9x te laten zitten misschien? Net als Porker met hun 911 vs intern de Boxster/Cayman?RVV schreef:8.24 door Horst geloof ik niks van. Buitendat als BMW op de ring zelf een tijd van minder dan 8.15 heeft gereden, waarom hoor of lees je daar niks over.
Elke wave heeft 5 mannetjes dus 40x die wave. Wie doet dat straks?Thijs-v-d-H schreef:We zijn er bijna maar nog niet helemaal...................repeat..............200![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LOL :boogie:M@rcel schreef:Feestje is al verpest door Renault.
Je weet wel, dat merk op de vluchtstrook. :beam:
Daarom zeg ik ook...heb er geen meter in gereden *(wat ik best zou willen)Andre schreef:Horst is geen topper van een coureur. Laten we dat eerst even voorop stellen.
Punt 2
Sportauto zegt dat de 1 serie M listig is op een hobbelige ring door zijn harde vering. Op de hockenheimring rijdt de 1M wel met de snelsten mee.
Als de horst zich dus niet zeker voelt op de ring zie je dat ook meteen terug in de tijden.
Dan de banden. Re050a heeft een wear rating van 140 en de PS2 van 220. De Re050a is veel zachter rubber dan de michelin.
Dan met turbo motoren is temperatuur heel belangrijk. Het is zelfs zo erg als ik in een race auto een qualificatie doe en er komt net een wolk voor de zon ben je ook sneller. Raar maar waar.
Het kan op de ring zomaar 10 sec opleveren met temperatuur verschillen.
Dus jongens en meisjes staar jullie je nu maar niet blind op die ring tijden. En zoals Robin zegt laat horst dan maar eens tijd neerzetten met de renault. Nu is de test gedaan door 2 verschillende rijders en op 2 verschilende ring dagen en dus verschillende temperaturen.
Get the facts together!!!!!
Jullie zijn net kinderen die met de meneer meepraten die het snoepgoed wegggeeft.
Ga beide auto s eens naast elkaar bekijken en ga ze beide eens rijden en kom dan eens met een conclusie deze boekjes wijsheden kennen we hier wel.
Beter? Alleen sneller op de Ring op DAT moment en that's it. Tuurlijk trek ik Sportauto niet in twijfel. Nooit gedaan ook. Maar dán moet Horst álles zelf gaan rijden en geen Coronel, Vergers, Basseng weetikveel. Dan heb je 'n iets reeler beeld. En het jamaar deed ik ook in de battle tussen Nissan en Porsche of Corvette.RVV schreef:Natuurlijk is het allemaal te beredeneren. Voordeel dit, nadeel dat. Maar de ring is geen circuit waar als op het scherpst van de snede wordt gereden er gegrossiert kan worden in seconden. 7 seconden lijkt weinig is het ook op die dik 20 km. Maar Horst is -tig jaar al een autoriteit met sportauto, supertesten zijn nooit een punt van discussie geweest als het om de ringtijd ging. Ook Robin heeft vaak aangegeven dat de sportauto gewoon geen gezeik is qua tijden. Maar nu betreft het de 1M dan is het ineens jamaar. Inderdaad Horst moet maar in die Renault gaan rijden. Die 7 seconden zijn dan zijn wisselgeld![]()
Punt is de 1M is goed, maar voor een habbekrats kan het beter.
Nou niet jou....maar gewoon in algemeen...ik weet waar jou plezier zit en dat is niet in een auto die op de Ring het snelste is....alleen voor het gros is dat wel wat telt ... de cijfertjes...dat het vergelijk niet altijd oke is dat terzijde....voor de zaterdag pindadoorgeef party wel...Andre schreef:Komt mij niet kut uit hoor duifjes.
Al had de renault 7 min blank gereden. Ik zoek nu mijn plezier in RWD.
Wat ik ook al eerder zei. Als sportief merk is renault perfect. En een megane trophy RWD voor de straat. Zet maar neer.
Gebruikers op dit forum: Fabian, Mark 320iS en 18 gasten