Niels schreef:@Arthur: volgens mij is die 335i naar de Beier gegaan en inmiddels verkocht.
Niels schreef:@Arthur: volgens mij is die 335i naar de Beier gegaan en inmiddels verkocht.
k33z schreef:Dank voor de reacties en de felicitaties met betrekking tot de kids.
@Marc, wist inderdaad dat een A4 2.0tfsi niet sportief was. Maar had dan wel verwacht dat het een auto met comfort zou zijn. Als het dan nog rijdt als een krant door trillingen (geen maandagmorgen exemplaar, dit is een structureel probleem bij veel moderne Audi's), dan ben je er snel klaar mee.
Brandstofpomp is inderdaad een bekend probleem bij de .35i. Zelfs onze B3 Biturbo heeft een paar weken geleden een nieuwe gekregen. Ene kant is het vervelend natuurlijk. Aan de andere kant kan je t maar vast gehad hebben he, als je toch weet dat het een zwak punt is.k33z schreef: Voorlopige diagnose van de dealer (ze moeten nu gaan meten, dat kon niet bij de snel service) is een kapotte brandstofpomp. Dit is een veel voorkomend probleem bij dit type motor als ik het zo lees.
Alles natuurlijk onder garantie vervangen, maar je zit er niet op te wachten.
Gaat een stuk rustiger worden@Hans, de kids zijn nog in het ziekenhuis op dit moment (wegens de vroeggeboorte), maar het is nu al vreselijk druk. Ben benieuwd hoe dat straks gaat als ze thuis zijn.
Gebruikers op dit forum: lalmineyalman, MatthijsL en 6 gasten