Gezinsuitbreiding - Fun en ruimte combineren?

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Arthur
Auto: Nr.51

Re: Gezinsuitbreiding - Fun en ruimte combineren?

Bericht door Arthur » 13 mei 2011, 13:56

Zou best kunnen. Heb de auto een poos in de gaten gehouden. Na z'n "statijd" (die ook al eens verlengd was) was 'ie ineens weg. Heb toen nog wel gezocht omdat ik vermoedde dat hij naar een handelaar/dealer gegaan zou zijn. Ik wilde weten wat die daar nu voor ging vragen maar dus niet meer gevonden. Maar goed, dat maakt ook totaal niet uit :wink:
Niels schreef:@Arthur: volgens mij is die 335i naar de Beier gegaan en inmiddels verkocht.

RVV

Bericht door RVV » 13 mei 2011, 14:16

Volgens mij heb ik die auto nooit bij de Beier gezien.

Marc R

Bericht door Marc R » 13 mei 2011, 15:22

k33z schreef:Dank voor de reacties en de felicitaties met betrekking tot de kids.

@Marc, wist inderdaad dat een A4 2.0tfsi niet sportief was. Maar had dan wel verwacht dat het een auto met comfort zou zijn. Als het dan nog rijdt als een krant door trillingen (geen maandagmorgen exemplaar, dit is een structureel probleem bij veel moderne Audi's), dan ben je er snel klaar mee.

Nou goed,nu ben je in ieder geval n prima wagen rijker!

Lijkt me een geweldige wagen zo'n 335i/d

Hans R
Auto: Jeep Rubicon

Bericht door Hans R » 14 mei 2011, 07:51

Gefeliciteerd Kees! Een tweeling nog wel :thumbup: komen jullie de dagen nog een beetje normaal door? Pfff ik heb mijn handen al vol aan 1, laat staan twee!
BMWtje is natuurlijk een dikke prima! Snel weer even een bakkie doen!

Hielke

Bericht door Hielke » 14 mei 2011, 21:53

Mooie auto met een super motor.

k33z

Bericht door k33z » 16 mei 2011, 15:33

@Hans, de kids zijn nog in het ziekenhuis op dit moment (wegens de vroeggeboorte), maar het is nu al vreselijk druk. Ben benieuwd hoe dat straks gaat als ze thuis zijn.

De 335i staat inmiddels bij de dealer met eerste probleem. Motor klonk gisteren als een dikke Audi 5-cylinder bi-turbo. Duurde maar 5 minuten, nu doet hij het weer goed, maar zal toch wel iets niet goed zitten.

Voorlopige diagnose van de dealer (ze moeten nu gaan meten, dat kon niet bij de snel service) is een kapotte brandstofpomp. Dit is een veel voorkomend probleem bij dit type motor als ik het zo lees.

Alles natuurlijk onder garantie vervangen, maar je zit er niet op te wachten.

Chris van S.

Bericht door Chris van S. » 16 mei 2011, 15:39

k33z schreef: Voorlopige diagnose van de dealer (ze moeten nu gaan meten, dat kon niet bij de snel service) is een kapotte brandstofpomp. Dit is een veel voorkomend probleem bij dit type motor als ik het zo lees.

Alles natuurlijk onder garantie vervangen, maar je zit er niet op te wachten.
Brandstofpomp is inderdaad een bekend probleem bij de .35i. Zelfs onze B3 Biturbo heeft een paar weken geleden een nieuwe gekregen. Ene kant is het vervelend natuurlijk. Aan de andere kant kan je t maar vast gehad hebben he, als je toch weet dat het een zwak punt is. ;)

RVV

Bericht door RVV » 16 mei 2011, 15:46

@Hans, de kids zijn nog in het ziekenhuis op dit moment (wegens de vroeggeboorte), maar het is nu al vreselijk druk. Ben benieuwd hoe dat straks gaat als ze thuis zijn.
Gaat een stuk rustiger worden :wink:

2000USA

Bericht door 2000USA » 19 mei 2011, 15:27

Hee Kees,

Gefeliciteerd met de uitbreiding van het gezin en de nieuwe aanwinst!
Had de switch van de 130i naar de Audi gemist, maar dat was dan ook maar een kort hoofdstuk.

Veel strekte met het kroost. Ik kan het alleen vergelijken met onze 3 weken te vroeg geboren meid, kan me voorstellen dat het met een echt veel te vroeg geboren tweeling helemaal spannend is...!

gr. Ivo.

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 11 jun 2011, 21:53

Kees, had jij een grijze 2009 A4? Was in Assen en deze (2.0TFSI quattro) stond boven "op het uithangbord" :)

Plaats reactie