Ik heb het nu op de 530d ook maar gelukkig is het op die wel nog origineel geleverd

+ veel,maargoed in duitsland heb je wel veel meer keus zo eerst zelf ook in duitsland gaan winkelen maar mij boeide het niet zoveel of het nou een 99er of een 2001 was het ging mij erom dat de auto mij naar het zin was en dat er goed op gepast is.Martijn_bmw schreef:nadeel van import is wel zo'n "lelijk" 3 letter kenteken op een auto waar dat origineel nooit op geleverd is...
Call me crazy maar ik vind het er niet uitzien...
op de 2001 zit alleen nog rest bpm iets van 2K zo te zien, valt nog mee 8)1995 M3 schreef:Vind die prijs ook wel erg goedkoop...vooral omdat je hem ws voor 14k meekrijgt als je met cash aan komt zetten. Denk dat hij hem idd gewoon snel verkocht wilt hebben...
Heb in Duitsland ook een erg mooie uit 2001 gezien (facelift model). Le mans blau, zwart leder en pas 111.000km op te teller. Altijd bij BMW onderhouden en zeer recent veel aan vervangen voor vele duizenden euro's; nieuwe koppeling, banden, alle oliën, alle filters, diverse rubbers, alle aandrijfriemen, remschijven en remblokken etc. Incl BPM zou hij uitkomen op 17 tot max 18k euro. Ook geen slechte deal lijkt me?
Ben alleen benieuwd hoe waardevast zoiets is...
als je de auto na ongeveer een jaartje wilt verkopen zou ikzelf niet eens de moeite nemen om er eentje in te voeren, zkr als het er eentje is met een lage km-stand zal het verkopen met 2011 platen erop wat langer duren. maar die Le Mans Blue die je op het oog hebt klinkt goed, ook de multiriemen worden wel eens vergeten.1995 M3 schreef: Na een jaartje rijden en ca 10k km extra op de teller weet ik bijna zeker dat je zo'n exemplaar voor ongeveer dezelfde prijs weer kunt verkopen. Je zult er in ieder geval echt geen 1000'en euro's verlies op maken.
Nandor, ik ben als groot fan al 2 dagen aan 't zoeken naar die nieuwe hit van Vanessa, maar ik kan 'm echt niet vinden. Je loopt me toch niet te neppen he?!Shakes schreef:You dudes is noodles.
Een M5 is op dit moment net zo courant als de laatste hit van Connie Breukhoven.
Nou is die M5 weer te goedkoop. Je blijft lachen op DF.
Priced to sell zeggen de Engelsen. Niet van die fantasien die ik hier wel meer lees.
Autorijden kost geld. M5 rijden kost veel geld, M5 nieuw kopen kost achterlijk geld.
N.
Nee nee...de M3 of M5 zou dan weer weg gaan. Ik heb ook nog een andere hobby die mij aardig wat geld kost elke maand, en heb het geld (helaas) niet op mijn rug groeien haha.Reind schreef:Ik weet niet wat jij voor de kost doet maar hebben ze daar nog wat vacatures openstaanIk ben een zeer ambitieuze, hardwerkende, goed opgeleide jongeman.
Volgende jaar een 335i kopen en misschien de m3/m5 voor erbij houden. Dan ga je met je 24 jaar binnen een jaar minimaal 50K uitgeven aan auto's![]()
Wat doe ik verkeer................
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 3 gasten