Sodeju.............................................

Nee klopt. Had destijds een ZXR400 en was bij de stoplichten gewoon net zo snel tot ca. 100km/hfrank de jonge schreef: want hij kan zn vermogen niet kwijt en dat ype R1 was van die productiedata veel te licht van voren dus kwam te gemakkelijk omhoog wat de acceleratie niet ten goede kwam.
Dacht ut wel dat het uitmaaktOpa schreef: Nou maakt 't denk bij zulke snelheden niet meer uit of je een motorpak aan hebt, maar als je eraf valt tot 120 km/h lijkt zo'n motorpak me toch wel prettig als je over 't alsfalt glijdt.![]()
Ach je wilt na het monteren van je turbo toch even kijken hoeveel sneller je bent dan een RS2Remy schreef:Die RS2 plankt zo hard mogelijk naar huis en die motorrijders denken dat het een wedstrijdje is? De lol hiervan ontgaat mij. Allicht zijn die dingen sneller. Who cares.
Jurgen van de Goorberg is er op Assen wel eens af gegaan met 280Kmh, Terug in de pits heeft hij z'n reserve motor gepakt en reed de eerste run na die valpartij met deze extreem hoge snelheid metteen zijn persoonlijk record. Een goed pak en niet iets raken is dus best te overleven.Opa schreef:En die gozer op die Honda zit gewoon in z'n spijkerbroekie en T-shirt.
Ik heb ook weleens een testje gedaan met een Yamaha Genesis en die jongen zat ook in z'n spijkerbroek en gewoon 280 km/h op de teller rijden.
Nou maakt 't denk bij zulke snelheden niet meer uit of je een motorpak aan hebt, maar als je eraf valt tot 120 km/h lijkt zo'n motorpak me toch wel prettig als je over 't alsfalt glijdt.
Ik heb nog ergens een filmpje van die test, zal es kijken of ik 'm nog kan vinden.
Ach, ik ben ook weleens gegaan met m'n crosser.....Suzuki 125cc, voluit in z'n 6 over de kop.Bert ///M3 schreef: Ben zelf vroeger ook wel eens op mijn waffel gegaan met 100 op mijn crossmotor. Natuurlijk ook geen pak aan maar mijn armen en benen zat geen vel meer op![]()
Ik ook niet RemyRemy schreef:Ik probeer absoluut niemand aan te vallen, maar we weten allemaal wel hoe snel een motor is. Het weegt immers niets. Turbo erop en uiteraard het gaat hard. Maar is niet te vergelijken met en RS2. Auto en motor zijn nou eenmaal totaal andere machines.
Wel gaaf trouwens hoe fucking snel die dingen zijn, ik doe het niet, mijn leven is me iets teveel waard
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten