De Lijst van Hielke

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Hielke

Re: De Lijst van Hielke

Bericht door Hielke » 03 jun 2011, 16:14

RVV schreef:
Michel P schreef:
Ruben schreef:Voelt toch wat zuur aan. Ik zeg: -1.
+1 subtiel op de man spelen, zodat een enkeling het maar door heeft..... zo jammer.

Michel

Je hebt gelijk, post heb ik ook leeggehaald, excuus Hielke.
Hindert niks.

Met je niveau van sarcasme is het net zo gesteld als met de DF autotests. Er ligt nog een zee aan ruimte voor verbetering :P

RVV

Bericht door RVV » 03 jun 2011, 16:17

Kijk dat is de spirit, gewoon weer soliciteren naar een ritje in de persdemo 1M :mrgreen:

Hielke

Bericht door Hielke » 03 jun 2011, 16:27

RVV schreef:Kijk dat is de spirit, gewoon weer soliciteren naar een ritje in de persdemo 1M :mrgreen:
Een onverbloemde mening over een stuk blik is wat DF dan ten deel valt. Is DF wel klaar voor zo'n primeur? Durft DF deze Heilige Graal van de autotests wel aan?

Of rijdt Andre eerder in een elektrische auto dan dat bovengeschetst scenario zich ontvouwt? :lol:
Laatst gewijzigd door Hielke op 03 jun 2011, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Hielke

Re: Gewoon een polletje over Hielke

Bericht door Hielke » 03 jun 2011, 16:32

Sebring NL schreef:
RVV schreef:Toch even een lans breken. IRL is Hielke een aardige vent die wel weet waar die het over heeft. :wink:

zit jij ook al in het complot?

blijf erbij dat hij niet bestaat!
Ik heb nog wel een vrij recente foto van mij en m'n broer Sietse.

Ik ben degene rechts. Let niet op de snorren. Die hebben we niet meer. De rest staat/hangt er nog precies zoals op de foto bij.

Afbeelding

Michel P

Bericht door Michel P » 03 jun 2011, 16:35

Jonge god Hielke :'(

RVV

Bericht door RVV » 03 jun 2011, 16:55

Hielke schreef:
RVV schreef:Kijk dat is de spirit, gewoon weer soliciteren naar een ritje in de persdemo 1M :mrgreen:
Een onverbloemde mening over een stuk blik is wat DF dan ten deel valt. Is DF wel klaar voor zo'n primeur? Durft DF deze Heilige Graal van de autotests wel aan?

Of rijdt Andre eerder in een elektrische auto dan dat bovengeschetst scenario zich ontvouwt? :lol:

Hielke ik heb geen idee of Andre eerder in een elektridsche auto zal rijden.

Blijft over de vraag, waarom wil jij zo graag in de 1M rijden? Waarom nou juist deze 1M testen? Bij DF beginnen we allemaal onder aan de ladder, dus eigenlijk zou je eerst eens een 116i moeten testen.

Het is natuurlijk niet zo dat je gelijk met je neus in de 'heilige graal' boter valt. Nu zijn we toevallig in Heerenveen straks, maar zie jij een rol voor je weggelegd om 'echt' auto's te testen voor DF. Als redactielid dan. En niet als forumbezoeker omdat het toevallig zo uitkomt?

Daar ben ik wel benieuwd naar.

Snipe

Bericht door Snipe » 03 jun 2011, 16:59

RVV schreef:Bij DF beginnen we allemaal onder aan de ladder, dus eigenlijk zou je eerst eens een 116i moeten testen.
Nou, ik moet toegeven dat hij al wel een verhaal over een schrapers-Punto heeft gemaakt. Maar dat roept natuurlijk weer de vraag op wat hoger op de ladder staat: een Punto, een 116i of toch een 1 M?

Michel P

Bericht door Michel P » 03 jun 2011, 17:08

Als je Hielke kunt contracteren die je een goede zet als DF!! Of hij te betalen is blijft echter de grote vraag, we praten wel over een uniek talent.

Michel

Hielke

Bericht door Hielke » 03 jun 2011, 18:04

Met de Heilige Graal van autotests bedoel ik niet de auto, wel de test. Of om het nog preciezer te zeggen, de uitkomst van de test in een testverslag. Die uitkomst hoort het resultaat van de kunde van de schrijver als schrijver en zijn vermogen om het wezen van die auto in onverbloemde termen op het lezerspubliek over te brengen te zijn. Oftewel, zonder ruggespraak of remmingen je mening over die auto ventileren. Probeer het eens uit zou ik zeggen, misschien ga ik wel verschrikkelijk op m'n bek. Misschien neem ik de 1M wel in m'n val mee :roll: :lol:

Ik solliciteer niet naar een ritje in de 1M en ook niet naar een redactiefunctie als tester voor DF. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat het wel leuk zou uitkomen omdat de auto naar Heerenveen komt. Je kent m'n persoonlijke situatie, ik kan nu eenmaal niet het land in om als testredacteur te fungeren. Zou een testredacteur 'toevallig' langs Heerenveen rijden dan zou je een heel ander verhaal van me krijgen. Die mogelijkheid schat ik als zeer gering in.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 03 jun 2011, 18:11

RVV schreef:
Hielke schreef:

Blijft over de vraag, waarom wil jij zo graag in de 1M rijden? Waarom nou juist deze 1M testen? Bij DF beginnen we allemaal onder aan de ladder, dus eigenlijk zou je eerst eens een 116i moeten testen.

Het is natuurlijk niet zo dat je gelijk met je neus in de 'heilige graal' boter valt. Nu zijn we toevallig in Heerenveen straks, maar zie jij een rol voor je weggelegd om 'echt' auto's te testen voor DF. Als redactielid dan. En niet als forumbezoeker omdat het toevallig zo uitkomt?

Gezien de autokeuze van Hielke begrijp ik jou verhaal over dat "onder aan de ladder beginnen" niet zo..........

Andre

Bericht door Andre » 03 jun 2011, 18:20

[quote="Hielke"] zonder ruggespraak of remmingen je mening over die auto ventileren.

tja, als je met zonder remmingen je mening over een auto ventileren bedoeld dat je je mening net zo ongeremd weer gaat geven in een verlag over de 1 M als dat je je mening over de CSL gaf aan de notaris aan de bar in de kartbaan, dan weet ik niet of we zo'n verslag wel onder eerlijke ongeremde journalistiek kunnen scharen.....

Hielke

Bericht door Hielke » 03 jun 2011, 18:50

Andre schreef:
Hielke schreef: zonder ruggespraak of remmingen je mening over die auto ventileren.

tja, als je met zonder remmingen je mening over een auto ventileren bedoeld dat je je mening net zo ongeremd weer gaat geven in een verlag over de 1 M als dat je je mening over de CSL gaf aan de notaris aan de bar in de kartbaan, dan weet ik niet of we zo'n verslag wel onder eerlijke ongeremde journalistiek kunnen scharen.....
Je weet toch dat hij me even apart heeft genomen om me iets te vragen hè. Ook dit staat allemaal op de bewakingsvideo. Ik doe in deel twee van mijn verhaal precies uit de doeken wat zich toen heeft afgespeeld. Ik kan je alvast verklappen dat de notaris sindsdien een hele andere kijk op auto's heeft en dat ie me dankbaar voor deze nieuwe zienswijze is. :whistle:

steve smith

Bericht door steve smith » 03 jun 2011, 20:07

Downforce Hans schreef:
RVV schreef:
Hielke schreef: Een onverbloemde mening over een stuk blik is wat DF dan ten deel valt. Is DF wel klaar voor zo'n primeur? Durft DF deze Heilige Graal van de autotests wel aan?

Gezien de autokeuze van Hielke begrijp ik jou verhaal over dat "onder aan de ladder beginnen" niet zo..........
+1

En als hij daar nou gewoon lekker blijft zonder de rest van het forum te vervuilen is iedereen blij!

RVV

Bericht door RVV » 03 jun 2011, 20:18

Onderaan de ladder is figuurlijk. Niet alleen de krenten uit de pap die op een presenteerblaadje met haal en breng service wordt aangeboden. Maar het brede spectrum meenemen wat komt kijken bij een auto testen. En dat is niet alleen een uurtje in een 1M rijden.
Maar ik weet inderdaad van Hielkes privesituatie en ik begrijp dat een ambitie als autotester er voor DF er niet in zit. Dat respecteer ik.

Plaats reactie