GTRene is lelijk gevallen > Return of GTRene @ p.5

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Youp
Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi

Re: GTRene is lelijk gevallen > Return of GTRene @ p.5

Bericht door Youp » 05 mei 2011, 09:08

Hmm, heel dit topic gemist... Misschien iets minder op de "ego knop" rechtsboven in beeld rammen.... :roll:

Zo zie je maar weer, hard werken is gevaarlijk! :mrgreen:
Succes met het herstel. :)

GTRene

Bericht door GTRene » 05 mei 2011, 11:14

thanks Youp, and lol :mrgreen:
klopt best gevaarlijk, maar nu komen men klusjes niet af :bag:
magoed, had sommige dingen al zolang uitgesteld, nog ff kan der wel bij, eerst maar weer eens normaal op men voeten kunnen staan.

als het goed is 1 juni gips vrij, maar vanaf dan krijg ik een brace? ivm de gescheurde enkelbanden, had eigelijk ook wel een brace kunnen gebruiken voor men linker zwaar gekneusde enkel, best pijnlijk als dat je enige voet is die je mag belasten, maar gaat nu al een stuk beter gelukkig :D
ook wat minder snel moe.
neem toch aan dat je met een brace wel weer een schoen aan past zodat ik kan rijden :?: wil men nwe diff e.d. ff luisteren en rijden en voelen wat ie doet e.d.

heb auto al even wat verrold ivm lang stilstaan en de banden, nouja verrold, verreden in de garage, heb de motor ook ff warm gedraaid wat ik 1x in de 2 a 3 weken wil doen en de accu wat bijladen.

Youp
Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi

Bericht door Youp » 05 mei 2011, 11:38

Dat hangt een beetje af van de uitvoering natuurlijk....

Je hebt de Robocop uitvoering:
Afbeelding

En iets normalers... :mrgreen:
Afbeelding

Ik heb eventueel ook nog wel een setje Alpinestars Tech7 voor je, daar kan je ook "prima" mee autorijden! Been there, tried that... :mrgreen:
Afbeelding

Enkel brace, in your face! ;)

GTRene

Bericht door GTRene » 05 mei 2011, 11:59

zo dan...
die dingen zijn groter dan ik verwachte...(trouwens wel dikke laarzen 8) ook wel hot denk ik :mrgreen: )

dacht bij een brace meer aan iets als een verband achtig iets...maja das wellicht niet stevig genoeg en dus wellicht dat soort brace wat jij toont...ai.

dacht iets simpelers...zo'n soort steunkous of iets als dit

Afbeelding

maar kan me inderdaad meer wat voorstellen bij die echt stevige apparaten, immers omdat die enkelbanden gescheurd zijn mag je voet niet weer verzwikken/om-klappen en moet verder aansterken....

hm...ben benieuwd waar ze mee komen, als het maar niet te veel hinderd, anyway, mag dan neem ik aan toch wel zonder krukken lopen? of met 1?
die dingen zijn enorm lastig, al ga ik er steeds makkelijker mee om, maar je moet ze telkens ergens neer zetten e.d. en manoeuvreren in men huis langs niet zo brede plaatsten haha, zou blij zijn dat ik ze weer in mag leveren, maja ook wel blij dat ik ze mag/kan gebruiken in need natuurlijk.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 05 mei 2011, 22:11

GTRene schreef:zo is dat ook, maja je moet er wel het geld voor hebben liggen voor de vakman in mijn situatie :wink: , vandaar het meeste zelf doen, maar dat gaat weer wat veranderen...
vanaf nu zorg ik dat ik bv vakmensen kan vinden als kleine zelfstandigen die nog te betalen zijn , dat geld dan voor alles wat hoger is dan 1 deel van de ladder :mrgreen:
En zo'n vakmannetje is ook al bezig met men huis, nwe windveren en straks alle erker daakjes anders...zijn allemaal niet zo euh...goed/mooi meer...vandaaro 8)
kost wat, maja moest nu eindelijk na vele jaren te hebben opgeschoven, en woon er nog steeds...tja dus moest het maar eens :forum:

had nog mazzel dat ik verder niet wat lastige zaken er bij kreeg waardoor ik bv mezelf helemaal niet meer kon redden in men uppie, wat dat betrefd nog mazzel.

Zo, net naar het ziekenhuis geweest en oude spalk/gips eraf...
hechtingen eruit en zag er "goed" uit...ja wond is nog niet geheel dicht maar dat dient als af-voertje ofzo?
anyway toen foto's maken en daarna de dokter nakijken de foto's e.d.
hij zegt, zo op het oog ziet het er goed uit, maar vaak komen de problemen pas na een langere tijd met de connecties e.d. magoed, vooralsnog ziet het er goed uit en mag "al" na 4 weken weer rustig aan belasten, dan gaat het gips eraf en krijg ik wat tips en things to do mee qua bewegen denk ik...
0p 31-05 moet ik er weer heen en gaat men gips eraf en nwe foto's e.d.

Nu mooi gips, mocht kiezen :mrgreen:

Tadaaa

Afbeelding

Afbeelding

:roflol: vond ik wel cool :turtle:

BREAKING NEWS..............................

OSAMA LEG HAS "BIN" FOUND....................... :bignews: :wink:

GTRene

Bericht door GTRene » 05 mei 2011, 22:23

whaha, leuke woordspeling :mrgreen:

hij heeft het niet meer nodig, dat gaatje in z'n hoofd hoefde ik niet, dat had ik al :lol:

hij zou me nog bellen, had hem 2 telefoonnummers gegeven, kreeg namelijk nog 500,-euro van hem maar dat hebben de yanks ingepikt, ter ondersteuning kreeg ik de left overs, ohnee right :wink:

GTRene

Bericht door GTRene » 01 jun 2011, 13:37

Goed nieuws (eindje verder in het verhaal), althans voor mij :mrgreen:

Gisteren zaagden ze ruw men gips/polyester er af...
die stevige tante ging erg ruw te werk, denk aan 0.7mm dikke bekleding om men been en zij ging er ruw in met die trilzaag zonder afstandhouder zeker 12mm :shocking:
de vriendin die me bracht keek ook al schokkende en ik voelde dat ding licht, maar ook ineens snijden in men been dus ik zij er wat van, en zij zo van, nee dat kan niet want trilt e.d. dus draait niet, ik kan het zo op men hand houden...(ja zacht vel) ik zei ik voel het toch!
en ze ging zo richting (zelfde manier) men enkel precies waar de wond/operatie zit...ik euh! liever daarlangs...en ze ropte maar...doch heel iets meer nadenkend?

afijn, toen ik na de rontgenfoto's weer bij de andere arts kwam en men broekspijp omhoog deed zag je dus rechts een streep van 10cm met bloed in men been van die zaag :wtf: omdat je daar meer op hard spier/bot zit en zei rammelde met dat ding en trok aan die zaag...dus toch in men been wat ik al voelde.

magoed, trekt wel weer weg, helaas vergeten die trut te laten zien met der, nee dat kan niet terwijl ze het ff stilstaande op de binnenkant van der hand hield, duh :hammer: wat een gevoelloos niet echt verder nadenkende rauwdouwer was dat :?

owja, het goede nieuws, ik zou eigenlijk een brace moeten, maar liep al door het huis e.d. zonder krukken vanaf donderdag/vrijdag om alvast wat in te komen en foto's zagen er goed uit en wond ook e.d.
zodat de arts zei, je mag een brace maar als je denkt dat het kan kun je het ook voorzichtig aan doen met je hoge schoenen qua steun :banaan:

tis allemaal nog wel stijf bij beide enkels, maar ik loop weer zonder krukken en zonder gips gedoe en mag/kan weer rijden :hosanna:
wel moeten men enkels weer helemaal inkomen want soepel gaat het natuurlijk nog niet :mrgreen:

net maar eindelijk men kar gewassen en ff wat kleine dingen gekocht in wat winkels, dus ik kan weer :df:

meteen ook Laarman ff gebeld voor men deel v cardan wat daar nog ligt en het Hartge diff, en om de olie uit deze differentieel te halen en nwe er in te doen, maja vrije dagen do en vrij en verder vol, dus volgende week Donderdag op naar Den Ham en de boel regelen, kan ik daarna weer vol los, moet nu nog wat inhouden met men diff en "oude" olie.

verder na al dat vele zitten wat ik dagelijks doe een zere reet van die bureaustoel achter de PC en dus eindelijk maar eens een betere gekocht.
die andere was maar een jaar oud maar verkoop ik wel, deze is meer mijn style, maar vond ik meestal te duur (moet op kleintjes letten) maar nu toch maar doorgepakt vanwege zere reet (dun zitvlak en tig uur erop) en rug.

dit is men nwe 8) zat wel vanuit de verpakking een sneetje in van ongeveer 1cm aan de bovenkant :wtf:
magoed, ik stuur het ook niet terug, lijm het wel en geen zin aan gedoe, heb ze verder ook niet gebeld, maar wel zonde/jammer.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

eindelijk niet meer afhangkelijk van, al was/ben ik wel blij dat er mensen zijn die kunnen helpen,
als dat nodig was :beer:

Joopieboy

Bericht door Joopieboy » 01 jun 2011, 13:40

Wat een lompe actie met het gips zeg. :roll: Maar goed, mooi dat het nu weer zo goed gaat en fijn dat je weer uit de voeten kunt!

Rupie

Bericht door Rupie » 01 jun 2011, 14:46

GTRene schreef: wat een gevoelloos niet echt verder nadenkende rauwdouwer was dat :?
Ik dacht dat je daar wel van hield. Een soort lightweight, maar wel lekker doordouwen :mrgreen:

Succes Rene :thumbup:

Sytze

Bericht door Sytze » 01 jun 2011, 15:08

Mooi dat het goed gaat :thumbup:

DIe stoel :o
Waar heb je die besteld? :whistle:

GTRene

Bericht door GTRene » 01 jun 2011, 16:28

Sytze schreef:Mooi dat het goed gaat :thumbup:

DIe stoel :o
Waar heb je die besteld? :whistle:
hier>> http://www.maxicartuning.nl/maxicartuni ... 13&lang=nl" onclick="window.open(this.href);return false;

is redelijk geprijst, anders zit je al snel aan 189,-euro bij soortgelijken, en ach hij is goed zat en zit veel beter dan die gewone bureaustoel :D
ik wou er anders zelf 1 maken, maar een nwe losse goedkope kuip kost ook al zoiets. (had namelijk nog een goed onderstel van een andere bureaustoel)
en staat nog goed ook 8)

rest, Thanks guys :thumbup:

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 01 jun 2011, 16:49

mooi dat het goed gaat :thumbup: wat een lompe actie idd in het ziekenhuis :hammer:

GTRene

Bericht door GTRene » 01 jun 2011, 17:06

Martijn_bmw schreef:mooi dat het goed gaat :thumbup: wat een lompe actie idd in het ziekenhuis :hammer:
om je een indruk te geven waar ze het mee deed met 2 handen trekken...schijnbaar dat ie werkt op hard materiaal.

Afbeelding

en maakte best geluid :lol: alsof je met een cirkelzaag er in ging, maar gewoon hoe ze het deed en veels te diep.
inplaats dat ze op zo'n ding ook een instelbaar loopwiel zetten dat je zeg maar de snijdiepte kan instellen en steun hebt, magoed its done en gelukkig zaagde ze niet in men verse wond na mijn aanwijzingen. :mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 01 jun 2011, 17:08

denk ff zoeken, precies zo'n ding gebruikten ze en ging ongeveer net zo, alleen trok die fame er hem wat ruwer en langer doorheen... :lol:

krijg al helemaal weer de kriebels er van... :bag:

alleen bij hem moesten ze nog dat zachte spul knippen, ik haalde de flappen er zo af...dus ging wel wat verder.

Youp

Bericht door Youp » 01 jun 2011, 18:06

Hehe, ik heb al een paar jaar een Recaro als bureaustoel staan. 8) Wel zelf gemaakt overigens. :)

GTRene

Bericht door GTRene » 01 jun 2011, 18:34

Youp schreef:Hehe, ik heb al een paar jaar een Recaro als bureaustoel staan. 8) Wel zelf gemaakt overigens. :)
:thumbup: als ik nog een oude in goede staat had zou ik het ook doen, dit soort stoelen zit tenminste vertrouwt :df:

Youp

Bericht door Youp » 01 jun 2011, 23:02

Mijne was een showroommodel ofzo, die ergens al een aantal jaar op een zolder stof stond te happen.... Nieuw dus... :mrgreen:

Ik moet er nog eens een keer een fototje van schieten....

Plaats reactie