Zo zie je maar weer, hard werken is gevaarlijk!

Succes met het herstel.

GTRene schreef:zo is dat ook, maja je moet er wel het geld voor hebben liggen voor de vakman in mijn situatie, vandaar het meeste zelf doen, maar dat gaat weer wat veranderen...
vanaf nu zorg ik dat ik bv vakmensen kan vinden als kleine zelfstandigen die nog te betalen zijn , dat geld dan voor alles wat hoger is dan 1 deel van de ladder![]()
En zo'n vakmannetje is ook al bezig met men huis, nwe windveren en straks alle erker daakjes anders...zijn allemaal niet zo euh...goed/mooi meer...vandaaro 8)
kost wat, maja moest nu eindelijk na vele jaren te hebben opgeschoven, en woon er nog steeds...tja dus moest het maar eens![]()
had nog mazzel dat ik verder niet wat lastige zaken er bij kreeg waardoor ik bv mezelf helemaal niet meer kon redden in men uppie, wat dat betrefd nog mazzel.
Zo, net naar het ziekenhuis geweest en oude spalk/gips eraf...
hechtingen eruit en zag er "goed" uit...ja wond is nog niet geheel dicht maar dat dient als af-voertje ofzo?
anyway toen foto's maken en daarna de dokter nakijken de foto's e.d.
hij zegt, zo op het oog ziet het er goed uit, maar vaak komen de problemen pas na een langere tijd met de connecties e.d. magoed, vooralsnog ziet het er goed uit en mag "al" na 4 weken weer rustig aan belasten, dan gaat het gips eraf en krijg ik wat tips en things to do mee qua bewegen denk ik...
0p 31-05 moet ik er weer heen en gaat men gips eraf en nwe foto's e.d.
Nu mooi gips, mocht kiezen![]()
Tadaaa
vond ik wel cool
Ik dacht dat je daar wel van hield. Een soort lightweight, maar wel lekker doordouwenGTRene schreef: wat een gevoelloos niet echt verder nadenkende rauwdouwer was dat![]()
hier>> http://www.maxicartuning.nl/maxicartuni ... 13&lang=nl" onclick="window.open(this.href);return false;Sytze schreef:Mooi dat het goed gaat![]()
DIe stoel :o
Waar heb je die besteld?
om je een indruk te geven waar ze het mee deed met 2 handen trekken...schijnbaar dat ie werkt op hard materiaal.Martijn_bmw schreef:mooi dat het goed gaatwat een lompe actie idd in het ziekenhuis
Youp schreef:Hehe, ik heb al een paar jaar een Recaro als bureaustoel staan. 8) Wel zelf gemaakt overigens.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Bram, Crookie, Darudevampire, Edwin de Haas, Enzo, frankie, Google [Bot], Peter-Paul, Semrush [Bot], smiley, vigilante en 12 gasten