Robin schreef:Xave30 schreef:Wetten...
Tja, je kúnt naar Afghanistan of Cuba ofzo verhuizen als je 't niet eens bent met de wetten in de USA
Aan de andere kant vind ik 't wat 'n beetje 'de kat 't spek opbinden'.
De protesterende dansers bedoelen 't allemaal goed, maar IK denk dat deze dansers van 't zelfde allooi zijn dat als IK(of een avg DF er hier) ook demonstratief ipv 120/130kmh gewoon 150/160/170 ga rijden op de autoweg(als 't kan), dat diezelfde 'dansers'me dan ook voor de rechter willen slepen en vinden dat 't niet kan.
Ik vind 't tóch wat een provocerend filmpje , een beetje dubbel. Tuurlijk gaat die wet nergens over. Maar je mag in 'n kerk ook geen cap op en je moet je blote delen van je lichaam bedekken etc.
Ik zou heel erg benieuwd zijn wat je ervan zou vinden als dit in Turkije of Marokko zou gebeuren, want iets zegt me dat je niet zo een milde mening daarover zou hebben.
Die Amerikanen sporen voor geen meter, met hun Law and Order. Wat een onzin zeg. Bij deze filmpje denk ik echt "ga achter boeven aan".
Ik vind het ook een beetje een vreemde vergelijking wat je maakt, en al helemaal omdat het een heel domme is. Alle Amerikanen, zelfs de meest ultra rechtse Republikeinen zullen jou de huid vol schelden als jij het in je kop haalt om 170 te rijden op de snelweg. (hint: dus ook diegenen die het terecht vinden dat die dansers eruit geknikkerd worden0. Ooit eens de commentaren gezien op snelheids video's op Youtube? Het lijkt net wel alsof er een oorlog word uitgevochten. Ik weet wat jij bedoeld met die vergelijking, helaas klopt die gewoon totaal niet, "ze low, iz ze low" hebben ze daar uitgevonden.
Editje: veel mensen schakelen de mogelijkheid om te reageren uit bij snelheidsfilmpjes, zelfs in Duitsland waar het gewoon mag, omdat er anders "politieagentjes van de wereld" allerlei domme commentaren gaan posten over hoe gevaarlijk het is en dat het niet mag (

) etc.