Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door Robin » 31 mei 2011, 09:49

Xave30 schreef:Wetten...

Tja, je kúnt naar Afghanistan of Cuba ofzo verhuizen als je 't niet eens bent met de wetten in de USA :D

Aan de andere kant vind ik 't wat 'n beetje 'de kat 't spek opbinden'.

De protesterende dansers bedoelen 't allemaal goed, maar IK denk dat deze dansers van 't zelfde allooi zijn dat als IK(of een avg DF er hier) ook demonstratief ipv 120/130kmh gewoon 150/160/170 ga rijden op de autoweg(als 't kan), dat diezelfde 'dansers'me dan ook voor de rechter willen slepen en vinden dat 't niet kan.

Ik vind 't tóch wat een provocerend filmpje , een beetje dubbel. Tuurlijk gaat die wet nergens over. Maar je mag in 'n kerk ook geen cap op en je moet je blote delen van je lichaam bedekken etc.

GTRene

Bericht door GTRene » 31 mei 2011, 10:24

vond het ook wat vragen om, de limieten testen en zelfs na waarschuwingen nog doorgaan, ongewenst.

Macboy

Bericht door Macboy » 31 mei 2011, 14:27

http://www.comedyhuis.nl/het-spuigat/390/op-zn-grieks" onclick="window.open(this.href);return false;

Op zijn Grieks
Lambert-Jan Koops
Je ziet het vaak bij artiesten die wanhopig proberen om het succes van lang geleden te evenaren: ze verzinnen niks nieuws maar vallen terug op een oud trucje. We kennen allemaal wel eendagsvliegen in de showbusiness die op die manier proberen terug te komen in de spotlights. Deze manier van recyclen blijkt echter niet alleen geschikt voor solisten, bands of grote gezelschappen, maar zelfs voor complete landen.

Wel eens een gesprek met een Griek gevoerd? Dat valt nog niet mee, want je voelt in elke zin die tegen je gesproken wordt. dat er een superieur wezen aan het woord is. In elk woord, elke klank, klinkt door dat zij het volk zijn dat basis heeft gelegd voor beschaving zoals wij dat kennen. Keer op keer laten ze je voelen dat zij degenen zijn die democratie hebben bedacht, die prachtige staatsvorm waar alle weldenkende landen tegenwoordig gebruik van maken. En daar bleef het niet bij. Nee, ze hebben veel meer gedaan. Zo zijn ze ook de grondleggers van de filosofie en hebben ze het huidige alfabet uitgevonden. Net als anale seks trouwens, maar daar hoor je ze veel minder vaak over.

Het probleem van de Griekse superioriteit is dat de in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst zijn. Griekenland was ooit de morele en intellectuele lichtbaken in een onverduisterde wereld, maar na twee en een half duizend jaar niets doen is daar weinig meer van over. Democratie is er veranderd in corruptie en de filosofie is geëvolueerd tot de gedachte dat je zo weinig mogelijk moet doen in je leven. Ze bedenken niks, ze doen niks en ze willen niks. Het meest indrukwekkende wat Griekenland de afgelopen honderd jaar heeft geproduceerd is 'Oh Oh, Cherso'. Ja, probeer daar je begrotingstekort maar mee terug te dringen.

Tien jaar lang hebben de Griekse regeringsleiders fraude gepleegd door de EU verkeerde cijfers te presenteren over de begroting van het land. De Griekse economie is absoluut niet in staat om op welke manier dan ook de tekorten weer aan te vullen, aangezien de werkervaring van de Griekse beroepsbevolking vooral bestaat uit gyros eten en ouzo drinken. Natuurlijk is het onzin dat de Grieken al met pensioen gaan op een leeftijd dat de gemiddelde Nederlander net aan de afbetaling van zijn derde hypotheek begint, maar het land heeft geen productiemogelijkheden en een bevolking die het wel goed vindt zo.

De landen die het op mogen lossen zijn de landen die zich niet kunnen beroepen op een rijke historie met superieure ideeën en uitvindingen. De landen die zich de afgelopen twee en een half duizend jaar wel aan het werk zijn gegaan en zich hebben gewapend tegen fraude en corruptie. Dat zijn de landen die hun best hebben gedaan maar nu een beetje moeilijk lopen. Omdat ze door de Grieken zwaar genaaid zijn, u weet wel in welk gaatje.
:clap:

Luco

Bericht door Luco » 31 mei 2011, 14:48

:roflol: :roflol: :roflol:

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 31 mei 2011, 14:57

LOL geweldig :clap: ... #ennuwegmetgreeceuitdeeuro

Xave30

Bericht door Xave30 » 31 mei 2011, 15:30

Robin schreef:

Tja, je kúnt naar Afghanistan of Cuba ofzo verhuizen als je 't niet eens bent met de wetten in de USA :D
[...]
blote delen van je lichaam bedekken etc.
House rules. Blijft wel een beetje grappig. Ook die hele oude wetten uit verschillende deelstaten.

Robin

Bericht door Robin » 31 mei 2011, 15:33

Skitterend verhaal.

:thumbup:

GTRene

Bericht door GTRene » 31 mei 2011, 17:07

:mrgreen: @Macfapsticksel.

Niall

Bericht door Niall » 31 mei 2011, 17:09

Je moet toch ziekelijk gestoord zijn om dit iemand aan te doen, laat staan een jongetje van 13 :evil:

http://www.dailymail.co.uk/news/article ... diers.html" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 31 mei 2011, 17:24

:? how low can you go...

Maus335i

Bericht door Maus335i » 31 mei 2011, 19:41

Macboy schreef:http://www.comedyhuis.nl/het-spuigat/390/op-zn-grieks

Op zijn Grieks
Lambert-Jan Koops
Je ziet het vaak bij artiesten die wanhopig proberen om het succes van lang geleden te evenaren: ze verzinnen niks nieuws maar vallen terug op een oud trucje. We kennen allemaal wel eendagsvliegen in de showbusiness die op die manier proberen terug te komen in de spotlights. Deze manier van recyclen blijkt echter niet alleen geschikt voor solisten, bands of grote gezelschappen, maar zelfs voor complete landen.

Wel eens een gesprek met een Griek gevoerd? Dat valt nog niet mee, want je voelt in elke zin die tegen je gesproken wordt. dat er een superieur wezen aan het woord is. In elk woord, elke klank, klinkt door dat zij het volk zijn dat basis heeft gelegd voor beschaving zoals wij dat kennen. Keer op keer laten ze je voelen dat zij degenen zijn die democratie hebben bedacht, die prachtige staatsvorm waar alle weldenkende landen tegenwoordig gebruik van maken. En daar bleef het niet bij. Nee, ze hebben veel meer gedaan. Zo zijn ze ook de grondleggers van de filosofie en hebben ze het huidige alfabet uitgevonden. Net als anale seks trouwens, maar daar hoor je ze veel minder vaak over.

Het probleem van de Griekse superioriteit is dat de in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst zijn. Griekenland was ooit de morele en intellectuele lichtbaken in een onverduisterde wereld, maar na twee en een half duizend jaar niets doen is daar weinig meer van over. Democratie is er veranderd in corruptie en de filosofie is geëvolueerd tot de gedachte dat je zo weinig mogelijk moet doen in je leven. Ze bedenken niks, ze doen niks en ze willen niks. Het meest indrukwekkende wat Griekenland de afgelopen honderd jaar heeft geproduceerd is 'Oh Oh, Cherso'. Ja, probeer daar je begrotingstekort maar mee terug te dringen.

Tien jaar lang hebben de Griekse regeringsleiders fraude gepleegd door de EU verkeerde cijfers te presenteren over de begroting van het land. De Griekse economie is absoluut niet in staat om op welke manier dan ook de tekorten weer aan te vullen, aangezien de werkervaring van de Griekse beroepsbevolking vooral bestaat uit gyros eten en ouzo drinken. Natuurlijk is het onzin dat de Grieken al met pensioen gaan op een leeftijd dat de gemiddelde Nederlander net aan de afbetaling van zijn derde hypotheek begint, maar het land heeft geen productiemogelijkheden en een bevolking die het wel goed vindt zo.

De landen die het op mogen lossen zijn de landen die zich niet kunnen beroepen op een rijke historie met superieure ideeën en uitvindingen. De landen die zich de afgelopen twee en een half duizend jaar wel aan het werk zijn gegaan en zich hebben gewapend tegen fraude en corruptie. Dat zijn de landen die hun best hebben gedaan maar nu een beetje moeilijk lopen. Omdat ze door de Grieken zwaar genaaid zijn, u weet wel in welk gaatje.
:clap:
Haha, briljant :)

EG

Bericht door EG » 31 mei 2011, 21:40

Robin schreef:

Aan de andere kant vind ik 't wat 'n beetje 'de kat 't spek opbinden'.

De protesterende dansers bedoelen 't allemaal goed, maar IK denk dat deze dansers van 't zelfde allooi zijn dat als IK(of een avg DF er hier) ook demonstratief ipv 120/130kmh gewoon 150/160/170 ga rijden op de autoweg(als 't kan), dat diezelfde 'dansers'me dan ook voor de rechter willen slepen en vinden dat 't niet kan.

Ik vind 't tóch wat een provocerend filmpje , een beetje dubbel. Tuurlijk gaat die wet nergens over. Maar je mag in 'n kerk ook geen cap op en je moet je blote delen van je lichaam bedekken etc.
Ik zou heel erg benieuwd zijn wat je ervan zou vinden als dit in Turkije of Marokko zou gebeuren, want iets zegt me dat je niet zo een milde mening daarover zou hebben.

Die Amerikanen sporen voor geen meter, met hun Law and Order. Wat een onzin zeg. Bij deze filmpje denk ik echt "ga achter boeven aan".

Ik vind het ook een beetje een vreemde vergelijking wat je maakt, en al helemaal omdat het een heel domme is. Alle Amerikanen, zelfs de meest ultra rechtse Republikeinen zullen jou de huid vol schelden als jij het in je kop haalt om 170 te rijden op de snelweg. (hint: dus ook diegenen die het terecht vinden dat die dansers eruit geknikkerd worden0. Ooit eens de commentaren gezien op snelheids video's op Youtube? Het lijkt net wel alsof er een oorlog word uitgevochten. Ik weet wat jij bedoeld met die vergelijking, helaas klopt die gewoon totaal niet, "ze low, iz ze low" hebben ze daar uitgevonden.

Editje: veel mensen schakelen de mogelijkheid om te reageren uit bij snelheidsfilmpjes, zelfs in Duitsland waar het gewoon mag, omdat er anders "politieagentjes van de wereld" allerlei domme commentaren gaan posten over hoe gevaarlijk het is en dat het niet mag ( :sealed: ) etc.

Robin

Bericht door Robin » 31 mei 2011, 22:33

Uit de mond van 'n moslim(die openlijk anti USA is maar zich voor de rest lekker schuilhoudt achter z'n nick) horen dat ik een domme vergelijking maak is net zoiets als uit de mond van Stevie Wonder horen hoe ik 't best kan inparkeren , EG. 8)

Dus zoek 't lekker even uit kerel. :D

(Kom je op USA autofora(waar ik veel zit en post), dan weet je dat je d'r met je relaas net zo naast zit als Piet Paulusma als ie zegt dat 't morgen rond 't vriespunt wordt)

Note to self: Het in discussie gaan met een religieus iemand is hetzelfde als in discussie gaan met junior hier van 11. Niet doen.
Bij deze. :goodnight:

EG

Bericht door EG » 31 mei 2011, 23:39

Lekker volwassen reactie, ga jij maar vooral :goodnight: doen ja.

En eerlijk, wat verwacht je bij een forum voor autoliefhebbers, dat ze daar snelheid gaan afkeuren ofzo? Doe niet zo dom. :roll: (ergo, de voorbeeld die je geeft, zegt helemaal niks, maar dan ook niks daarover).

En zoals iedereen die pro-USA is hap je lekker makkelijk trouwens :roll:

Xave30

Bericht door Xave30 » 03 jun 2011, 00:44

Wat National Geographic over Area 51 mag 'publiceren' :

http://news.nationalgeographic.com/news ... onspiracy/" onclick="window.open(this.href);return false;

Maus335i

Bericht door Maus335i » 03 jun 2011, 00:54

EG schreef:En zoals iedereen die pro-USA is hap je lekker makkelijk trouwens :roll:
Net zoals jij als USA-hater net zo makkelijk hapt ;) Lekker een land dat groter dan Europa is over 1 kam scheren. Robin kan niet meer gelijk hebben momenteel....

GTRene

Bericht door GTRene » 03 jun 2011, 09:50

Xave30 schreef:Wat National Geographic over Area 51 mag 'publiceren' :

http://news.nationalgeographic.com/news ... onspiracy/" onclick="window.open(this.href);return false;
titanium vliegtuig...het mag wat kosten :D

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 03 jun 2011, 10:04

GTRene schreef:
Xave30 schreef:Wat National Geographic over Area 51 mag 'publiceren' :

titanium vliegtuig...het mag wat kosten :D

Daar hangt dus gewoon een prototype van de SR-71 Blackbird upside down..............niets byzonders IMHO...........

Afbeelding

Om dat ie zo mooi is nog maar een dan;

Afbeelding

EG

Bericht door EG » 03 jun 2011, 12:30

Maus335i schreef:
EG schreef:En zoals iedereen die pro-USA is hap je lekker makkelijk trouwens :roll:
Net zoals jij als USA-hater net zo makkelijk hapt ;) Lekker een land dat groter dan Europa is over 1 kam scheren. Robin kan niet meer gelijk hebben momenteel....
Dat was sarcastisch bedoeld, voor je het niet snapt. Het blijft triest van je om mij hierover te veroordelen, maar als heel Afrika en Turkije over een kam word geschoren klopt het allemaal wel he.

Iets met potten, ketels en zwart zien.

PD power

Bericht door PD power » 03 jun 2011, 21:37

EG schreef:
Maus335i schreef:
Dat was sarcastisch bedoeld, voor je het niet snapt. Het blijft triest van je om mij hierover te veroordelen, maar als heel Afrika en Turkije over een kam word geschoren klopt het allemaal wel he.

Iets met potten, ketels en zwart zien.
Zou zeggen, ga eens wat feiten kennis opdoen, want je roept elke keer maar wat, nou weet ik best, dat dit in "jou cultuur" normaal is, en ook dat je mede "cultuurgenoten" er meteen achteraan hollen, gelukkig is dat hier niet zo.

Discuseren is leuk, en dan hoef je het ook niet echt eens te zijn, maar een beetje basis is wel prettig, anders wordt "men" daar een beetje moe van.

Gaat op zoek naar z'n schuilkelder :goodnight:

GTRene

Bericht door GTRene » 03 jun 2011, 22:54

:mrgreen:

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 04 jun 2011, 19:29

Vorig jaar op de Intrepid eentje van dichtbij gezien, sorry geen up-close pics :oops:

Afbeelding

GTRene

Bericht door GTRene » 04 jun 2011, 20:08

mooi vliegtuig, weet je wat grappig was, ik zag gister nog een X-men deel 3? dara zit net zo'n model vliegtuig in :hmmm:

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 04 jun 2011, 20:27

X-Men The Last Stand was dat ja, over grappig gesproken die heb ik gister ook gezien. Was alleen geen echte Blackbird of je moet de commercials voor X-Men First Class tussendoor gezien hebben daar komt er wel 1 in voor.

EG

Bericht door EG » 05 jun 2011, 00:20

PD power schreef:
Zou zeggen, ga eens wat feiten kennis opdoen, want je roept elke keer maar wat, nou weet ik best, dat dit in "jou cultuur" normaal is, en ook dat je mede "cultuurgenoten" er meteen achteraan hollen, gelukkig is dat hier niet zo.

Discuseren is leuk, en dan hoef je het ook niet echt eens te zijn, maar een beetje basis is wel prettig, anders wordt "men" daar een beetje moe van.

Gaat op zoek naar z'n schuilkelder :goodnight:
Ik ben benieuwd wie diegene is die elke keer maar wat roept.

Kijk in tegenstelling tot jou en je vriendjes ga ik niet op de man spelen, dat doen jij en je vriendjes wel, steeds weer "jou cultuur", "cultuurgenoten", word wel een beetje vervelend zo, vind je niet?

Plaats reactie