Maar met die 1.8 Turbo kan je die Ferdie wel mooi opnaaien.atomchris schreef: Rij nu tijdelijk in een huur audi adrie 1.8 turbo.....![]()
Het lukt mij tenslotte ook.

Maar met die 1.8 Turbo kan je die Ferdie wel mooi opnaaien.atomchris schreef: Rij nu tijdelijk in een huur audi adrie 1.8 turbo.....![]()
Daar kan ik me qua de Megane zeker niet in vinden. Maar helaas zoals bij velen, is de Megane eigenlijk nicht in frage..k33z schreef: Ik weet niet of je zakelijk gaat rijden en of 2e hands een optie is, maar kijk eens serieus naar een 130i. Hele andere auto, uitlopend model, etc etc. Maar het blijft een briljante auto waar de Alfa en de Megane niet bij in de schaduw kunnen staan.
De cupra/fr van Chris zijn vader is volgens mij ook gestolen. Dat verzekeraars dit nog willen verzekeren. Of betalen jullie drie keer de premie van een andere auto? Blijf het schandalig vinden dat je niks hoort van Pon of VW. Het lijkt wel of ze het accepteren voor wat het is. Ik zou een disclaimer in het verkoopcontract opnemen als Pon of VW. U bent gewaarschuwd!Hans R schreef:Nou, welkom bij de club..voor mij geen snelle VAG product meer, K33Z zijn GTI weg, mijn Golf R weg nu die van jou weg.. balen.
Die uitlaat van die Alfa zijn trouwens carbon eindstukjes en is geen volledige uitlaat. Ik heb deze Alfa ook gezien.
Hans R schreef:Nou, welkom bij de club..voor mij geen snelle VAG product meer, K33Z zijn GTI weg, mijn Golf R weg nu die van jou weg.. balen.
Die uitlaat van die Alfa zijn trouwens carbon eindstukjes en is geen volledige uitlaat. Ik heb deze Alfa ook gezien.
Hans R schreef:Inbraak in huis, sleutels weg, laptop weg etc.. wij lagen boven te slapen, niks gehoord..
2000USA schreef:Inderdaad een farce, de hoeveelheden VAGs die met bosjes tegelijk al dan niet op bestelling worden ontvreemd!
Sytze schreef:En?? is ze er al?
Mijn leon FR ook.Hans R schreef:Nou, welkom bij de club..voor mij geen snelle VAG product meer, K33Z zijn GTI weg, mijn Golf R weg nu die van jou weg.. balen.
Thnx man!Joopieboy schreef:Zwaar balen van je Cupra, het gebeurd tegenwoordig zoveel... Iig heel veel plezier met je Alfa, wat een prachtige auto!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten