Denk nou es normaal na man :!: , een M3 tegenover een Pinda, straks lachen we je allemaal uit.

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... anda&hl=nl

Sticker op je Fiat "Mijn grote broer is een Ferrari 360!" of zo?Hielke schreef:Volhouden Nandor,
Het zijn allemaal spruitjes eters hier in dit topic. Gehaktbal erbij en dan ook nog prakken. Als het maar veel en heet is. Kenners zoals jou en mij weten de fijne stuurmansauto's er haarfijn uit te halen. Das Boot in de bocht of Italiaanse finesse haarfijn balancerend op de limiet.
Het is zo simpel als je connaisseur bent. Viva Italia!
Hij opent dit topic zelf om anderen z'n mening te vragen!?Rebel schreef: Wat ik niet kan begrijpen is dat je je nu om hebt laten praten door iedereen.
Klopt, maar als je over VAG termen praat heb je het over overstappen van een oudere Audi S4 met 300pk op een nieuwe VW Polo. Natuurlijk is nieuw leuk/fijn, maar Nandor z'n M3 is zover ik weet perfect.PK's en BMW zijn synoniem aan succes en geven je een rang op een auto-forum.
Om de kosten gaat het toch niet in dit geval?Als je voor de Panda zou kiezen, dan zou je de eerste 3 jaar maar bijzonder weinig kosten kwijt zijn aan autorijden.
Amen !Peter Tunissen schreef:Nu sparen voor een nieuwe M3 (@ 560pk/2300kg dan waarschijnlijk) op je 40e is prima, als dat je ding is.
Maar ik zou echt geen 16 jaar vooruit gaan kijken.
Je kunt morgen ook dood zijn, dan ben je de rijkste man op de kerkhof, daar word je ook niet gelukkiger van.
Live rich, die broke.
8000k zou die waard zijn, maar ik denk niet dat je het er voor krijgt als je hem weer inruilt op een nieuwe.Ik denk dat de M3 van Nandor nu al minder afschrijft dan een nieuwe Panda 100hp.Tom schreef:Een auto schrijft in 3 jaar tijd toch gemiddeld 40-50% af? Dan zou zo'n Panda 100pk na 3 jaar nog zo'n 8000 euro waard zijn, is een afschrijving van 7000 euro... daar kun je ook aardig wat M3 van rijden.