Appartement gekocht!
- Dennis Cavallino
- Knot
- Dennis Cavallino
- Frank_D
LOL Hastens.
Wij gingen ook voor een nieuw bed kijken.
Het moest aan 1 voorwaarde voldoen, volledig elektrisch verstelbaar.
Hij moest ook goed liggen natuurlijk, maar dat spreekt voor zich.
Ik wilde wel een Hastens, na een half uurtje gepraat te hebben met de beste mevrouw de verkoper van hastens mocht ik hem meenemen voor 17K euro.
Even over nadenken.
Toen naar Auping, leuk bedje uitgezocht, drie motoren per bodem.
Even 7K uit mn portomonee laten vallen en het setje was van mij.
Toen maar naar ome rico gereden, leuk prijsje afgesproken en na een paar weken had ik een super-deluxe volledig verstelbaar bedje.
Fantastische matrassen voor weinig
Enig nadeel is dat je ze zelf moet halen, maar busje huren kost de wereld niet.
Wij gingen ook voor een nieuw bed kijken.
Het moest aan 1 voorwaarde voldoen, volledig elektrisch verstelbaar.
Hij moest ook goed liggen natuurlijk, maar dat spreekt voor zich.
Ik wilde wel een Hastens, na een half uurtje gepraat te hebben met de beste mevrouw de verkoper van hastens mocht ik hem meenemen voor 17K euro.
Even over nadenken.
Toen naar Auping, leuk bedje uitgezocht, drie motoren per bodem.
Even 7K uit mn portomonee laten vallen en het setje was van mij.
Toen maar naar ome rico gereden, leuk prijsje afgesproken en na een paar weken had ik een super-deluxe volledig verstelbaar bedje.
Fantastische matrassen voor weinig

Enig nadeel is dat je ze zelf moet halen, maar busje huren kost de wereld niet.
- Dennis Cavallino
- Dennis Cavallino
- Peter Tunissen
Hoppaaa:
http://www.degoedkoopstenotaris.nl/
8)
Weet dat er in Weert (is niet ver van Best) eentje zit die echt op prijs concurreert, maar ben de naam even kwijt.
Is wel goed ook, komt vanzelf wel terug als je op die site hierboven gaat zoeken.
http://www.degoedkoopstenotaris.nl/
8)
Weet dat er in Weert (is niet ver van Best) eentje zit die echt op prijs concurreert, maar ben de naam even kwijt.
Is wel goed ook, komt vanzelf wel terug als je op die site hierboven gaat zoeken.
- Knot
Weet het nog niet... misschien moet de astra toch wel op kilometerregistratie....Tom schreef:knot leg een matrasje gesponsord door rico op de grond neer en koop een 350Z
Maargoed, dit was zegmaar het enige ledikant wat ik mooi vond, en meteen ook 2600 euro

[img:640:480]http://sjaro.speed.planet.nl/crap/bed.jpg[/img]
Dan nog 2x auping spiraal (electrisch), matrassen, beschermers, dekbedden en lakens en je zit wel op die 4000 euro. Heb je alleen nog een bed.
Dressoir, eettafel en salontafel vielen mee, heb een set gezien die ongeveer 1700 euro ging kosten, komen nog 4 stoelen bij, is ongeveer 800, zit je totaal weer op 2500 euro. Dan nog een leuke hoekbank zien te vinden, gaat ook zo rond de 2000 a 2500 euro kosten. In de hobbykamer wil ik een net buro en een goede stoel, die stoelen van 2/3/400 euro zitten allemaal kut, speling op de verstelbare cilinder enz. Buro en Stoel dus ook nog een kleine 2000 euro.
Totaal ben ik dan al 11.000 euro verder..... gaat rap met die centen zo, en dan alle kleine dingetjes nog als vitrage, lampen, kleed, enz enz.
Niet te vergeten, vriezer die bij mn Whirlpool koelkast past (die heb ik gelukkig al staan hier op zolder), schat 500 euro max voor die vriezer. Wil een LCD tv in de huiskamer als die tegen einde dit jaar eindelijk beter zijn van beeldkwaliteit, ook zeker 1500 euro.
Totaal inrichten komt dus wel tussen de 15 en 20k te zitten. Gaat rapper dan ik gedacht had als ik t zo zie nu.
- Knot
Woon nu nog thuis, heb de hele zolder dus niet slecht maar moet er toch een keer van komen en de vrijheid is wel ideaal, alleen wat minder vrije tijd door een hoop taken die erbij komen maar is ook weer leuk natuurlijk.
Andere bedden waren ook wel aardig, eentje rond de 1000 euro maar allemaal net niet naar mn zin zegmaar. Die 2600 euro is wel een aanzienlijk bedrag voor een beetje hout en 2 nachtkastjes... wat voor design dan ook en hoeveel keer het hout ook bewerkt en gelakt mag zijn. Waar zitten die kosten in?
Andere bedden waren ook wel aardig, eentje rond de 1000 euro maar allemaal net niet naar mn zin zegmaar. Die 2600 euro is wel een aanzienlijk bedrag voor een beetje hout en 2 nachtkastjes... wat voor design dan ook en hoeveel keer het hout ook bewerkt en gelakt mag zijn. Waar zitten die kosten in?
- Dennis Cavallino
Knot: Auping ervaring tip.
neem 1 verstelbaar spiraal, pneumatisch. Pneumatisch werkt sneller dan electrisch en na een tijdje gebruik je het toch amper.
en 1 gewoon normaal spiraal (90 euro vaak in de aanbieding).
Heb je een chickie waarmee je wilt ontbijten, dan lig je toch samen op 1 kant
Scheelde een hoop knaken.
Ligt lekker met Pullman matras. Maar ik slaap ook prima op een iets goedkoper matrasje.
Neem wel altijd de 220x180. Echt heerlijk zo'n groot bed. Girls like it 2!
neem 1 verstelbaar spiraal, pneumatisch. Pneumatisch werkt sneller dan electrisch en na een tijdje gebruik je het toch amper.
en 1 gewoon normaal spiraal (90 euro vaak in de aanbieding).
Heb je een chickie waarmee je wilt ontbijten, dan lig je toch samen op 1 kant

Scheelde een hoop knaken.
Ligt lekker met Pullman matras. Maar ik slaap ook prima op een iets goedkoper matrasje.
Neem wel altijd de 220x180. Echt heerlijk zo'n groot bed. Girls like it 2!
- Dennis Cavallino
Maar we hadden je gewaarschuwd he, met die inrichting?
Gaat echt hard. Wij doen het altijd zo: eerst een keer kijken en orienteren. Thuis nog even goed rekenen en 3 keer nadenken of we het écht willen hebben, cq. nodig hebben. Alles nog een keer opmeten...
Zeker bij winkels als Ikea gooi je al snel teveel op je kar.
Deze aanpak scheelt gemiddeld bij ons zo'n 50% van wat we anders hadden uitgegeven. En we missen die dingen die we nu hebben laten staan echt niet.

Gaat echt hard. Wij doen het altijd zo: eerst een keer kijken en orienteren. Thuis nog even goed rekenen en 3 keer nadenken of we het écht willen hebben, cq. nodig hebben. Alles nog een keer opmeten...
Zeker bij winkels als Ikea gooi je al snel teveel op je kar.
Deze aanpak scheelt gemiddeld bij ons zo'n 50% van wat we anders hadden uitgegeven. En we missen die dingen die we nu hebben laten staan echt niet.
- Knot
- Dennis Cavallino
- Sjoerd
Let ook op de levertijd. Heb toevallig afgelopen maandag meubels besteld (ik mis nog een paar ribben). Levertijd is 10 weken! Uiteindelijk wel een goede deal kunnen maken en de aanbetaling tot een minimum (10%) weten te beperken. Ik gaf als opmerking dat ik geenszins van plan ben hun levertijd te gaan financieren, waarop ze erg stil bleven
Anyway, medio mei hoop ik mijn appartementje te kunnen betrekken. Wordt een keer tijd...

Anyway, medio mei hoop ik mijn appartementje te kunnen betrekken. Wordt een keer tijd...
- Knot