Is er interesse in een Nederlandse EVO/Octane?

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie

Is er interesse in een Nederlandse EVO/Octane ?

Ja, super ik wil gelijk lid worden of koop hem in ieder geval als los nummer.
10
20%
mwaooh vind de Engelse EVO en Octane prima.
25
51%
EVO ? is dat een niet een snelle Jap?
14
29%

Totaal aantal stemmen: 49

allen

Re: Is er interesse in een Nederlandse EVO/Octane?

Bericht door allen » 17 mei 2011, 13:51

tuurgtt schreef:Evo is aardig, maar wel erg duur.

En dat voor een wat belegen door Porsche gesubsidieerd clubje wat elk jaar weer de nieuwste platgeslagen kever als ECotY (EvoCaroftheYear) durft te kiezen omdat die dit jaar weer drie pk erbij heeft of gewoon omdat er weer es een special edition uit is die met in kleur meegespoten handtas wordt geleverd.

Dan vond ik Drivers Republic heel wat interessanter (en goedkoper).
Niet alleen was het vernieuwend, ook de mix van Monkey Harris, Dickie Meaden en Juan Pablo Bovingdon was een stuk frisser dan die uitgebluste en mindnumbingly boring figuren als John Barker en Henry Catchpole die alleen maar door kunnen zagen over wat een diepe uitdaging het sturen in een 911 toch wel niet is terwijl ze zojuist de laptime van een fukking Boxster er niet in hebben kunnen evenaren.

Ik had vroegah een abo op Evo, maar werd wanhopig van de belabberde delivery, meestal te laat en vaak helemaal niet. Heb er nu een via een maatje die in de UK woont maar hier via Schiphol werkt, goedkoop en bijna door to door delivery.

Het blad waar m.i. de rest van de wereld zich op stuk mag bijten is SportAuto, niet zo'n Linda-achtige glossy als Evo maar wel elke maand ein Supertest op o.a. de Nordschleife, en dat voor de luttele prijs van 4.60 eur.

Dan mogen ze m'n fiets wel houden daar.
*Weet je zeker dat er ieder jaar een Porsche is gekozen? Ik kan me herinneren dat dit niet het geval is.
*Ik heb welgeteld 1 keer geen Evo bezorgd gekregen. Dit werd alsnog keurig opgelost. Moet wel zeggen dat deze soms wat laat bezorgd wordt, al ligt dat denk ik eerder aan de de bezorger.
*Nordschleife heb ik helemaal niets mee. Doe mij maar een tijdschrift met een mooi verhaal en mooie foto's die me motiveren weer eens op een roadtrip te gaan. Ik zie beide tijdschriften overigens niet eens als concurrent van elkaar.

Dat een Porsche bij Evo waarschijnlijk ieder jaar hoge ogen gooit, kan ik niet mee zitten. Dat merk doet me vrij weinig tot niets. Helemaal sinds ze de Cayenne en de Panablabla erbij hebben. Ik geloof echter wel dat dit merk nog altijd een van de betere sportwagens kan maken.

Nederlandse versie van Evo / Octane? Leuk, maar kopen nee. Op de een of andere manier leest Nederlands gewoon klote weg. Net als Nederlandstalige nummers. Krijg al de stuipen op het lijf als ik aan zangers als Guus, Marco en Frans, Gordon en Gerard denk. :nerd:

Kasteel

Re: Is er interesse in een Nederlandse EVO/Octane?

Bericht door Kasteel » 17 mei 2011, 14:20

tuurgtt schreef:Evo is aardig, maar wel erg duur.

En dat voor een wat belegen door Porsche gesubsidieerd clubje wat elk jaar weer de nieuwste platgeslagen kever als ECotY (EvoCaroftheYear) durft te kiezen omdat die dit jaar weer drie pk erbij heeft of gewoon omdat er weer es een special edition uit is die met in kleur meegespoten handtas wordt geleverd.

Dan vond ik Drivers Republic heel wat interessanter (en goedkoper).
Niet alleen was het vernieuwend, ook de mix van Monkey Harris, Dickie Meaden en Juan Pablo Bovingdon was een stuk frisser dan die uitgebluste en mindnumbingly boring figuren als John Barker en Henry Catchpole die alleen maar door kunnen zagen over wat een diepe uitdaging het sturen in een 911 toch wel niet is terwijl ze zojuist de laptime van een fukking Boxster er niet in hebben kunnen evenaren.

Ik had vroegah een abo op Evo, maar werd wanhopig van de belabberde delivery, meestal te laat en vaak helemaal niet. Heb er nu een via een maatje die in de UK woont maar hier via Schiphol werkt, goedkoop en bijna door to door delivery.

Het blad waar m.i. de rest van de wereld zich op stuk mag bijten is SportAuto, niet zo'n Linda-achtige glossy als Evo maar wel elke maand ein Supertest op o.a. de Nordschleife, en dat voor de luttele prijs van 4.60 eur.

Dan mogen ze m'n fiets wel houden daar.
Sportauto is leuk voor de feitjes, maar de teksten van Evo lezen voor mij toch wel echt een stuk leuker weg. Ben niet een Evo-expert, haal soms een exemplaar, maar lees het dan wel ook altijd van a tot z :).

Plaats reactie