Eigenlijk zouden we zo'n blad nog moeten hebben in Nederland. Een mix tussen EVO en Octane bv.
EVO is er al. Octane ook.RVV schreef:Een mix tussen EVO en Octane bv.
Eens, de evo lees ik in het engels en dat vind ik eigenlijk wel prima. De grootte van het land is natuurlijk niet relevant maar het aantal auto liefhebbers wel en af en toe krijg ik het idee dat je die in Nederland op één hand kunt tellen.steve smith schreef:Heb abbo op Evo, Octane en C&SC. NL blad erbij lijkt me zinloos, land is er veel te klein voor.
Dat ligt eraan hoe je het bekijkt.steve smith schreef:Heb abbo op Evo, Octane en C&SC. NL blad erbij lijkt me zinloos, land is er veel te klein voor.
Ik ook!Snipe schreef:
Ik zou wel benieuwd zijn naar een soort kruising tussen Focus, Hard Gras, JFK en CAR, maar dan over auto's.
Die is er al (gratis zelfs) alleen willen ze niet naar NL versturen vanwege kleine oplage. Go figure.M@rcel schreef:Idd, blad helemaal gericht op trackdays. En wil je er geld mee verdienen....Engelstalig
Fixed.Arthur schreef:Geen interesse, lees geen autobladen meer
Zoals deze?dvh schreef:Ik heb liever een goede app voor de iphone/pad !
Fixed.dvh schreef:Ik heb liever een goede app voor Android!
GTO was onderdeel van Sanoma, Autovisie is onderdeel van De Telegraaf. Dat zijn kolossale bedrijven waar de marmeren entrees en de directieauto's met chauffeur ook in stand moeten worden gehouden. GTO had een oplage van meer dan 30.000. Voor Sanoma is dat peanuts, maar veel andere bladen zouden een gat in de lucht springen.Wouter81 schreef:Markt lijkt me wat te klein hierzo... zelfs Autovisie red het al amper hier. GTO was een mooi blad vond ik maar is er ook al mee opgehouden wegens niet rendabel.
Abo nemen, veeeel goedkoper...RVV schreef:maar sinds een tijdje ligt de Engelse EVO niet meer bij mijn bladenboer![]()
Nee, dat gaat inderdaad niet. Bij een NL-blad heb je wat andere budgetten als bij zo'n internationaal magazine en bij een vertaald blad kun je eigenlijk net zo goed het origineel nemen.Tom schreef:Een Nederlandse Evo zie ik niet zo snel gebeuren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten