Tankstation net voor afslag Nieuwerkerk a/d IJssel?HANZ06 schreef:Ik vertrek vanuit schiedam dus kunnen er denk ik wel mensen bij een tankstation afspreken.
tegen die tijd maar eens kijken.
Zondag 22 april de Cannonballrun07
- Corvette
He die HanZ06,
dat plan van jou kan niet beter. 8) 8) 8)
Kan jij ook een keer die SL uitproberen. Is wel geen corvette, maar rijd ook best aardig.
Laat me weten hoe laat je denkt te landen en ik heb de koffie klaar :!: :!: :!:
Dag hoor
Cor
Pst,hans heb je die foto's al gezien van mijn nieuwe vliegtuig?
dat plan van jou kan niet beter. 8) 8) 8)
Kan jij ook een keer die SL uitproberen. Is wel geen corvette, maar rijd ook best aardig.

Laat me weten hoe laat je denkt te landen en ik heb de koffie klaar :!: :!: :!:
Dag hoor
Cor
Pst,hans heb je die foto's al gezien van mijn nieuwe vliegtuig?
- Sander S.
Is natuurlijk altijd te regelen, alleen een oud gebruik bij de cannonballrun is dat diegene die omrijd, in de auto van diegene waarvoor omgereden moest worden, komt te rijdenE60 M5 schreef:Het is nog onder voorbehoud, dat ik mee kan doen, maar zal meer zekerheid hebben in een aantal weken.
Als ik kan dan vertrek ik uit de regio Arnhem.
Zijn er nog meer uit deze regio of die er langs zullen komen?

Kan ik verder ook niets aan doen, sorry
- Downforce Hans
- Erik K.
- cooldragon
- Gijzer
- chris_lbr
Ik zal zeer waarschijnlijk ook aanwezig zijn.
Of ik al dan niet ook zal meedoen hangt er nog een beetje van af of ik m'n nieuwe aanwinst daartegen al een beetje onder de knie kan houden. Is nogal een bruut beest...
Houd de politie daar ook controle op (teveel) lawaai ? Want anders kan ik wel direkt meedoen met m'n Fireblade (tenzij het regent) die toch dik tegen de 290 loopt maar die door z'n Leovince een kabaal maakt dat je tot in Rusland kan horen...
Of ik al dan niet ook zal meedoen hangt er nog een beetje van af of ik m'n nieuwe aanwinst daartegen al een beetje onder de knie kan houden. Is nogal een bruut beest...

Houd de politie daar ook controle op (teveel) lawaai ? Want anders kan ik wel direkt meedoen met m'n Fireblade (tenzij het regent) die toch dik tegen de 290 loopt maar die door z'n Leovince een kabaal maakt dat je tot in Rusland kan horen...

- Arthur
- Auto: Nr.51
Martijn Koevoets schreef:Ik had al even gekeken, Nordhorn - Leer is ruim 100km, dus volgens mij blijf je voor de totale route net onder de 250km.
Boeit mij welfrank de jonge schreef:Boeit niet
Gewoon planken.

Wil nl weten of ik zou moeten tanken onderweg of niet.
Laatste keer vanaf de Ring bij Bottrop (??) de A31 opgedraaid en ongeveer vol gas tot aan ons verzamelpunt bij die Shellpompen.
135km en tank half leeg, rond de 1:4.
Dan zou ik theoretisch 270km af kunnen leggen.
Wordt dus wat krap

- MartijnGizmo
- Tristan
Dan haak ik ook aan. Moet ook via A1.ErikKramer schreef:Ik reis via de A1, geef maar een gil of PB-tje als je aan wilt hakenE60 M5 schreef:Het is nog onder voorbehoud, dat ik mee kan doen, maar zal meer zekerheid hebben in een aantal weken.
-
ErikKramer schreef:Ik reis via de A1, geef maar een gil of PB-tje als je aan wilt hakenE60 M5 schreef:Het is nog onder voorbehoud, dat ik mee kan doen, maar zal meer zekerheid hebben in een aantal weken.
Ergens na Apeldoorn zou een optie kunnen zijn. Mogelijk ook voor Gijs te Kaat?
Veel aanhaak punten betekent op hetzelfde traject betekent veel vertraging voor diegene die verder weg wonen... dus hooguit een of twee aanhaak punten? Ben gewooon hardop aan het denken.

- Peter Tunissen