Zo, weer even een blast from the past.........
De rode golf gti is het niet geworden.
Sterker ik rijd nog steeds in de brandweer auto
Wel zijn er weer wat ontwikkelingen, en het kan dus raar lopen.....
Afgelopen twee a drie weken serieus gekeken naar een A6.
Ik had er twee op het oog, een A6 avant 2.4 uit 2007 met plusminus 60k op de teller, maar qua uitrusting wat kariger uitgevoerd, of een A6 3.2 quattro uit 2006 met ca 80k op de klok, maar wel vol in de opties.
Oftewel mijn eerdere overwegingen om goedkoper te gaan en minder geld uit te geven aan auto's waren weer volledig vergeten.....
Afgelopen vrijdagavond met broer en vader nogmaals gaan kijken bij de quattro en had toen echt het gevoel "dit gaat hem worden"
Totdat mijn pa gisterenavond binnenstapte met de vraag hoe serieus ik was met die A6, hij was nl samen met m'n ma gaan kijken ennuhhhh hij vond het ook wel wat......
Na eerst even gespeeld verontwaardigd te zijn geweest heb ik gezegd dat hij hem maar moest kopen.....dan blijft die in ieder geval in de familie....
Ik heb vervolgens via internet nog eens het aanbod van mijn huisgarage nog eens bekeken, en wat schetst mijn verbazing, ze hebben iets staan waar ik al eerder naar heb gekeken........
Ik ga dus maandag bellen naar de garage om aan te geven dat ze de A6 aan m'n pa "mogen" verkopen, maar dat ze voor mij de zwarte Golf GTI uit 2008 die ze hebben staan, voor mij mogen klaarzetten :banaan: :banaan:
Dus binnenkort live in dit theater......het voorsteltopic van mijn "nieuwe" Golf V GTI.
Ben nu al sinds gisterenavond bezig met het absorberen van alle info die er te vinden is over deze wagens, en volgens mij zijn de ervaringen over het algemern positief over deze gti-tjes.....
Volgens mij zitten hier ook een aantal eigenaren, dus als die zich willen laten horen........graag........
Vreemd hoe dingen in het leven kunnen lopen.......