Overigens heb ik echt totaal geen moeite met lange werkdagen; als er maar tegenover staat dat het een leuke baan is.

Bewerkelijk vers produkt.dvh schreef:@erik, jij hebt toch ook een winkel?
Waarom zulke lange dagen ? Veel koopavonden ?
David, jij bent toch Opticien? Ben je nooit open op koopavonden? Dan mis je volgens mij wel een deel van je doelgroep, mensen die werken moeten dan eerder weg om bij je langs te gaan. Lijkt me niet de bedoeling, ik zou op z'n minst een dag in de week tot 8 open gaan?dvh schreef:@erik, jij hebt toch ook een winkel?
Waarom zulke lange dagen ? Veel koopavonden ?
Hij zag het niet meer zittenRobin Hartog schreef:Hoe ben je zo gekomen bij een opticien winkel, dvh?
Dat is wel zo.RVV schreef:Ondernemer ben je 24 uur per dag. Of je nou 6 of 12 uur daadwerkelijk op locatie aanwezig bent.
Pennucciracing Luco schreef:Hij zag het niet meer zittenRobin Hartog schreef:Hoe ben je zo gekomen bij een opticien winkel, dvh?
Toevallig in gerolt.Robin Hartog schreef:Hoe ben je zo gekomen bij een opticien winkel, dvh?
Beheer van o.g. en VvE, daarnaast inmeten en tekeningen (CAD) digitaliseren en reviseren.Pennucciracing Luco schreef:Gefeliciteerd Sjoerd![]()
Maar wat doe je precies dan?
Die laatste drie zijn erg belangrijk, daar ontbreekt het bij sommige nog wel eens aan.Sjoerd MP BMW schreef:Beheer van o.g. en VvE, daarnaast inmeten en tekeningen (CAD) digitaliseren en reviseren.Pennucciracing Luco schreef:Gefeliciteerd Sjoerd![]()
Maar wat doe je precies dan?
Ben een schoolverlater, niet heel veel praktijkervaring maar leergierig met een wil en werkmentaliteit.
Ik kom uit een ondernemend agrarisch nest!Pennucciracing Luco schreef: Die laatste drie zijn erg belangrijk, daar ontbreekt het bij sommige nog wel eens aan.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 10 gasten