Andre schreef:Er hangt iets vrouwelijks aan.
.
Een stuk maandverband op wielen.
@Snipe. Ik kijk naar de nieuwe modellen.(Sophia Loren was eens mooi....) En ik verkies in mijn omstandigheid/ervaring een 335 boven 'n 330 en idem voor de 1er.
Andre schreef:Er hangt iets vrouwelijks aan.
.
Robin schreef:Tja Rico, het merendeel van de BMW's vind ik echt knap marketinggesodemieter. Mini's boeienm me niet. En Rollses zijn out of my league.
123d, 335i/d 535i/d(en dan valt dat nog tegen ook qua lompheid, kun je nagaan) 550i, 6 serie nu. 760Li vind ik wel wat hebben. En zo'n GTS als je erbij staat heeft wel wat. En de 1M dus. De rest is naadje voor de hoofdprijs in mijn ogen....(en de types die ik opnoem zijn ook $$$$)
Ik wacht lekker op de F30 335i sedan. De rest geloof ik wel daar in München.
Kortom 1M, M3 GTS, afwachten wat de M5 wordt(zie 't duistere in)en wachten op de zwaardere F30 6 cylinders over 'n jaar....
Dan kun je beter een 1500kg boot kopenAndre schreef:Als auto voor de vrouw zou die wel mooi kunnen dienen. Ik mis gewoon de stoerheid in zo n auto. Er hangt iets vrouwelijks aan.
Nee hoor, ben allang fan. En als ik ermee gereden heb, denk ik dat ik verkocht ben. Denk niet dat het tegen zal vallen qua sturen, acceleratie en wegligging.GTRene schreef:
ben ik daar de enige in of
Waarom neem je niet als basis een 135i coupe?Andre schreef:1495 kg tom:) Standaard al minder gewicht dan een GTS:)
Minus 40kg er komen 2 recaro s in. 1455 kg. Hier en daar vindt ik nog wel wat. 18inch wielen met semi s. etc. Misschien nog een keer een knap schokdemper demper setje eronder. Nog een keer titan uitlaat eronder minus 25kg. dan gaat ie richtig de 1400kg met de nodige comfort aanboord.
Prima compromis om van huis naar circuit te rijden met het nodige comfort erbij. Usb voor de muziek, airco voor de warme dagen en bluetooth voor het bellen en een stel achterbanden om op te roken.
Andre semi slicks er onder????? *kuch*18inch wielen met semi s
Andre schreef:Ik reed dus ook met Re50a en was verbazend goed op het circuit en zo zullen er vast nog wel meer banden zijn die redelijk goed op circuit zijn en die gewoon door de reguliere bandenhandel te koop zijn.
Daar hoef ik geen semi s voor wat door importeurs wordt dichtgetimmerd en dikke prijzen erop.
Andre schreef:Klinkt gek wat ik nu zeg. Maar als ik een race cup zou organiseren dan zou ik dat gewoon met straatbanden doen die bij elke banden boer op de hoek verkrijgbaar zijn. Wat kan het schelen als ze 3 sec langzamer over een ronde doen.
Andre schreef:Daarom zeg ik ga racen/trackdays doen op straatbanden. Ik wil gewoon de keus hebben dat ik me banden, semi slicks bij elke bandenboer op de hoek kan kopen.
Heerlijk zo'n forum.Andre schreef:Ik pak met alle plezier een straatband die ik bij me bandenboer op de hoek van de straat koop.
Trackdays zijn dagen dat je gewoon een paar ronden met je straat auto maakt. Ik ga daarvoor echt geen semi kopen. Dikke onzin. Plus semi geven meer grip betekend ook dat ze harder slijten simpel dus hogere kosten en meer slijtage aan ophangingsdelen etc.
Is er eigenlijk uberhaubt wel een semi slick of slick verkrijgbaar via de reguliere bandenhandel?
Ja, die ene is compleet anders kwa kleur.Petrolhead Tom schreef:Zo wat een verschil!
Ja precies. Ik vond het verschil in real life zeer klein.Joy schreef:Ja, die ene is compleet anders kwa kleur.Petrolhead Tom schreef:Zo wat een verschil!
Je moet niet alles geloven wat de bladen schrijven. En als je dat toch zou willen, geloof dan maar de test van Georg Kacher in CAR. Kacher, volgens jou momenteel de beste, zou zelf ook voor de 1 M gaan.Hielke schreef:Snipe, let wel, ik zeg niet dat die RS3 beter is, de leidende Duitse bladen zeggen dat.
Is er al contact met Pon opgenomen? Dat moet de 25e natuurlijk wel een nette shootout worden. Het vergelijk met de Schnitzel van Ferdi is ook leuk, daar niet van.
Wat zeg je? Verstond je even niet.Robin schreef:GEORGE KACHEL ZOU OOK VOOR EEN 1M GAAN HIELKE DOVE KWARTEL!
Gebruikers op dit forum: Baidu [Spider], Google [Bot], Kadett en 7 gasten