Ruben schreef:Leuk dat flash, maar zo zijn de reldraadjes niet voor Ipad gebruikers te volgen
Mooi kunnen we na Federal nu Apple kapot maken.. Hielke kom er maar in

Ruben schreef:Leuk dat flash, maar zo zijn de reldraadjes niet voor Ipad gebruikers te volgen
Buckler LULRVV schreef:Ruben schreef:Leuk dat flash, maar zo zijn de reldraadjes niet voor Ipad gebruikers te volgen
+1Michel P schreef:Buckler LULRVV schreef:Ruben schreef:Leuk dat flash, maar zo zijn de reldraadjes niet voor Ipad gebruikers te volgen
Michel
Of gewoon een laptop. Daar kan je tenminste behoorlijk mee typen (handig wanneer je post op een discussieforum) én je kan hem neerzetten, it's amazing!partyondude schreef:Moet je maar een Android tablet kopen :jenna:
wjn schreef:Dit topic zou toch sluiten, blijkbaar is het te leuk![]()
(PS Goodyear heeft het ook overleefd, maar die doen net als veel andere merken "silent" recalls.)
Firestone was me idd ook bekend, vooral de banden van SUV/trucks/4x4 (oa Ford Explorer etc).Downforce Hans schreef:wjn schreef:Dit topic zou toch sluiten, blijkbaar is het te leuk![]()
(PS Goodyear heeft het ook overleefd, maar die doen net als veel andere merken "silent" recalls.)
Was dat niet "firestone" die met zijn banden toen enorm de mist zijn ingegaan?
Mustang = PintoPingus schreef:Ford Explorer werd Ford Exploder![]()
(en dit keer eens niet omdat Ford 30 cent te veel vond voor een brandwerend schot achterin te auto a la de Mustang...
Als je het exact wilt weten, check hier:Downforce Hans schreef:wjn schreef:Dit topic zou toch sluiten, blijkbaar is het te leuk![]()
Was dat niet "firestone" die met zijn banden toen enorm de mist zijn ingegaan?
Buiten dat je nooit een binnenband in een tubeless moet proppen kan ik me niet voorstellen dat er zoveel mensen ineens binnenbanden in tubeless banden zijn gaan stoppen dat firestone zo op zijn muil kon gaan.Erik schreef:Probleem lag toen aan de terreinwgenbanden die volgens voorschrift na een lekke band van een binnenband voorzien mochten worden, als ik me niet vergis.
Downforce Hans schreef:Buiten dat je nooit een binnenband in een tubeless moet proppen kan ik me niet voorstellen dat er zoveel mensen ineens binnenbanden in tubeless banden zijn gaan stoppen dat firestone zo op zijn muil kon gaan.Erik schreef:Probleem lag toen aan de terreinwgenbanden die volgens voorschrift na een lekke band van een binnenband voorzien mochten worden, als ik me niet vergis.
Volgens mij was het gewoon een constructie fout in een hele serie banden........
Na dit geintje hebben de merknaam ook veranderd, het begint nog wel met een F en hebben nog steeds wat kleine problemen......
In mijn tubeless motorbanden zitten anders mooi binnenbanden!Downforce Hans schreef:Buiten dat je nooit een binnenband in een tubeless moet proppen kan ik me niet voorstellen dat er zoveel mensen ineens binnenbanden in tubeless banden zijn gaan stoppen dat firestone zo op zijn muil kon gaan.Erik schreef:Probleem lag toen aan de terreinwgenbanden die volgens voorschrift na een lekke band van een binnenband voorzien mochten worden, als ik me niet vergis.
Volgens mij was het gewoon een constructie fout in een hele serie banden........
Na dit geintje hebben de merknaam ook veranderd, het begint nog wel met een F en hebben nog steeds wat kleine problemen......
Over het algemeen mogen er geen binnenbanden in een tubeless buitenband.Youp schreef:In mijn tubeless motorbanden zitten anders mooi binnenbanden!Downforce Hans schreef:Buiten dat je nooit een binnenband in een tubeless moet proppen kan ik me niet voorstellen dat er zoveel mensen ineens binnenbanden in tubeless banden zijn gaan stoppen dat firestone zo op zijn muil kon gaan.Erik schreef:Probleem lag toen aan de terreinwgenbanden die volgens voorschrift na een lekke band van een binnenband voorzien mochten worden, als ik me niet vergis.
Jan-Sietze schreef:Is er nog positief nieuws?
Of blijft dit magazijn vol staan...
Monteer jij maar eens op een supermoto spaakvelg een band zonder binnenband.Downforce Hans schreef:Youp schreef:Over het algemeen mogen er geen binnenbanden in een tubeless buitenband.Downforce Hans schreef: In mijn tubeless motorbanden zitten anders mooi binnenbanden!
Bij een motor kan dat nog vervelender gevolgen hebben maar als jij daar met eenop reageert, dan kan ik daar verder ook niet over wakker liggen.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 4 gasten