Ik was voor het eerst in 2 jaar gisteren weer eens op de slalom op het Midland-circuitje in Lelystad, alwaar er door
http://www.wimedo.nl" onclick="window.open(this.href);return false; al sinds jaar en dag een keer of 6-8 per jaar de slalom georganiseerd. Ik vind het best leuk om te doen en het is nog verassend hard werken

(hoewel je voornamelijk in 1 en 2 rijdt), en de diversiteit aan auto's vind ik altijd wel grappig. Daarbij is het lekker low-budget. Helaas werk ik doorgaans in het weekend dus zal het wel weer 2 jaar duren eer ik er weer bij ben.
Hoewel ik er verder niemand gesproken heb zag ik stiekem best een aantal DF-ers (saxo met bumperts heb ik hier voorbij zien komen, 205/106 rallyes, 'smiley' met z'n speedster en wellicht vergeet ik er nog paar) mee doen. Leek me tijd om een gaat-er-nog-iemand-&-na-klets-topic te maken 8) .
Gisteren was het erg lekker weer, 8 rondjes geklokt en toen moest ik maken dat ik weg kwam omdat ik nog een afspraak in Utrecht had. Voor mij persoonlijk was het erg leuk dat er nog een mx-5 1.8 met standaard onderstel meedeed (hoewel die ietsje meer stripped out was), waardoor je natuurlijk perfect kunt vergelijken. Excuus nummer 1: ik heb minder rondjes gereden, excuus nummer 2: ik heb een zware airco-installatie aan boord. Bottomline: de andere mx-5 was toen ik vertrok 3 tiende sneller

(1.07:7 vs. een 1.08:00 voor mij). Grootste gemis zijn ofwel banden die voldoende tractie bieden ofwel een sperdiff. Schijnbaar zag het er 'wild maar leuk uit'. Zo ervaarde ik het ook dus dat scheelt

. Heb bij vol liften & sturen (flink) wat overstuur, en met een 240.000 km oud onderstel is het dan toch altijd een beetje ruw mikken waar je uitkomt

.