Paul schreef:2 x in gereden en met alle respect , ik vindt het niets , heb ook 2 x in een 350Z gereden en geloof me dat is 100x een betere auto in alle opzichten.
Kennis van me heeft er laatst 1 ingeruild met 103.000 op de klok en daar was al 2 x een nieuwe motor in gekomen en daar werd normaal ingereden.
Not: RX8 stuurt echt veel beter dan een 350Z. Bochtensnelheid ligt ook hoger. Precisie en scherpte, wat een verschil (wel even goed uitlijnen, en niet de af fabriek instellingen...). Ook de bak is veel beter (sneller). Balans in die auto is fenomenaal, echt een wereld van verschil.
Op een natte Nurburgring moet je echt van goede huize komen wil je met een andere echte/RWD auto bij kunnen blijven...
Er zijn voldoende mogelijkheden om de motor goed te krijgen tegenwoordig (en meer power; koppel dan vooral. Je kunt er ook een 3 of 4 rotor in zetten en dan gaat ie meteen heeeeel hard 8) ); brandstofverbruik ligt wel wat hoger: ik denk dan 'lekker belangrijk', tenzij je 100.000KM per jaar wilt gaan rijden.
Geluid is ook erg lekker (te maken): lekker opzwepend. Als de auto je aanspreekt (wat ik zo in je openingspost lees) dan zou ik het nog eens goed overwegen en het dan gewoon doen! Voor dat geld koop je niet zo veel bijzonders verder wat niet al op elke hoek van de straat staat.