En links mag alles zeggen omdat Wilders continu zijn bek open heeft? Dat gaat lekker opschieten dan. Ja maar hij doet het ook, lekkere schoolpleinredenatie.Wilders mag alles zeggen omdat links ook constant de bek open heeft
Eens maar dat moet dan ook voor beide partijen gelden en moet Wilders niet continu de slachtofferrol aannemen.Dat is 't punt niet, dat is over en weer....
Is dat zo? Ik heb geen idee of die blogger een uitkering heeft.De uitvreter, terend op de maatschappij. DAAR gaat 't om.
Mag je trouwens, als je een uitkering hebt, niet je mening uiten of een politiek getint blog schrijven?
Ja, net zoals Wilders de vrijheid eist om Mohammed voor alles wat lelijk is uit te mogen maken. Waarom zou dat dan niet wederzijds zijn? Als hij het er niet mee eens is spant hij maar een proces aan, hij heeft inmiddels voldoende ervaring met dat soort processenKortom, iedereen mag Wilders rücksichtslos met Hitler vergelijken....ok dan. Wat geirriteerd gebrabbel van Wilders cs.
Je mag bang zijn als je dat doet, moet je zelf weten. Ik denk overigens niet dat er een fatwa wordt uitgesproken over elke NL'er die een marokkaan voor geiteneuker uitmaakt. Of het netjes is om dat te doen is iets anders.En als ik een k*tmarokkaan een geitennueker noem mag ik bang zijn en word ik vogelvrij verklaard, en zal die o zo peaceful godsdienst korte metten met mij maken....
Ik meen me te herinneren dat joop.nl laatst cartoons van Wilders offline heeft gehaald vanwege bedreigingen tot in de privesfeer. Vogelvrij verklaard door rechts? De kogel komt van rechts?
Links en/of de islam heeft niet het alleenrecht op het bedreigen van zaken en/of personen die je onwelwillig zijn. Helaas gebeurt dit door beide kampen.