Hij is ingebouwd in de Z4.
Op de foto zie je een nieuwe originele achteras voor een E46. Deze past ook op de Z4. Het open differentieel in de achteras is door Drexler vervangen door hun sperdifferentieel.
Je kunt ook je bestaande achteras/differentieelbehuizing opsturen maar dan zit je met een paar weken downtime van je auto. Mijn bestelling duurde in totaal bijna drie maanden van de eerste contacten tot de uiteindelijke levering. Dat kwam ook op ze bepaalde dingen niet erg handig aanpakte. Er waren medewerkers die verkeerde adressen in hun replyveld hadden ingevuld (
lykins@drexler-motorsport.de ipv
b.lykens@drexler-motorsport.de). De geschaftsfuhrerin had nogal moeite om mijn BTW-nummer te ontvangen (paar keer opgestuurd per email, faxen lukte niet en vervolgens maar terruggegrepen op old skool briefpost). Vervolgens braaf drie weken zitten wachten en maar weer eens contact opgenomen. Toon bleek er een 'logistiek probleem' te zijn geweest waardoor mijn order niet was verstuurd

. Een dag later had ik 'm in huis.
Verder heeft een nieuwe achteras als voordeel dat het je mogelijkheid biedt om een andere eindoverbrengingsverhouding te kiezen, hoewel dat bij een bestaande achteras wellicht ook wel door hun aangepast kan worden.