Veel plezier ermee, het weer is er nu goed voor...
Ben
Even samen met Marco H. van de WPL receptie in het BMW systeem duiken voor technische oplossingen. Onderdelen direct bestellen en laten monteren. Kosten heb ik paar jaar geleden in Oostvoorne uitgerekend, maar dat kwam volgens mij boven de 1k al weet ik dat niet zeker meer. Maargoed, voor een kenner is dat een must-have op een Z8 dus het is geen kosten sterfhuis.Thijs-v-d-H schreef:Dank voor de info Steve, ik zal er even induiken. Wat waren de kosten van het plaatsen van deze ''performance kit'' op de LK-XL?
Neem aan dat in 11.500 km's de kans op schade relatief klein is.
Er rijdt er eentje hier in de buurt rond, uit Bussloo. Denk dat je die gezien hebt..sven90 schreef:Naiss!
kan het zijn dat ik de Z8 vanmorgen in Apeldoorn gespot heb?
Zag vanmorgen een zilvergrijze met een J in het kenteken
LOL die zag ik vanochtend ookNiels v D schreef:Er rijdt er eentje hier in de buurt rond, uit Bussloo. Denk dat je die gezien hebt..sven90 schreef:Naiss!
kan het zijn dat ik de Z8 vanmorgen in Apeldoorn gespot heb?
Zag vanmorgen een zilvergrijze met een J in het kenteken
Nogal wiedes, de voorkant heeft geen achterlichtenDownforce Hans schreef:DE achterkant met die achterlichten vind ik erg geslaagd.
''Performance kit'' is besteld, wordt meegenomen in het afleverklaar maken.steve smith schreef:Cool!
Hint: originele koetsversteviging voorzijde aanbrengen en runflats weggooien!
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 4 gasten