Algemeen Aprisco cup topic
- turbofries
Re: Aprisco cup Brilliant!!!! [algemeen Aprisco cup topic]
Wat een cup is dit zeg!!! Geweldig dat autocross op het circuit. Ik voel me helemaal aangesproken in deze racerij. Net wat Andre zegt racen met dat hok. Wat betreft die aktie met die oranje auto en Wouter zeg ik: Welkom bij de Aprisco cup groentje! 

-
Reind jij hebt misschien iets pk te weinig maar jou auto ligt beter in de bochten. Op de bult was het spek glad denk water van de radiateur van henk tappel.
Sikke
Deze cup is prachtig en het is zeker geen autocross zo willen we het zeker niet. Maar met het mes tussen de tanden rijden bumper aan bumper is prachtig.
Sikke
Deze cup is prachtig en het is zeker geen autocross zo willen we het zeker niet. Maar met het mes tussen de tanden rijden bumper aan bumper is prachtig.
- Reind
Super filmpje Andre!! Camera had iets lager gekunt. Maar rijden met het mes tussen de tanden zegmaar... Duidelijk zichtbaar dat er een aantal goed in het vermogen zitten. Vreemd dat iedereen bij de De Bult rechtdoor schoot (ikke ook) behalve van Renselaar.Andre schreef:Nou zo makkelijk is het niet. Maar dat is juist mooi.
Hier race 1
De reden waarom Wouter de laatste ronden zoveel in het midden van de baan rijd komt omdat ik ernaast zit

-
Ja voor race 2 zit de camera lager.
Reind die 5 pk kom je volgende race al niet meer te kort wij moeten 30kg ballast meenemen.
Reind die 5 pk kom je volgende race al niet meer te kort wij moeten 30kg ballast meenemen.
-
Reind schreef:Super filmpje Andre!! Camera had iets lager gekunt. Maar rijden met het mes tussen de tanden zegmaar... Duidelijk zichtbaar dat er een aantal goed in het vermogen zitten. Vreemd dat iedereen bij de De Bult rechtdoor schoot (ikke ook) behalve van Renselaar.Andre schreef:Nou zo makkelijk is het niet. Maar dat is juist mooi.
Hier race 1
De reden waarom Wouter de laatste ronden zoveel in het midden van de baan rijd komt omdat ik ernaast zitVannacht gedroomd van 5 pk extra
hoeveel pk heb je dan op de vermogens bank

- Wouter
Top beelden,
Er is flink wat strijd op de zien maar over het algemeen toch redelijk fair. De actie van van Renselaar is misschien wat overdreven. het tikje van Reind was even om te laten voelen dat hij er nog zat, en dat moet ook gewoon kunnen.
Het filmpje bevat gewoon 17minuten spanning en strijd.
Reind, Ik ben alleen nog wel nieuwsgierig om welke reden jij protest in diende. Ik kan op de beelden daar weinig van terug zien, maar misschien zie ik het verkeerd omdat het beeld naar voren staat gericht?
Er is flink wat strijd op de zien maar over het algemeen toch redelijk fair. De actie van van Renselaar is misschien wat overdreven. het tikje van Reind was even om te laten voelen dat hij er nog zat, en dat moet ook gewoon kunnen.
Reind, Ik ben alleen nog wel nieuwsgierig om welke reden jij protest in diende. Ik kan op de beelden daar weinig van terug zien, maar misschien zie ik het verkeerd omdat het beeld naar voren staat gericht?
- Niels
- Auto: Prius+
Ah, okReind schreef:Beide auto's hebben hiervoor ook een waarschuwing gehad!

- GTRene
mooie video Andre/Wout, deze auto heeft redelijk rust in de kar, ziet er strak uit
aardig goed in balans, heel wat meer rust als die e36 waar je een tijdje geleden woest in reed
dit straalt een aardig goede balans/auto uit
als ik de lotto (net me begonnen) en of staatsloterij win (je mot wat
) dan is zoiets leuk om te doen 

aardig goed in balans, heel wat meer rust als die e36 waar je een tijdje geleden woest in reed

dit straalt een aardig goede balans/auto uit

als ik de lotto (net me begonnen) en of staatsloterij win (je mot wat

-
zijn er nog meer filmpjes van andere rijders zo ja zet er op 

- Reind
Het woord protest heb ik nooit in de mond genomen. We hebben in de cup onderling afgesproken dat wanneer er contact is geweest je dit meld bij de wedstrijd leider (wel een beetje opletten bij de briefing he...). En dat heb ik gedaan. Die waarschuwing had je al te pakken voordat de finishvlag viel.Wouter schreef:Top beelden,
Toen ik achterop kwam toen jij in gevecht was met van Renselaar zag dat er gewoon vrij lomp uit. Zoals ik al eerder poste liep ik 3 seconden per ronden in. Ik ken jouw niet als rijder dus kan je (nog) niet goed inschatten. Ik ken van Renselaar (al 4 seizoenen) wel goed en vind hem niet iemand die midden op een recht stuk tegen je aan rijd. Jullie hebben elkaar volgens mij ook een paar x geraakt. Toen ik met je in strijd was verdedigde je extreem en ik was bang dat als ik echt zou doorzetten het in tranen zou eindigen. Daarom heb ik gelost op het laatst. Ik wou gewoon geen risico lopen.
Volgende x gaan gewoon lekker verder waar we gebleven waren.
- Wouter
oke helder verhaal. Volgende olie koeler erbij Reind, en dan het gas er weer opReind schreef:Het woord protest heb ik nooit in de mond genomen. We hebben in de cup onderling afgesproken dat wanneer er contact is geweest je dit meld bij de wedstrijd leider (wel een beetje opletten bij de briefing he...). En dat heb ik gedaan. Die waarschuwing had je al te pakken voordat de finishvlag viel.Wouter schreef:Top beelden,
Toen ik achterop kwam toen jij in gevecht was met van Renselaar zag dat er gewoon vrij lomp uit. Zoals ik al eerder poste liep ik 3 seconden per ronden in. Ik ken jouw niet als rijder dus kan je (nog) niet goed inschatten. Ik ken van Renselaar (al 4 seizoenen) wel goed en vind hem niet iemand die midden op een recht stuk tegen je aan rijd. Jullie hebben elkaar volgens mij ook een paar x geraakt. Toen ik met je in strijd was verdedigde je extreem en ik was bang dat als ik echt zou doorzetten het in tranen zou eindigen. Daarom heb ik gelost op het laatst. Ik wou gewoon geen risico lopen.
Volgende x gaan gewoon lekker verder waar we gebleven waren.

de tijden zitten dicht bij elkaar dus het gaat hopelijk een mooi seizoen worden
- Reind
Mijn motor is nog niet op de bank geweest omdat hij afgelopen dinsdag bij weer in de auto zat. Het vermogensverlies komt heel waarschijnlijk doordat m50 niet tegen warmte kan. Je moet dus een oliekoeler hebben wil je het hele uur lang je vermogen behouden. Ik had geen tijd meer om er een oliekoeler op te bouwen. Na vijf ronden kakt het vermogen gewoon iets in. Is ook goed te zien in het filmpje.
Zoiets2fast4you schreef:zijn er nog meer filmpjes van andere rijders zo ja zet er op
-
heb je geen beelden van 22 aprilReind schreef:Mijn motor is nog niet op de bank geweest omdat hij afgelopen dinsdag bij weer in de auto zat. Het vermogensverlies komt heel waarschijnlijk doordat m50 niet tegen warmte kan. Je moet dus een oliekoeler hebben wil je het hele uur lang je vermogen behouden. Ik had geen tijd meer om er een oliekoeler op te bouwen. Na vijf ronden kakt het vermogen gewoon iets in. Is ook goed te zien in het filmpje.
Zoiets2fast4you schreef:zijn er nog meer filmpjes van andere rijders zo ja zet er op
-
Ja reind 22 april 
2fast4you wat is jou echte naam?

-
Andre schreef:Ja reind 22 april
kan ik nog niet zeggen maar kan al wel zeggen dat je 5 mei niet weer gaat winnen
dan hoop ik te winnen

:morecoffee:
-
Rogier of Peter Drent
lol
lol
Laatst gewijzigd door Andre op 24 apr 2011, 15:54, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Reind schreef:Beide auto's hebben hiervoor ook een waarschuwing gehad!Niels schreef:Als Wouter in die oranje E36 reed dan was die waarschuwing terechtAndre schreef:Hier het filmpje waar wouter een officiele waarschuwing voor kreeg. Oordeel zelf!!!
![]()
Door die drift van Wouter had van Renselaar al een betere exit uit de Strubben. Kwestie van laat remmen einde Veenslang en je bent er voorbij. Geheel onnodig deze actie imho. Als je dan waarschuwingen wilt uitdelen dan tenminste voor beide auto's.....
wel gaaf dat wouter hem gewoon laat staan en dat in zijn eerste race als dit maar goed gaat!!!!!!!!!!

-
Hier het filmpje van Team Autosport Assen.
Part 1 is Rene Kruger aan het stuur.
Part 2 is in de maak met Peter Drent aan het stuur.
Part 1 is Rene Kruger aan het stuur.
Part 2 is in de maak met Peter Drent aan het stuur.
- JP
2fast4you komt hier alleen maar lopen trollen ?2fast4you schreef:Andre schreef:Ja reind 22 april
kan ik nog niet zeggen maar kan al wel zeggen dat je 5 mei niet weer gaat winnen
dan hoop ik te winnen
:morecoffee:
-
Wat een gave cup zeg!!!
Op youtube zie ik vaak van die filmpjes wat ik blabla vind met dikke verhalen maar waarbij bij mij altijd het gevoel overheerst dat er niet op het scherpst wordt gereden. Hier word dat wel. Echt een topcup!!
Is er en mogelijkheid om zo'n auto voor een wedstrijd te huren? Zo,ja zijn die wel competatief??
André/Wouter>Gezien de heftige strijd zou ik wel overwegen met HANS te rijden
Op youtube zie ik vaak van die filmpjes wat ik blabla vind met dikke verhalen maar waarbij bij mij altijd het gevoel overheerst dat er niet op het scherpst wordt gereden. Hier word dat wel. Echt een topcup!!
Is er en mogelijkheid om zo'n auto voor een wedstrijd te huren? Zo,ja zijn die wel competatief??
André/Wouter>Gezien de heftige strijd zou ik wel overwegen met HANS te rijden

- Laurens
Vond het ook een erg leuke dag voor volgende keer nog een een ander aanpassen en dan ga ik ook proberen vooran mee te doen.
Verslag komt als ik terug uit Spanje ben
Verslag komt als ik terug uit Spanje ben
-
Hier 2e deel van de rijders van Autosport Assen
Peter drent aan het stuur.
Peter drent aan het stuur.
- Knot
Andre/Wouter, mooie spulletjes zitten er in die auto, is niet met wisselgeld opgebouwd! Toch lijkt het of de andere 1 auto's vanaf de start net wat meer vermogen hebben?
Valt me wel op dat er vrij ruig (voor mijn gevoel dan) gereden wordt. Pak zelf geen gras of curbstone mee op een trackday... al is dat wel anders maar toch. Wel apart om te zien hoor, vooral het inhalen en daarna door 2 man links en rechts terug gepakt worden richting ramshoek.... zou ik zelf best zenuwachtig van worden!
Zou idd de beelden vanuit de auto van Reind wel willen zien. Gaat best fair en soms zoals 1e inhaalactie kiest wouter ervoor om hem aan de buitenkant te laten staan, dan ben je gewoon in het nadeel en moet je genoegen nemen met minder ruimte. Wel gaaf hoe Reind er steeds weer tussen gestoken komt met minder vermogen!
Valt me wel op dat er vrij ruig (voor mijn gevoel dan) gereden wordt. Pak zelf geen gras of curbstone mee op een trackday... al is dat wel anders maar toch. Wel apart om te zien hoor, vooral het inhalen en daarna door 2 man links en rechts terug gepakt worden richting ramshoek.... zou ik zelf best zenuwachtig van worden!
Zou idd de beelden vanuit de auto van Reind wel willen zien. Gaat best fair en soms zoals 1e inhaalactie kiest wouter ervoor om hem aan de buitenkant te laten staan, dan ben je gewoon in het nadeel en moet je genoegen nemen met minder ruimte. Wel gaaf hoe Reind er steeds weer tussen gestoken komt met minder vermogen!
-
Er wordt heel fair gereden. Maar tis natuurlijk wel racen en geen kantklossen.
Alles zit zo dicht op elkaar je moet elke cm baan die tot je beschikking is meenemen. Het gaat echt om tiendes.
De ene heeft een iets beter motortje de ander heeft iets betere wegligging of een strakkere carroserie. Maar kijk maar even bij de qualificatie hoe dicht alles bijelkaar zit.
Laurens
Leonard
Dit is echt iets waar jullie ook bijhoren. Bel eens met Autosport Assen die weten misschien nog auto s te koop staan of kunnen misschien een auto voor jullie bouwen. Je kan evt ook zelf een auto bouwen kijk bijv naar laurens in mijn auto draadje. Belangrijk is dat je een goeie strakke 325i e36 sedan vindt met goeie motor erin met zo weinig mogelijk km.
Ik geloof dat het cup pakket 4500 euro kost.
Alles zit zo dicht op elkaar je moet elke cm baan die tot je beschikking is meenemen. Het gaat echt om tiendes.
De ene heeft een iets beter motortje de ander heeft iets betere wegligging of een strakkere carroserie. Maar kijk maar even bij de qualificatie hoe dicht alles bijelkaar zit.
Laurens
Leonard
Dit is echt iets waar jullie ook bijhoren. Bel eens met Autosport Assen die weten misschien nog auto s te koop staan of kunnen misschien een auto voor jullie bouwen. Je kan evt ook zelf een auto bouwen kijk bijv naar laurens in mijn auto draadje. Belangrijk is dat je een goeie strakke 325i e36 sedan vindt met goeie motor erin met zo weinig mogelijk km.
Ik geloof dat het cup pakket 4500 euro kost.
- GTRene
lijkt me dan 1 van de meer betaalbare cups toch?
maja stel je doet een jaar mee zal het nog wel redelijk in de papieren lopen, doch niet te vergelijken met bv een porsche cup ofzo qua gels dat je na een jaar racen kwijt bent
maja stel je doet een jaar mee zal het nog wel redelijk in de papieren lopen, doch niet te vergelijken met bv een porsche cup ofzo qua gels dat je na een jaar racen kwijt bent