RVV schreef:Een echte DF'er denkt niet bij de pomp.."zucht, weer een tank vol" maar "fijn, weer een tank vol".
Ik val af....
RVV schreef:Een echte DF'er denkt niet bij de pomp.."zucht, weer een tank vol" maar "fijn, weer een tank vol".
Nou, ik vind het echt altijd wel fijn om een volle tank te hebben! Maar niet om vervolgens te betalen.....M@rcel schreef:RVV schreef:Een echte DF'er denkt niet bij de pomp.."zucht, weer een tank vol" maar "fijn, weer een tank vol".
Ik val af....
Helaas, uw Priustijd is aangebrokenduifjes.com schreef:Shit dan ben ik geen echte:
Niet prettig gestoord gewoon gek
Automaat ipv handbak
Show ipv go
Hekel aan tanken
Hou me altijd keurig aan de snelheid
Ik heb geen tankpas en van mij mag het wel 5 euro de liter kosten.Petrolhead Tom schreef:Als iemand op dit moment ook zegt dat het betalen van een volle tank hem niks uitmaakt kan er sprake zijn van twee oorzaken: 1 hij heeft een tankpas. 2 hij liegt. Want met 1,73 de liter is het gewoon niet meer normaal.
Kom ik gezellig naast je staan Ruben. Vanmorgen de factuur van de Garage meegekregen. Niets bijzonders aan de Panda toch weer dik 650 euro lichter. Auto rijden is gewoon duur. Maar vervolgens zit ik wel weer met een gigantische smile achter het stuur. Waar iedereen ook overstapt op de witte pomp blijf ik mijn knuffelbeer gewoon volgooien met V-power.Ruben schreef:Nee, ik doe mijn boodschappen liever ook gratis, maar ja, dat zit er niet in he![]()
Dus ja, ik vind het fijn om weer een volle tank te hebben. Tegenwoordig betaal je vaak vooruit, dus dat verzacht de pijn weer...En ja, ik vind het fijn als de auto weer onderhoud heeft gehad. Jammer dat de rekening altijd tegenvalt, maar ik heb wel het gevoel dat ik goed voor mijn speeltje zorg. Dus ik denk dat ik bovenin de DF hierarchie sta...
Niks geen stoere praat.Petrolhead Tom schreef:Stoere praat Elise. Alsof je dan nog steeds met plezier aan de pomp staat.
Oooww...dacht dat ik die tijd had gehadKasteel schreef:Helaas, uw Priustijd is aangebrokenduifjes.com schreef:Shit dan ben ik geen echte:
Niet prettig gestoord gewoon gek
Automaat ipv handbak
Show ipv go
Hekel aan tanken
Hou me altijd keurig aan de snelheid
Petrolhead Tom schreef:Was de factuur voor het onderhoud Arthur. Auto is particulier gekocht.
650 euro???? wtf hebben ze gedaan dan?Petrolhead Tom schreef:Kom ik gezellig naast je staan Ruben. Vanmorgen de factuur van de Garage meegekregen. Niets bijzonders aan de Panda toch weer dik 650 euro lichter. Auto rijden is gewoon duur. Maar vervolgens zit ik wel weer met een gigantische smile achter het stuur. Waar iedereen ook overstapt op de witte pomp blijf ik mijn knuffelbeer gewoon volgooien met V-power.Ruben schreef:Nee, ik doe mijn boodschappen liever ook gratis, maar ja, dat zit er niet in he![]()
Dus ja, ik vind het fijn om weer een volle tank te hebben. Tegenwoordig betaal je vaak vooruit, dus dat verzacht de pijn weer...En ja, ik vind het fijn als de auto weer onderhoud heeft gehad. Jammer dat de rekening altijd tegenvalt, maar ik heb wel het gevoel dat ik goed voor mijn speeltje zorg. Dus ik denk dat ik bovenin de DF hierarchie sta...
Ik denk dat je daarvoor de 'waanzinfactor' mistRuben schreef:Dus ik denk dat ik bovenin de DF hierarchie sta...
Zo is het maar net.Kasteel schreef:...
Verkiest RWD boven FWD
Verkiest go boven show
Verkiest handbak boven automaat
Verkiest gevoel boven ratio (qua auto's, mn financieel gezien)
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot], JvH, Majestic-12 [Bot] en 8 gasten