Vul maar aan

+1romo schreef:Verschillende vormen van "rijden"……………..and it`s all about fun………………………...
+2steve smith schreef:+1romo schreef:Verschillende vormen van "rijden"……………..and it`s all about fun………………………...
Dat is al erg genoegRobin schreef:ik ben ik.
Ruben schreef:Zo, en Rico dacht, dit draadje gaat wel storm lopen
Petrolhead Tom schreef:Een echte DF-er is alles wat hier boven staat en ook nog eens een ontzettende zeikerd. Zeiken op alles wat gebeurt maar ondertussen zich nergens werkelijk aan storen. Bijna menselijk.
RVV schreef:Ruben schreef:Zo, en Rico dacht, dit draadje gaat wel storm lopen
Eigenlijk kan die na de post van Tom wel op slot
Arthur schreef:Nee, juist niet!
Tom beschrijft nu "niet echte" DF-ers. Tom beschrijft de zeikerige zuurpruimen die op elke slak zout leggen, overal in gedeeld willen worden, en als dat niet gebeurt moord en brand schreeuwen, die als een zwerm bijen op 1 draadje duiken als er een bepaald woord in voorkomt en elke mogelijkheid aangrijpen om de boel af te zeiken.
Dat soort volk beschrijft Tom, en dus niet een echte DF-er :arrow:
Is it just me of moeten meerdere mensen hierom zuchten?Petrolhead Tom schreef:Dan kunnen we niet anders stellen dan dat de niet DF-ers in de meerderheid zijn.
Kan het richting zichzelf & anderen verantwoorden een leuke benzine-auto 45k per jaar rond te sturen. Wat financieel natuurlijk waanzin isRVV schreef:Gek van autorijden en........
Vul maar aan
Oftewel, heel NL is een DF'er..Petrolhead Tom schreef:Een echte DF-er is alles wat hier boven staat en ook nog eens een ontzettende zeikerd. Zeiken op alles wat gebeurt maar ondertussen zich nergens werkelijk aan storen. Bijna menselijk.
Nee want vrijwel niemand in Nederland is dol op zijn auto.Peric schreef:Oftewel, heel NL is een DF'er..Petrolhead Tom schreef:Een echte DF-er is alles wat hier boven staat en ook nog eens een ontzettende zeikerd. Zeiken op alles wat gebeurt maar ondertussen zich nergens werkelijk aan storen. Bijna menselijk.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], EricYellow, Gert-jan, Google [Bot], RS-Ron en 19 gasten