Ben niet zo'n held met al die typenummers, maar jij reed er toch ook?Harry-944-basic schreef:top video Joost, super, maarehh 944?JoostSchouten schreef:Mijn video van deze prachtige dag is online! .....
......Harry ging ook lekker met de 944.....

Ben niet zo'n held met al die typenummers, maar jij reed er toch ook?Harry-944-basic schreef:top video Joost, super, maarehh 944?JoostSchouten schreef:Mijn video van deze prachtige dag is online! .....
......Harry ging ook lekker met de 944.....
jazeker, met de 968, ik ben zelfs 3 keer in beeld in de video, top!JoostSchouten schreef:Ben niet zo'n held met al die typenummers, maar jij reed er toch ook?
nou nou nouMark Nauta schreef:Wees blij Ruben, want die stofhapper rijdt zo roekeloos dat ie zelfs van de baan gehaald wordt. hihi
Het sloeg in mijn ogen nergens op Harry. Ik weet niet wie wat gezien had, maar ik heb werkelijk bij alle auto's netjes een oranje knippertje gezien.Harry-944-basic schreef:nou nou nouMark Nauta schreef:Wees blij Ruben, want die stofhapper rijdt zo roekeloos dat ie zelfs van de baan gehaald wordt. hihi
ben blij dat je er zelf naast zat anders zou ik het bijna gaan geloven 8)
Nu niet gezien, maar vorige week zondag stond ie ook al langs de baan terwijl op de baan geraced werd. Gelukkig stak hij toen op het juiste moment over...Mark Nauta schreef:Iemand trouwens ook nog die vos gezien die op de baan stond tussen Bocht zonder naam en Audi S?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten