Ben niet zo'n held met al die typenummers, maar jij reed er toch ook?Harry-944-basic schreef:top video Joost, super, maarehh 944?JoostSchouten schreef:Mijn video van deze prachtige dag is online! .....
......Harry ging ook lekker met de 944.....
Gran Turismo events Zandvoort 2011
- JoostSchouten
Re: Gran Turismo events Zandvoort 2011
-
Andre
[quote="JoostSchouten"]Mijn video van deze prachtige dag is online! Het viel mij op dat er goed doorgereden wordt, zeker door zo'n blauwe Lotus.
Harry ging ook lekker met de 944 en die NLse witte 911 GT3 RS ging ook hard, was dat Andre?
Nee Joost
Andre werd niet uitgenodigd maar mag wel een hele ochtend voor DF photoshoots doen.
Nee Joost
Andre werd niet uitgenodigd maar mag wel een hele ochtend voor DF photoshoots doen.
- Race For Fun
jazeker, met de 968, ik ben zelfs 3 keer in beeld in de video, top!JoostSchouten schreef:Ben niet zo'n held met al die typenummers, maar jij reed er toch ook?
- Race For Fun
nou nou nouMark Nauta schreef:Wees blij Ruben, want die stofhapper rijdt zo roekeloos dat ie zelfs van de baan gehaald wordt. hihi
ben blij dat je er zelf naast zat anders zou ik het bijna gaan geloven 8)
-
Rupie
Zoals ik wat plomp kan overkomen in de auto, past dat kleine mannetje prima in een Lotus. Dat kinderzitje kan ie stiekem wel gebruiken

En nog een mooie foto van een bezoeker:

En nog een mooie foto van een bezoeker:
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Het sloeg in mijn ogen nergens op Harry. Ik weet niet wie wat gezien had, maar ik heb werkelijk bij alle auto's netjes een oranje knippertje gezien.Harry-944-basic schreef:nou nou nouMark Nauta schreef:Wees blij Ruben, want die stofhapper rijdt zo roekeloos dat ie zelfs van de baan gehaald wordt. hihi
ben blij dat je er zelf naast zat anders zou ik het bijna gaan geloven 8)
Iemand trouwens ook nog die vos gezien die op de baan stond tussen Bocht zonder naam en Audi S?
- stefan740
@rode lotus, dat is een bekende, heeft zich ook op DF aangemeld ooit maar is niet zo actief hier.
Ik was er vrijdag ook, aantal DF'ers gezien en gesproken. Was een lekker dagje met dikke auto's een een gel zonnetje 8)
Morgen komt de nieuwe video van junior strous online die gemaakt is deze vrijdag, ben benieuwd
Ik was er vrijdag ook, aantal DF'ers gezien en gesproken. Was een lekker dagje met dikke auto's een een gel zonnetje 8)
Morgen komt de nieuwe video van junior strous online die gemaakt is deze vrijdag, ben benieuwd
- Laurens
Nu niet gezien, maar vorige week zondag stond ie ook al langs de baan terwijl op de baan geraced werd. Gelukkig stak hij toen op het juiste moment over...Mark Nauta schreef:Iemand trouwens ook nog die vos gezien die op de baan stond tussen Bocht zonder naam en Audi S?
-
Kees Bunk
Beest van een auto, even een cam ingehangen:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=N90zQbem ... tu.be&hd=1[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=N90zQbem ... tu.be&hd=1[/youtube]
-
Rupie
Heb je met die GT3-RS meegereden Kees?! You lucky bastard!
- Snipe
Anna. Marieke. Foto's. En het gerucht gaat dat er ook letters naast staan, maar dat heeft nog niemand kunnen bevestigen.
http://www.driving-fun.com/1846/the-kno ... voort.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.driving-fun.com/1846/the-kno ... voort.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
- RVV
Leuk ~hoor!