Ja toch? iets met OP ofzo?Laurens schreef:Huh wat had ik hier al gereageerd danRJay schreef:In dit topic zit er wel eentje. :banaan:roka schreef: maarja waar vind je zo iemand....

Ja toch? iets met OP ofzo?Laurens schreef:Huh wat had ik hier al gereageerd danRJay schreef:In dit topic zit er wel eentje. :banaan:roka schreef: maarja waar vind je zo iemand....
RJay schreef:In dit topic zit er wel eentje. :banaan:roka schreef: maarja waar vind je zo iemand....
leonard schreef:RJay schreef:In dit topic zit er wel eentje. :banaan:roka schreef: maarja waar vind je zo iemand....
![]()
alvast 1 tip: schakel bij max 4000 tpm![]()
Duidelijk, de software die er nu inzit is sowieso niet om over naar huis te schrijven. De turbo is ook een bottleneck, die is vervangen.leonard schreef:Als je hem verder doortrekt dan 4000 tpm ben je op CPZ minimaal een sec. langzamer. Als je hem verder gaat tunen zal de motorkarateristiek waarschijnlijk veranderen dus dan is het wellicht anders maar in de standaard cup trim is dat zo. Toen ik starte met racen in de Golf cup reed ik met constant tot 4400 tpm doortrekken een 2.09, nadat ik ging schakelen op 4000tpm reed ik heel makkelijk een 2.08. In Met deze auto is 2.07 zeker mogelijk op CPZ. Wellicht ten overvloede maar je moet hem erg overstuurd rijden om echt hard te kunnen gaan.
Pennucciracing Luco schreef:Kijk uit met een grotere intercooler, je kan dan evt koelingsproblemen krijgen, hou dat in de gaten.
jos_br schreef:Duidelijk, de software die er nu inzit is sowieso niet om over naar huis te schrijven. De turbo is ook een bottleneck, die is vervangen.leonard schreef:Als je hem verder doortrekt dan 4000 tpm ben je op CPZ minimaal een sec. langzamer. Als je hem verder gaat tunen zal de motorkarateristiek waarschijnlijk veranderen dus dan is het wellicht anders maar in de standaard cup trim is dat zo. Toen ik starte met racen in de Golf cup reed ik met constant tot 4400 tpm doortrekken een 2.09, nadat ik ging schakelen op 4000tpm reed ik heel makkelijk een 2.08. In Met deze auto is 2.07 zeker mogelijk op CPZ. Wellicht ten overvloede maar je moet hem erg overstuurd rijden om echt hard te kunnen gaan.
Jos.
Die tijden moet ik nog maar halen..........![]()
200pk haalt de auto nu nooit met deze afstelling en turbo, een echt goed lopende doet hooguit 190pk. Ik ga met een compleet andere afstelling rijden, incl. andere turbo en verstuivers. Tis een trackdayauto, wedstrijden zie ik niet zitten.leonard schreef:
Ga je met een TDC afstelling rijden (ca. 200 pk)of ga je er nog meer aan doen?
jos_br schreef:[. Ik ga met een compleet andere afstelling rijden, incl. andere turbo en verstuivers. Tis een trackdayauto, Jos.
Mooi Paul,Paul schreef:Mooi Jos!!
waai wel weer eens langs voor een bakje als die klaar is
Was jij dat? ik heb die klapper toen ook zien gebeuren...leonard schreef:Nee alleen in de Golf.
De bak van de E30 voelt veel steviger aan. 1 keer heb ik de bak van mn E30 gesloopt, met dit als resultaat http://www.youtube.com/watch?v=0Xe7jsrlKBg" onclick="window.open(this.href);return false;![]()
(Ik stond toen 2e aan de start) Toen had ik een Shortshift laten monteren maar dat matchte niet echt met mij. Nu rij ik dus weer met het normale systeem en dat gaat prima.
Martijn_bmw schreef:[
Was jij dat? )
gelukkig maar!! het was idd een enorme klapperleonard schreef:Martijn_bmw schreef:[
Was jij dat? )
Helaas wel.Heb er gelukkig niets aan over gehouden hoor maar het was wel n flinke klapper......
Joopieboy schreef:Die neus was toch aardig krom zeg, niet nagemeten toen je het front er weer opzette dat het zoveel scheelde?
Iig succes!
Standaard cup-trim..? Tegenwoordig moeten ze afremmen voor start-finish anders rijden ze onder de 2,05 en dan krijgen ze strafpunten..leonard schreef:Als je hem verder doortrekt dan 4000 tpm ben je op CPZ minimaal een sec. langzamer. Als je hem verder gaat tunen zal de motorkarateristiek waarschijnlijk veranderen dus dan is het wellicht anders maar in de standaard cup trim is dat zo. Toen ik starte met racen in de Golf cup reed ik met constant tot 4400 tpm doortrekken een 2.09, nadat ik ging schakelen op 4000tpm reed ik heel makkelijk een 2.08. In Met deze auto is 2.07 zeker mogelijk op CPZ. Wellicht ten overvloede maar je moet hem erg overstuurd rijden om echt hard te kunnen gaan.
Toch klopt het wel, deze Golfjes 5 zijn overstuurd afgesteld absoluut het snelst. Je hoeft dan duidelijk minder te sturen en je kunt sneller op het gas.Vdub schreef:Standaard cup-trim..? Tegenwoordig moeten ze afremmen voor start-finish anders rijden ze onder de 2,05 en dan krijgen ze strafpunten..
JD hebt ik nog niet zien driften met G5, Morien overigens wel..
Dan had je afgelopen donderdag moeten kijken, toen ging mijn Golf5 duidelijk dwarserVdub schreef:JD hebt ik nog niet zien driften met G5, Morien overigens wel..
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 4 gasten