Cooldragon
- Collin Bello
- cooldragon
Re: Cooldragon
Gisteren mijn nieuwe setje zomerwielen onder de platte kever gemonteerd.
Had al een setje nieuwe 997 turbo I velgen gekocht, maar heb ze laten spuiten in de kleur van de F430 Scuderia velgen (beetje kruising tussen licht anthractiet en brons). Moet zeggen dat t m goed staat...
nu nog ff fotootjes uppen....
Had al een setje nieuwe 997 turbo I velgen gekocht, maar heb ze laten spuiten in de kleur van de F430 Scuderia velgen (beetje kruising tussen licht anthractiet en brons). Moet zeggen dat t m goed staat...
nu nog ff fotootjes uppen....
-
Nou hup posten die foto's 
Hoe ziet je wagenpark er op dit moment uit?

Hoe ziet je wagenpark er op dit moment uit?
-
- Auto: M3P, 130i
Nice! 

- Tristan
Vonde je oude velgen mooier. 

- cooldragon
Haha tsja smaken verschillen, al moet ik zeggen dat de foto's de situatie er niet echt recht aan doen. binnenkort maar weer eens meeten dan, misschien combi met Marc's nieuwe RS4?;-)
en tsja, de oude Carrera S velgen komen er van de winter weer onder, mocht je ze missen;-)
en tsja, de oude Carrera S velgen komen er van de winter weer onder, mocht je ze missen;-)
- cooldragon
Hey Ion, hoe kreeg je dat voor mekaar?
heb er nog eentje...en ehm..sorry voor de IPhone 3G kwaliteit.....

heb er nog eentje...en ehm..sorry voor de IPhone 3G kwaliteit.....

Laatst gewijzigd door cooldragon op 18 apr 2011, 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Goed idee...cooldragon schreef:Haha tsja smaken verschillen, al moet ik zeggen dat de foto's de situatie er niet echt recht aan doen. binnenkort maar weer eens meeten dan, misschien combi met Marc's nieuwe RS4?;-)

-
- Auto: M3P, 130i
Via Flickr, view all sizes, afbeeldingslocatie kopieren. Dan krijg je een .jpg link. 8)cooldragon schreef:Hey Ion, hoe kreeg je dat voor mekaar?
heb er nog eentje...en ehm..sorry voor de IPhone 3G kwaliteit.....![]()
http://www.flickr.com/photos/61640328@N05/5612380405/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tristan
+1Marc RS4 schreef:Goed idee...cooldragon schreef:Haha tsja smaken verschillen, al moet ik zeggen dat de foto's de situatie er niet echt recht aan doen. binnenkort maar weer eens meeten dan, misschien combi met Marc's nieuwe RS4?;-)
Alleen doe ik qua snelheid niet echt mee met de Einser of M3.

- cooldragon
wie zegt dat we een wedstrijdje gingen doen?;-)Tristan schreef:+1Marc RS4 schreef:Goed idee...cooldragon schreef:Haha tsja smaken verschillen, al moet ik zeggen dat de foto's de situatie er niet echt recht aan doen. binnenkort maar weer eens meeten dan, misschien combi met Marc's nieuwe RS4?;-)
Alleen doe ik qua snelheid niet echt mee met de Einser of M3.
misschien even sfeer / rijgedrag proeven omsdebeurten in de verschillende auto's oid?:P
- Tristan
Even 25 jaar verschil voelen. 

- cooldragon
Die M3 lijkt me echt super!
Mijn oom had er vroeger ook een, maar toen was ik natuurlijk nog niet bevoegd om een 4 wieler te besturen....
toen bleef het bij meerijden, maar dat heeft een levenslange indruk bij mij achtergelaten
Mijn oom had er vroeger ook een, maar toen was ik natuurlijk nog niet bevoegd om een 4 wieler te besturen....
toen bleef het bij meerijden, maar dat heeft een levenslange indruk bij mij achtergelaten

-
Dat bedoel ik...ik hoef niet constant te rammen hoor...
FF n ouwehoertje ,ff n klein rondje...jullie kennen dat wel.
FF n ouwehoertje ,ff n klein rondje...jullie kennen dat wel.
- Collin Bello
Deze winter zo rondgereden.

Maar maandag weer gewoon echt rubber met ongepimpte wielen richting de Autobahn.
Nog steeds bewolkt??
Maar maandag weer gewoon echt rubber met ongepimpte wielen richting de Autobahn.
Nog steeds bewolkt??
- Ravin ///M
Al eens met Siyad opgereden collega? Geweldige auto!
- Niels
- Auto: Prius+
997 blijft toch ook wel errug mooi 

- cooldragon
Ravin ///M schreef:Al eens met Siyad opgereden collega? Geweldige auto!
net terug van een avondje flink feesten met Siyad, Steven, Stanley, Vu, z'n vrouw, Lien etc in Cannes, jammer dat je er niet bij bent! interessant symposium!
- Ravin ///M
I know, had er ook nog naar gekeken. Wist niet dat jullie allemaal gingen!
- cooldragon
Is leuk hier man! Was er nog nooit geweest, maar de Porsches, Ferrari's en Bentley's rijden hier rond alsof ze gratis zijn 
Symposium is wel heel erg implantologie en paro gericht, maar als daar ook je interesse naar uitgaat is het een leuk congres geweest. Party gisteren was in het begin nogal doods, maar aan het eind wou ik niet meer naar huis whahahaha

Symposium is wel heel erg implantologie en paro gericht, maar als daar ook je interesse naar uitgaat is het een leuk congres geweest. Party gisteren was in het begin nogal doods, maar aan het eind wou ik niet meer naar huis whahahaha
- cooldragon
Collin Bello schreef:Deze winter zo rondgereden.
Nog steeds bewolkt??
nope volop zon nu! Zware dag na flink gefeest te hebben gisteren. Hey heb je die black rims van Edje overgenomen?