Then it was time to put the suspension on, some old parts were used but they will be replaced by new ones soon, the erar axle will be replaced also:
The car will probably be back on it's feet tommorow.

Mijn gedachte was: waarom knap hij die niet op tot trackday toy?spykerboy schreef:leuke stalling plaats, zie er ook nog een leuke porsche achterstaan
Ik bedoelde dit:Aram schreef:Joop, welke kokers bedoel je?
Zo snel mogelijk eigenlijk!spykerboy schreef:ziet er goed uit. waneer denk je de auto af te hebben? of is er nog geen specifieke deadline voor de auto?
Omdat die niet van mij is.BrianV schreef:Waarom knap hij die niet op tot trackday toy?spykerboy schreef:leuke stalling plaats, zie er ook nog een leuke porsche achterstaan
Thanks man.Tristan schreef:Gaaf Aram!
Overal waar verf kan zitten zit het ook, dus ook in die koker.Joopieboy schreef:Ik bedoelde dit:
http://i29.photobucket.com/albums/c281/ ... /01073.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Zie net ook op de foto's dat er gelige vlekken op de bodem zitten, wat is dat?
Zie boven.smiley schreef:Aan de druipsporen te zien, zijn die kassen niet meer waterdicht denk ik.
spykerboy schreef:blanke lak erover en gaan... vind dat zelf er erg stoer uitzien altijd als het gewoon bare steel is in die manieer geschuurt.. zat er nog over te dnken dat bij mijne te doen maja dan blijf ik bumpers in wit hebben aangezien die plastic zijn en geen metaal dus ziet er weer raar uit!
verder ziet er goed uit (kwa progress) jammer dat de bumpers niet meer zo goed passen met de wheelarches