Mooiste was nog de verjaardag van een neefje, die had een paar vriendjes meegenomen en daarmee even toen het kon 230 aangetikt, dat vonden ze wel wat (elders nog een hoop moraalridderreacties op gekregen maar goed)
Leuke reacties op je auto
- Daniel
Ik krijg ook wel grappige reacties, met name van ventjes in de leeftijd 6-11
Die fietsen dan door onze wijk en dan hoor je ze roepen 'whoooahh wat een vette wage!':P En ook wel van een oudere dame uit de buurt, die liep dagelijks langs ons huis en vertelde dat ze elke dag even naar mijn auto keek
En dan nog alle petjes in gestickertunede Calibra's en Golfjes die zo nodig iets moeten bewijzen bij het verkeerslicht.
Mooiste was nog de verjaardag van een neefje, die had een paar vriendjes meegenomen en daarmee even toen het kon 230 aangetikt, dat vonden ze wel wat (elders nog een hoop moraalridderreacties op gekregen maar goed)
-
Tom
Op mijn S2000 kreeg ik vaak leuke reacties. Regelmatig mensen die de auto niet kenden en zich afvroegen wat het was. Gasten die erop afkomen en zeggen dat het hun droomauto is. Tuinmannen die zeggen dat ze nog heel wat heggen ervoor moeten knippen. Collega's die de eerste keer erg ervan opkeken toen ik uitstapte. Bij het stoplicht iemand die overstak en riep "240pk toch?", "gaaf!" etc.
Bij de BMW veel minder reacties. Die valt niet zo op. En de reacties die je krijgt gaan sneller over geld.. iets van "zo'n jong iemand en dan zo'n auto" en niet zozeer over de auto zelf.
Bij de BMW veel minder reacties. Die valt niet zo op. En de reacties die je krijgt gaan sneller over geld.. iets van "zo'n jong iemand en dan zo'n auto" en niet zozeer over de auto zelf.
Hehe... "elders" hebben degene die klaagden ook geen auto's met leuk vermogen, serieuze remmen en een goede wegligging. In een frans busje zonder wegligging is 160 km/u al engDaniel schreef:(elders nog een hoop moraalridderreacties op gekregen maar goed)
- Stéphane
Wat dacht je van: "Bij mij is-ie ook niet uit de lucht komen vallen."Christoph schreef:Dat over die heggen knippen of stenen leggen ook wel vaker gehad, altijd moeilijk om daar weer een antwoord op te geven.
Trouwens ook laatst zo'n oudere dame bij de AH op de parkeerplaats. Ze had zelf een (old) Mini volledig leer en alles er op en d'r aan. Racing green met checkered flag op het dak. Ze vond zo'n roadster ook wel een mooi ding, maar ze vond de instap te moeilijk.
-
Christoph
Nou als meneer 40+ is en ik net 20 dan heeft hij wel een punt altijd voor mijn gevoel. Anders zou ik het niet zo lastig vinden natuurlijk.Stéphane schreef:Wat dacht je van: "Bij mij is-ie ook niet uit de lucht komen vallen."Christoph schreef:Dat over die heggen knippen of stenen leggen ook wel vaker gehad, altijd moeilijk om daar weer een antwoord op te geven.
- Stéphane
Heel andere discussie dan het oorspronkelijke onderwerp, maar waarom dan? Ik zou eerder zeggen dat jij het dan (in dat opzicht) beter voor elkaar heeft dan hij. Dat is toch niet jouw probleem?Christoph schreef:Nou als meneer 40+ is en ik net 20 dan heeft hij wel een punt altijd voor mijn gevoel. Anders zou ik het niet zo lastig vinden natuurlijk.Stéphane schreef:Wat dacht je van: "Bij mij is-ie ook niet uit de lucht komen vallen."Christoph schreef:Dat over die heggen knippen of stenen leggen ook wel vaker gehad, altijd moeilijk om daar weer een antwoord op te geven.
Is een beetje Nederlandse gedachtengang. Alhoewel het in Duitsland ook voorkomt. Vriend van me daar had een Porsche gekocht. Maar dat was eigenlijk 'boven zijn stand' volgens zijn familie. Die auto's behoren toe aan artsen, directeurs en andere maatschappelijk gearriveerde personen.
-
René130i
- Michel P
Rene,Hazze schreef:Ik heb dit ook vaak hoor. Maarja niks aan te doen. Ik blijf trots op m'n eigen waggieChristoph schreef:Dat over die heggen knippen of stenen leggen ook wel vaker gehad, altijd moeilijk om daar weer een antwoord op te geven.
Is toch een 1.6 met RS4 pakket
Michel
- duifjes.com
- Elmar
Ik word er soms zelfs moe van, even tanken is er meestal niet bij, ze willen altijd ruilen met hun auto. Ik reageer daarop altijd met "is goed, mits je genoeg bij betaald..."
Wat ik wel iedere keer leuk vind is, dat als ik een auto ga inhalen die nog (zeg 50 meter) voor mij rijdt en dat dan de passagiers op de achterbank al een hoofd omdraaien om mij in de achterruit te zien aankomen (na een tip van de bestuurder).
Wat ik wel iedere keer leuk vind is, dat als ik een auto ga inhalen die nog (zeg 50 meter) voor mij rijdt en dat dan de passagiers op de achterbank al een hoofd omdraaien om mij in de achterruit te zien aankomen (na een tip van de bestuurder).
- frank de jonge
- Femme
Ik hoor ook regelmatig opmerkingen zoals "dikke bak" en "woaaa" van basisschooljochies als ik die passeer met de kap open.
Bij de carwash heb ik regelmatig interessante gesprekken waarbij men vraagt of het een zescylinder is, hoeveel vermogen hij heeft, hoe hard ie kan, of ik dat ook daadwerkelijk gereden heb, dat de velgen groot en de bandjes breed zijn, hoeveel hij kost, enz. Ruilvoorstellen komen me ook niet onbekend voor.
Bij de carwash heb ik regelmatig interessante gesprekken waarbij men vraagt of het een zescylinder is, hoeveel vermogen hij heeft, hoe hard ie kan, of ik dat ook daadwerkelijk gereden heb, dat de velgen groot en de bandjes breed zijn, hoeveel hij kost, enz. Ruilvoorstellen komen me ook niet onbekend voor.
-
René130i
SSSSTTT!!Michel Pol schreef:Rene,Hazze schreef:Ik heb dit ook vaak hoor. Maarja niks aan te doen. Ik blijf trots op m'n eigen waggieChristoph schreef:Dat over die heggen knippen of stenen leggen ook wel vaker gehad, altijd moeilijk om daar weer een antwoord op te geven.
Is toch een 1.6 met RS4 pakketIk rij in een 316i autostyle edition
![]()
Michel
Haha ik heb het ook vaak bij de carwash ja.Femme schreef:Ik hoor ook regelmatig opmerkingen zoals "dikke bak" en "woaaa" van basisschooljochies als ik die passeer met de kap open.
- RVV
-
Leander Kolen
Leuk draadje!
Ik had ook een vraag. Is de Brabus in dit verhaal een groot verschil tov de Smart Roadster, of is het dezelfde wagen?
Mijn vriendin vindt deze helemaal te gek.
Als ik in de Porsche rijd kijken sommige mensen wel eens op, maar ook niet zo dat ze staan de springen en foto's maken. Dat helaas nog net niet. Duimen omhoog ken ik ook
.
Groeten. Leander
Ik had ook een vraag. Is de Brabus in dit verhaal een groot verschil tov de Smart Roadster, of is het dezelfde wagen?
Mijn vriendin vindt deze helemaal te gek.
Als ik in de Porsche rijd kijken sommige mensen wel eens op, maar ook niet zo dat ze staan de springen en foto's maken. Dat helaas nog net niet. Duimen omhoog ken ik ook
Groeten. Leander
- Wim te Riet
- Auto: Saab 9-3
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally