Mooiste was nog de verjaardag van een neefje, die had een paar vriendjes meegenomen en daarmee even toen het kon 230 aangetikt, dat vonden ze wel wat (elders nog een hoop moraalridderreacties op gekregen maar goed)
Hehe... "elders" hebben degene die klaagden ook geen auto's met leuk vermogen, serieuze remmen en een goede wegligging. In een frans busje zonder wegligging is 160 km/u al engDaniel schreef:(elders nog een hoop moraalridderreacties op gekregen maar goed)
Wat dacht je van: "Bij mij is-ie ook niet uit de lucht komen vallen."Christoph schreef:Dat over die heggen knippen of stenen leggen ook wel vaker gehad, altijd moeilijk om daar weer een antwoord op te geven.
Nou als meneer 40+ is en ik net 20 dan heeft hij wel een punt altijd voor mijn gevoel. Anders zou ik het niet zo lastig vinden natuurlijk.Stéphane schreef:Wat dacht je van: "Bij mij is-ie ook niet uit de lucht komen vallen."Christoph schreef:Dat over die heggen knippen of stenen leggen ook wel vaker gehad, altijd moeilijk om daar weer een antwoord op te geven.
Heel andere discussie dan het oorspronkelijke onderwerp, maar waarom dan? Ik zou eerder zeggen dat jij het dan (in dat opzicht) beter voor elkaar heeft dan hij. Dat is toch niet jouw probleem?Christoph schreef:Nou als meneer 40+ is en ik net 20 dan heeft hij wel een punt altijd voor mijn gevoel. Anders zou ik het niet zo lastig vinden natuurlijk.Stéphane schreef:Wat dacht je van: "Bij mij is-ie ook niet uit de lucht komen vallen."Christoph schreef:Dat over die heggen knippen of stenen leggen ook wel vaker gehad, altijd moeilijk om daar weer een antwoord op te geven.
Rene,Hazze schreef:Ik heb dit ook vaak hoor. Maarja niks aan te doen. Ik blijf trots op m'n eigen waggieChristoph schreef:Dat over die heggen knippen of stenen leggen ook wel vaker gehad, altijd moeilijk om daar weer een antwoord op te geven.
SSSSTTT!!Michel Pol schreef:Rene,Hazze schreef:Ik heb dit ook vaak hoor. Maarja niks aan te doen. Ik blijf trots op m'n eigen waggieChristoph schreef:Dat over die heggen knippen of stenen leggen ook wel vaker gehad, altijd moeilijk om daar weer een antwoord op te geven.
Is toch een 1.6 met RS4 pakketIk rij in een 316i autostyle edition
![]()
Michel
Haha ik heb het ook vaak bij de carwash ja.Femme schreef:Ik hoor ook regelmatig opmerkingen zoals "dikke bak" en "woaaa" van basisschooljochies als ik die passeer met de kap open.
Bij de carwash heb ik regelmatig interessante gesprekken waarbij men vraagt of het een zescylinder is, hoeveel vermogen hij heeft, hoe hard ie kan, of ik dat ook daadwerkelijk gereden heb, dat de velgen groot en de bandjes breed zijn, hoeveel hij kost, enz. Ruilvoorstellen komen me ook niet onbekend voor.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 1 gast