Dennis Cavallino schreef:cooldragon schreef:Er is niet bekend of hij een (ex) militair is. Wel dat hij lid is van een schietvereniging en wapenvergunningen heeft (maar wel in de afg paar jaar in aanraking met justitie is geweest vanwege verboden wapenbezit, kan me voorstellen dat je niet zomaar een vergunning voor aan vol auto wapen krijgt :-s)
De rillingen lopen me op mijn rug als ik me bedenk dat ik daar als Alphenaar eigenlijk bijna nooit kom, maar dat vrouw en dochter daar gisteravond nog waren om een blu ray bij de videotheek te halen(wat we al zo'n 6 maanden niet gedaan hadden), bij de AH kwamen we daar eigenlijk alleen maar als we een filmpje gingen halen of vis bij de visboer beneden....
Vanochtend was er nog het plan om in de ochtend nog even die blu ray terug te brengen. Ben ik even gezegend dat wij dachten dat het beter was om dat misschien later vandaag te gaan doen en eerst even naar Disney on Ice te gaan in Utrecht.......................................
anyways...hoe erg het ook is, dit kan vandaag de dag anywhere anytime gebeuren. Ik weiger dan ook in angst te gaan leven o
Wij hadden onze DVD's vrijdag gelukkig al teruggebracht, omdat dat toevallig zo uitkwam. Zelfde videotheek.
Maaruh, die visboer is dat wat? Ik ben altijd wat huiverig om bij visboeren te eten die ik nog niet ken en echt smakelijk ziet 't er daar niet uit. En 't stinkt naar vis.

Visboer is echt heel goed, prijzen zijn ook echt heel goed(heeft elke ma,di,do 'euroknallers' ) aangezien hij totaal niet aan marketing of verfraaiing van zijn tentje doet. Ik wantrouwde het ook een beetje, liep er altijd langs, maar ga er nu regelmatig voor de kabeljauw filets, kibbeling of inktvis ringetjes.
Hebben nu die bluray nog thuis liggen maar ridderhof is volgens mij nog steeds hermetisch afgesloten.
Aan de ene kant heerst er de angst dat je daar voorlopig niet heen wilt, aan de andere kant, hoe groot is de kans dat er precies op diezelfde plek iemand weer dezelfde gestoorde actie gaat uitvoeren?
Woon je in de buurt van de ridderhof Dennis?