Serieus, kijk hoe dat ding uitziet....indobesar schreef:Serieus, YRV Turbo! Leuke mini HotHatch. Onderschatte auto.

Een budget peoplecarrier.... Al heeft het ding 1000pk.

Serieus, kijk hoe dat ding uitziet....indobesar schreef:Serieus, YRV Turbo! Leuke mini HotHatch. Onderschatte auto.
Nieuwe modellen interesseren me echt heel weinig. De te meer omdat de oude modellen dan vaak wat goedkoper worden, iets wat je bij de prijzen van tweedehands 100hp's al aardig goed kunt zien.Michel P schreef:Nieuwe panda al in Frankfurt worden getoond en is dan begin 2011 leverbaar, wil je dan nu wel een panda 100hp?
Da's natuurlijk onzin, voor een duizendje of 8 a 9 heb jij al een leuke RS 182.Petrolhead Tom schreef:Nog geen nieuws hier.
@wiliams, dat slaat natuurlijk nergens op budget ligt tussen de 7 en 9k voor dat geld heb je geen RS 182.
Ben benieuwd waar jij een Clio RS182 vind voor 8k. Een nette dan.Ronald Middendorp schreef:Da's natuurlijk onzin, voor een duizendje of 8 heb jij al een leuke RS 182.Petrolhead Tom schreef:Nog geen nieuws hier.
@wiliams, dat slaat natuurlijk nergens op budget ligt tussen de 7 en 9k voor dat geld heb je geen RS 182.
182 pk.Riceaux schreef:Ben benieuwd waar jij een Clio RS182 vind voor 8k. Een nette dan.Ronald Middendorp schreef:Da's natuurlijk onzin, voor een duizendje of 8 heb jij al een leuke RS 182.Petrolhead Tom schreef:Nog geen nieuws hier.
Waarom heet dat ding trouwens RS 182?
Volgens mij heeft ie 131 kw. Dat is geen 182 pk.KoenM schreef:Aantal PK's denk ik?
Fabrieksopgave 182 pk, maar uiteindelijk zo'n 176 - 178 pk. Althans, dat lees ik op AW in het topic van Adinsx. 131kw = 178 pk.Riceaux schreef:Volgens mij heeft ie 131 kw. Dat is geen 182 pk.KoenM schreef:Aantal PK's denk ik?
Misschien is het wel een model type? Net als bv een e30 van BMW.
Fabrieksopgave = 131kw. En toch 182 noemen. Stelletje arrogante Fransozen.Robin Hartog schreef:Fabrieksopgave 182 pk, maar uiteindelijk zo'n 176 - 178 pk. Althans, dat lees ik op AW in het topic van Adinsx. 131kw = 178 pk.Riceaux schreef:Volgens mij heeft ie 131 kw. Dat is geen 182 pk.KoenM schreef:Aantal PK's denk ik?
Misschien is het wel een model type? Net als bv een e30 van BMW.
Dat is de RS182 van Adinsx van AW waar Robin al eerder naar verwees. Maar ik zou niet voor een Clio RS kiezen. Maar dat is puur persoonlijk vanwege slechte ervaringen met Franse auto's.Ronald Middendorp schreef:RS 182 staat voor Renault Sport 182PK, die 182 PK heeft ie omgerekend inderdaad niet, dat zijn de zogenaamde franse DIN PK's![]()
Maar verkijk je niet op zo'n ding, ze gaan niet alleen hard rechtuit. ze sturen ook nog eens erg goed, behoeft verder niet echt aanpassingen wil je daar een beetje rondetijden mee neerzetten op een circuit.![]()
Voor een duizendje of 8 a 9 heb je al wel een leuke RS 182 hoor, en voor een stuk minder ook wel een 172, de phase1's kosten helemaal geen deuk meer. die haal je voor een duizendje of 3 a 4 al wel op.
Ik zou de het niet zo moeilijk vinden om te kiezen tussen een Panda 100HP of YRV Turbo of wat dan ook. zo'n Clio RS is gewoon veel meer auto naar mijn idee.![]()
Dit is overigens wel een hele nette. die kun je voor een 8500 ook wel ophalen denk ik, daar loopt ie al zo lang mee te leuren, is een RTC'er die al tijden op zoek is naar de ideale Megane II RS 225..
http://auto.marktplaats.nl/renault/4234 ... laagd.html
182PK is inderdaad de DIN normering voor de gemiddelde fransman, is inderdaad geen 182 PK.. maargoed, zal die PANDA 100HP ook precies 100HP hebben dan ?
Tja, daar zijn de meningen over verdeeld, je koopt bij zo'n Clio RS wel verschrikkelijk veel auto voor relatief weinig geld. en zo'n vrij nieuwe RS doet echt niets onder qua kwaliteit tegenover andere auto's.Riceaux schreef:Dat is de RS182 van Adinsx van AW waar Robin al eerder naar verwees. Maar ik zou niet voor een Clio RS kiezen. Maar dat is puur persoonlijk vanwege slechte ervaringen met Franse auto's.Ronald Middendorp schreef:RS 182 staat voor Renault Sport 182PK, die 182 PK heeft ie omgerekend inderdaad niet, dat zijn de zogenaamde franse DIN PK's![]()
Maar verkijk je niet op zo'n ding, ze gaan niet alleen hard rechtuit. ze sturen ook nog eens erg goed, behoeft verder niet echt aanpassingen wil je daar een beetje rondetijden mee neerzetten op een circuit.![]()
Voor een duizendje of 8 a 9 heb je al wel een leuke RS 182 hoor, en voor een stuk minder ook wel een 172, de phase1's kosten helemaal geen deuk meer. die haal je voor een duizendje of 3 a 4 al wel op.
Ik zou de het niet zo moeilijk vinden om te kiezen tussen een Panda 100HP of YRV Turbo of wat dan ook. zo'n Clio RS is gewoon veel meer auto naar mijn idee.![]()
Dit is overigens wel een hele nette. die kun je voor een 8500 ook wel ophalen denk ik, daar loopt ie al zo lang mee te leuren, is een RTC'er die al tijden op zoek is naar de ideale Megane II RS 225..
http://auto.marktplaats.nl/renault/4234 ... laagd.html
182PK is inderdaad de DIN normering voor de gemiddelde fransman, is inderdaad geen 182 PK.. maargoed, zal die PANDA 100HP ook precies 100HP hebben dan ?
Dat valt ook reuze mee hoor, je schijnt er nog met gemak 1 op 13 mee te kunnen halen.Petrolhead Tom schreef:Dat ze aan de straatstenen niet kwijt te raken zijn is mij ook wel duidelijk. Er staan er nog heel veel te koop die begin dit jaar ook al te koop staan. Onderhoudskosten aan zo'n auto zijn fors en het verbruik is volgens mij ook niet beter dan 1 op 10 a 1 op 11 dat spreekt me niet echt aan. Ik heb liever dat ik altijd de auto kan pakken dan dat ik na moet denken voordat ik de tank vol gooi om die vervolgens weer doelloos leeg te rijden.
+1Youp schreef:Nee, maar je hebt je er wel aan gewaagd.Dus betrouwbaarheidsissues moet je gewoon in de wind slaan, het valt allemaal wel mee wanneer je er normaal mee omgaat en wanneer het onderhoud op z'n tijd gedaan wordt.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], e30touring1990, Godspeed, krentenbol, TomTomm en 30 gasten