ik dacht eerst die oranje/rode sportcar komt me zo bekent voor...achje het was die VW

niet dat ik hem zo mooi vind hoor, maar heb daar ook nog wat info over uit oude bladen van toen.
We reden om ongeveer 10:15 Essen binnen. Met de normale motorshow is er dan niets aan de hand en kun je op diverse plekken nog prima parkeren maar nu was het echt on-Duitse chaos. Parkeerplaatsen zaten vol, dicht etc. Ben ik niet gewend, snap ook echt niet waar al die mensen waren want in de hallen was het niet zo druk als met de normale beursMartin van der Zwaard schreef:@Johan & Chris: hoe laat waren jullie daar dan?? Wij waren er om 9.30u en stonden netjes op Parkplatz 2. 2 minuten met de bus en je stond bij ingang Ost.
9 uur a Half 10 is de beste tijd dat je aan kan komen want dan kan je inderdaad met gemak op parkplatz 2 staan. Maargoed, deze keer waren we een uurtje later en dan word je dus direct gestraft.Martin van der Zwaard schreef:@Johan & Chris: hoe laat waren jullie daar dan?? Wij waren er om 9.30u en stonden netjes op Parkplatz 2. 2 minuten met de bus en je stond bij ingang Ost.
@Chris: Zag je nog lopen maar was te ver weg om ff te roepen. Eenmaal in de buurt was je al weer uit zicht. Geen Alpina gezien trouwens in de binnenspiegel![]()
Zal 7.30u geweest zijn , anders was je nooit om 9.30u in EssenMartin van der Zwaard schreef:Chris, ik zag je in die "tussenhal" een koffietent in lopen. Is die smalle hal met die klinkers erin.
Wij gaan inderdaad altijd vroeg rijden. Reden nu rond 8.30u weg uit Nieuwerkerk. Precies 2 uurtjes over gedaan met een tussenstop bij de grens.
Ja, idd ja. Typ foutje.911-lover schreef:Zal 7.30u geweest zijn , anders was je nooit om 9.30u in Essen:twisted:
Gebruikers op dit forum: A110_Bleu_Sierra, Bing [Bot], BMeinders, Kadett en 4 gasten