Hans R schreef:Was een mooi dagje, Peter Paul ging als een kanon! Een mooie 2e plaats als gevolg 8)
Ik had de 5e plek in de finale, ik begin Assen eindelijk een beetje door te krijgen, leuk baantje.
Maar even een vraag aan de Assen kenners? Is Assen sneller dan Zandvoort? Of andersom?
Ik geloof dat Zandvoort sneller is...
jij vijfde? netjes
reed je een 2.07?
dan ging je knap vlot...
ik reed vorig jaar (oke, wel vrij rustig i.v.m anyway) 2.16 met de time atack maar dus niet full attack of prepared, wel ff leuk wat rondjes rijden.
Kees is een relaxte vent die ook nog eens goed kan rijden. Hans ging lekker met de Exige. Mijn tijd in de finale (8e) was slechter dan de qualifying. Ik was eerst naar de Paddock gestuurd omdat ik niet mee hoefde te rijden, maar later bleek dat een dame daar een fout bij had gemaakt omdat ik 10e gekwalificeerd was met 2:09:247.
Eerlijk gezegd was een beetje bang. Je kreeg maar 2 laps. In de warming-up lap was ik gespind en bijna 360 graden gedraaid ook nog in de exit bij Strubben. De banden waren nog niet helemaal warm en ben ik meteen gaan hoeken.
Daarna weer de auto her en der even laten glijden maar wel gecontroleerd om de banden snel in temp. te krijgen.
Die hotlap heb ik voor de GT iets later (1-2m) geremd maar de exit heb ik niet goed uitgepakt. Ik verbaasde me wel een beetje dat ik 2.06.*** heb gereden. Wel genoeg voor 4de plek.
Nu maar weer een oefenen voor de JAF op Zandvoort. Hopelijk ben ik er nog sterker en sneller geworden en de podium halen.
Was idd gezellig met Stéphane & Hans. Lekker weertje, en een keer wat andere auto's dan anders om je heen. DF mag de volgende keer ook wat dames inhuren, altijd goed voor de sfeer.
Rijden was weer even wennen na 6 maanden fietsen, de pret was er niet minder om.
Hans R schreef:Gevalletje te hard de bocht in
Hans, heb je eventueel een link naar de site met foto's?
Er waren een hoop planen voor dit jaar, maar omdat Johan (Van Vught Tuning) net in een nieuw pand zit, was er voor de eerste race en chronisch te kort aan tijd helaas.
De originele 130pk TDI is weer in de Seat gelepeld en al zijn het blok en de kop nog volledig origineel de Dyno gaf tijdens de eerste runs gelijk weer 300pk aan. Blokje loopt dus nog steeds goed.
Het idee is wel om een ander blok te gan bouwen zodat wij naar meer vermogen kunnen gaan.
Hierbij een aantal onboard beelden, al had de achterkant i.v.m. koude banden in het eerste filmpje een iets ander richtingsgevoel. De snelste tijd welke wij hebben kunnen rijden met de TDI is een 02:02 geweest. Gelukkig wel weer iets sneller dan de vorige keer.