"Onopvallende surveillance wagen"

Dit is ons algemene autoforum.
Gesloten
wimwerf

Bericht door wimwerf » 19 feb 2007, 00:07

Heldenstatus en het plezier om agent slim af te zijn...ONBETAALBAAR
een m5 met 5liter 400pk motor tegen een misschien 150pk diesel ofzo te slim af...eerder te snel af..

maar goed...de auto/eigenaar c.q. bestuurder staat geregistreerd..komt er nu met een boete vanaf...de tweede keer gaat het anders..wordt de boete vanzelf hoger..of andere acties..

ik vond het verschil nog wel meevallen...zeker toen de auto's 230 reden..zo hard liep een m5 niet meer uit..

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 19 feb 2007, 00:10

250 km/u begrenzer he :)

Kasteel

Bericht door Kasteel » 19 feb 2007, 18:12

wimwerf schreef:
...150pk diesel...
Betwijfel ik, en op zo'n moment lach je om die 3500eu, die man trok op dat moment gewoon aan het beste eind, klaar. Zou het zelf nooit doen, maar die man nam een groot risico en heeft nou eenmaal voor hem niet zo heel slecht uitgepakt.

Erik K.

Bericht door Erik K. » 19 feb 2007, 18:20

Politie in dat filmpje reed in een Ovlov 850T5 :mrgreen:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 19 feb 2007, 18:48

Wou net zeggen, dat was een T5 en die gaat wat rapper vooruit dan een 150 pk diesel.

Enne, een E39 M5 trekt nog steeds heel redelijk hoor, heb er genoeg voor gereden en achter gehangen afgelopen weeekend 8) Oftewel, het merendeel van het NL wagenpark heeft nog steeds het nakijken als die op het gas gaat staan.

Elmar

Bericht door Elmar » 19 feb 2007, 19:09

Bram,
Je zou er bijna een filmpje van posten :twisted:

Michel P

Bericht door Michel P » 19 feb 2007, 19:34

Elmar schreef:Bram,
LOL :lol: vooral ff op de M20 naar de trein :-)

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 19 feb 2007, 19:41

Elmar schreef:Bram,
Hell Yeah [img:31:28]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/ ... rocker.gif[/img]

Fasteddie

Bericht door Fasteddie » 19 feb 2007, 19:49

Volvo rijders denk sowieso dat ze van alles kunnen/mogen.....met blauwe smurfen erin wordt dat alleen maar erger.... :lol:

wimwerf

Bericht door wimwerf » 20 feb 2007, 10:29

Fasteddie schreef:Volvo rijders denk sowieso dat ze van alles kunnen/mogen.....met blauwe smurfen erin wordt dat alleen maar erger.... :lol:
Het zijn nog steeds de BMW/Mercedes mannen die 't vaakst op de linker rijstrook te vinden zijn omdat ze vinden dat de rest maar op de andere rijstroken moeten gaan rijden...

Maarja..voor de rest weer het standaard typisch politietopic tegen de rest..

oja..en deze erbij natuurlijk. :lol:

RVV

Bericht door RVV » 20 feb 2007, 10:47

En terecht natuurlijk. het waren ook de Duitsers die de linkerrij strook uitvonden. ;-)

Michel P

Bericht door Michel P » 20 feb 2007, 10:50

@wimwerf,

Je reakties worden wel steeds voorspelbaarder. Wellicht moet je hier op het forum als cosworth liefhebber komen en het werk er buiten laten, tenzij iemand een beroep doet op je expertise. Denk dat dat voor iedereen een stuk plezieriger is. Draadje over Spee en ander is Spee zijn ogen misdadig gedrag, zou je dan beter kunnen negeren. Beter voor een ieder zijn bloeddruk.

Michel

Hans

Bericht door Hans » 20 feb 2007, 11:17

wimwerf schreef:Het zijn nog steeds de BMW/Mercedes mannen die 't vaakst op de linker rijstrook te vinden zijn omdat ze vinden dat de rest maar op de andere rijstroken moeten gaan rijden...
Maar zo hoort het toch ook. 8)

Andre

Bericht door Andre » 20 feb 2007, 11:36

Als ik nu op de snelweg zie.

Zie ik 1 lang karrespoor niemand durft meer hard.
Zie ik bijna geen aparte dure auto s meer.
Zie ik steeds meer ouwe en kleine auto s rijden.

Laatst op de telegraaf de verkoop van kleine auto s is mega gestegen.

Door het extreme flits beleid komen de mensen tot bezinning en terecht. Je krijgt ze vanzelf murf.

Als je veel op de weg zit dan

heb ik liever een 320d en geld in de pocket dan een 335d.
heb ik liever een 718d en geld in de pocket dan een 740d.

HET HEEFT GEEN ZIN MEER.

De overheid heeft nu

A minder BPM inkomsten.
b minder BTW inkomsten.
c minder Accyns inkomsten.
d op langere termijn steeds minder bekeuringen.
e meer mensen over de grens gaan wonen.

Ze zien dat nu zelf ook wel in dus komen ze met rekening rijden, zodat je ook weer met een kleine goedkope auto dik moet betalen voor je km.

Ongelooflijk hier.

En dan maar schreeuwen dat het voor het milieu en veiligheid is.

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 20 feb 2007, 11:44

Moet je eens in Engeland gaan rijden, dan zie je ook mooi het verschil tussen de Engelse politie en de Nederlandse.

Zo rijden er 40 sport(ieve) auto's door Londen, politieauto staat rechts met zijn raampje open, TVR voorop trekt vol weg en een agent steeks een lachend hoofd naar buiten en moedigt de rest ook aan om dat voorbeeld te volgen.
Kom er in Nederland eens om....

wimwerf

Bericht door wimwerf » 20 feb 2007, 12:00

Michel Pol schreef:@wimwerf,

Je reakties worden wel steeds voorspelbaarder. Wellicht moet je hier op het forum als cosworth liefhebber komen en het werk er buiten laten, tenzij iemand een beroep doet op je expertise. Denk dat dat voor iedereen een stuk plezieriger is. Draadje over Spee en ander is Spee zijn ogen misdadig gedrag, zou je dan beter kunnen negeren. Beter voor een ieder zijn bloeddruk.

Michel
Ach ja...typisch hé...alles mag geroepen worden..maar er mag geen gas terug gegeven worden..anders is het niet plezierig voor de anderen...

Typisch...weet je wat het is met de meeste autoforums....ze kunnen niet tegen mensen die het beroep uitvoeren die autoliefhebbers een doorn in t oog zijn omdat ze niet ongestoord hun gang kunnen gaan...

Maar wel een grote waffel opzetten tegen die ene..maar niet de moed hebben om de onderwerpen waar het om gaat normaal te vragen of op de daarvoor bestemde forums te droppen...

Tuurlijk niet..lekker met al die "autoliefhebbers" onder elkaar want dat is zo veilig...

Weet je wat ik dan zeg...jullie zijn een stelletje helden bij elkaar...lekker flink doen met zn allen...

En dan gewoon vragen of ik maar niet reageer want dat is wel zo prettig voor de rest...

Hulde mensen... :roll:

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 20 feb 2007, 12:09

Wim, post het filmpje van de Tunnel Run eens op je politieforum, kijken of ze daar een haartje beter zijn. Moet je er wel bij vertellen dat niemand meer dan een factor 3 te hard gereden heeft, het wemelde van de politie en er toch niemand een bekeuring heeft gekregen omdat er geen gevaarlijke situatie ontstonden, ondanks de snelheid. :lol:
Kunnen de helden van de Nederlandse politie nog wat van leren.

Mathieu

Bericht door Mathieu » 20 feb 2007, 12:45

Amen.

Fasteddie

Bericht door Fasteddie » 20 feb 2007, 13:04

Weet je wat ik dan zeg...jullie zijn een stelletje helden bij elkaar...lekker flink doen met zn allen...
Eindelijk laat je eens wat van je ware intenties los....

Ik zou zeggen: ga lekker ergens anders heen, jongen...We zijn hier lekker bezig om een leuk forum op te bouwen, en als jij de meeste mensen als "helden" die lekker "flink" doen met z'n allen loopt te betitelen...mag je wat mij betreft hier opzouten....

Fasteddie

Bericht door Fasteddie » 20 feb 2007, 13:04

....

Michel P

Bericht door Michel P » 20 feb 2007, 13:15

@Wimwerf,

Ik geef alleen aan dat reageren als autoliefhebber, zonder de werkpet op te hebben wellicht voor alle partijen niet het meest prettige is. Een ieder hier leest liever een gaaf verhaal over je Cosworth dan dat je metje werkpet op hier als een soort van dominee op elke reactie waarbij de politie het onderwerp is een reaktie van jou te krijgen in de trant van, je weet dat je niet harder mag dan x km/h dus wees en vent en accepteerde de consequenties en meer van die strekking. Plaats anders een eens poll over bepaalde zaken, om een beeld te krijgen hoe de gemiddelde DFer over bepaalde zaken denkt.

Over het op politiefora aansnijden van een onderwerp is natuurlijk een dooddoener eerste klas. Als ik zeg ik heb een hekel aan katten bijvoorbeeld, ga ik dat ook niet bediscuseren op een katten forum.

Afgelopen weekend was wederom een eyeopeneren hoe het ook zou kunnen. Vooral van de kant van de politie. Zoiets zal in Nederland helaas niet kunnen, gezien de mentaliteit en het genot wat menig agent lijkt te hebben om iemand op de bon te slingeren. Waar die cultuur vandaan komt is me een raadsel, maar met een man als Spee aan het roer heb ik er zo mijn gedachten over.

Je zal prive denk ik best een aardige vent zijn maar je kunt natuurlijk op je klompen nagaan dat op een autoforum met de naam Driving-Fun niet zuinigheidsstatistieken van een Daihatsu Cuore of EuroNCAP geneuzel als dagelijkse onderwerp langs zal zien komen. Laat staan steunbetuigingen aan de flitsbrigade van KooS Spee.

Michel

RVV

Bericht door RVV » 20 feb 2007, 13:16

Beetje jammer Wim dit is niet nodig. topic gaat overigens op slot. lijkt overdreven, maar uit ervaring weet ik precies waar dit op gaat uitdraaien en aan het eind van de rit smeren we mekaar vol met modder. wie het er niet mee eens is heeft pech gehad :-)

Gesloten