Je mag op dit stuk snelweg 100, 3 banen dik....ik rijd 120 links, aangezien ik dat veiliger vind dan rechts tussen "de meute" inhaalsherrif te gaan spelen...
Afin....komt opeens een Mercedes C-klasse met 2 personen (had toen nog niet door dat het hier om euro-dieven ging) vlak achter mij rijden...ik denk oh...wat moeten die nou....rij gewoon 120 verder...op de rechter baan is wat ruimte, maar besluit gewoon links te blijven rijden....de auto gelijk naar rechts....in mijn dode hoek gaan zitten...ik denk...hmmm...kennelijk "pikstraf" of zo van z'n vrouw, want die rijd ook maf....net op het moment dat hij weer achter mij wil gaan rijden, gaat er een auto voor hem rijden...dus hij wordt even opgehouden....nadat deze auto naar rechts gegaan is....komen de hulpsmurfen met een noodgang aangestoven om het gaatje dicht te rijden....
*
andere automobilisten die deze mercedes voorbij zien stuiven, hebben hier dus volgens de spelregels LAST van...!!...ja toch !?
*
anyway...nu wordt het mij wat te gek....ik haal een auto voor mij in...en laat het gas los...rijd nog steeds 120....omdat ik gas loslaat kunnen ze niet achter mij aansluiten, omdat dan natuurlijk helemaal het spel duidelijk is....ze komen langzaam voorbij zetten...en nu zie ik netjes de camera hangen....en 2 bedroefde gezichten (eentje leek net een travestiet)....

Nu besluit ik hun maar eens te volgen....dit is natuurlijk helemaal niet de bedoeling blijkt al snel....snel rechts gaan rijden...en afslag nemen...
Moraal van het verhaal: tsja..u mag het zeggen....mijn gouden regel om nooit gas te geven overdag en al helemaal niet "tegen" auto's met meer dan 1 persoon erin heeft wel geholpen hier.... 8)
Van enig uitdagend gedrag was ook sprake....maar dat is natuurlijk wel toegestaan....heb NOG meer respect gekregen voor....uuhhh....