Wel eens een leukere verjaardag gehad - Eind goed al goed?
- Fernando
Re: Wel eens een leukere verjaardag gehad - Update
Veel sterkte Mathieu!
- Michel P
Fingers crossed voor een goede genezing, heel veel sterkte samen.
Michel
Michel
- Knot
Goed dat jullie het positieve ervan in zien, tuurlijk is het k*t maar wees blij dat het niet volledig uitgezaaid is en het te genezen is. Heb het zelf ook van redelijk dichtbij zien gebeuren en het is best een impact maar het beste ervan maken in zo'n situatie!
Sterkte de komende week/tijd en ik doe vast mee met dat kapsel, maar dan permanent
Sterkte de komende week/tijd en ik doe vast mee met dat kapsel, maar dan permanent

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Sterkte ook van mijn kant…………..en dat kapsel, dat gaat vanzelf met het klimmen der jaren…... 

- Petrolhead Tom
Heel veel sterkte de komende tijd!
- Tristan
Nogmaals veel sterkte!
- marcokers
Goed te lezen dat t waarschijnlijk goed te behandelen is.
Samen veel sterkte gewenst komende tijd.
Samen veel sterkte gewenst komende tijd.
- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
Veel sterkte toegewenst.
- duifjes.com
Heel veel sterkte samen!!!!!
-
Knap hoor dat je er zo mee omgaat. Veel sterkte toegewenst komende periode.
- Jelmer850i
Hier is maar 1 woord voor: Sterkte!
Kanker kut ziekte weet er ook alles van.
Kanker kut ziekte weet er ook alles van.
- Joopieboy
Ook vanuit hier wil ik jullie onwijs veel sterkte wensen de komende tijd, en veel beterschap!
- Aerschtuner
Je klonk donderdag een stuk positiever aan de telefoon en dat was fijn om te horen. Sterkte vandaag en de komende tijd. Zorg dat je vrouw niks te kort komt, al is ze van zichzelf al een beresterke dame.
-
- Mathieu
Sterk is ze zeker. Een echte kanjer.
Ze is altijd erg bang maar als ze een onderzoek ondergaat dan geeft ze zich helemaal over.
Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor een punctie van haar borst.
Ze heeft in haar borst een vijftal cysten die als een cluster bij elkaar zitten.
Twee daarvan gaven op de MRI scan van vorige week aan dat deze verdacht zouden kunnen zijn.
Dit kan zelfs komen van een infectie of ontsteking, dus op voorhand kon men niet zeggen of dit ook kwaadaardig is. Dat moet blijken uit de biopsie.
Misschien dat we nog terug moeten voor een extra punctie maar die wordt dan niet zoals vanochtend via de echo gedaan maar met behulp van een MRI scanner.
Maar, ja. Laten we vooral niet te vroeg juichen en er maar van uitgaan dat er toch kwaadaardige cellen in haar borst zitten.
Ze is altijd erg bang maar als ze een onderzoek ondergaat dan geeft ze zich helemaal over.
Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor een punctie van haar borst.
Ze heeft in haar borst een vijftal cysten die als een cluster bij elkaar zitten.
Twee daarvan gaven op de MRI scan van vorige week aan dat deze verdacht zouden kunnen zijn.
Dit kan zelfs komen van een infectie of ontsteking, dus op voorhand kon men niet zeggen of dit ook kwaadaardig is. Dat moet blijken uit de biopsie.
Misschien dat we nog terug moeten voor een extra punctie maar die wordt dan niet zoals vanochtend via de echo gedaan maar met behulp van een MRI scanner.
Maar, ja. Laten we vooral niet te vroeg juichen en er maar van uitgaan dat er toch kwaadaardige cellen in haar borst zitten.
- Mathieu
Vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest.
Positief nieuws, de punctie van haar borst heeft geen kanker geconstateerd.
Dus aanstaande maandag nogmaals naar het ziekenhuis waar een nieuwe punctie wordt verricht in haar klier onder haar linker oksel waarbij nu meer weefsel wordt verwijderd wat daarna wordt geanalyseerd om de bron van de kanker te kunnen ontdekken.
Het probleem nu is dat de informatie die de medici nu hebben wijst op een tumor of in de longen of in haar borst. De longfoto en de CT scan van haar longen geven aan dat deze schoon zijn dus verdenkt men toch een zeer kleine tumor in de borst die niet is ontdekt door de MRI scanner en de echo.
Theoretisch is het zelfs mogelijk dat de tumor in de oksel een op zich opzichzelfstaande tumor is ondanks dat dit onwaarschijnlijk is.
Op 15 april is sowieso de operatie gepland en moet alle informatie dus boven tafel zijn................
Dus wij zijn redelijk positief gestemd zeker gezien het feit dat dit geval voor de artsen natuurlijk wel een uitdaging is om te achterhalen waar de bron is en dat mijn vriendin nu geen nummer is maar daadwerkelijk een naam heeft, denk ik zo maar.
Positief nieuws, de punctie van haar borst heeft geen kanker geconstateerd.
Dus aanstaande maandag nogmaals naar het ziekenhuis waar een nieuwe punctie wordt verricht in haar klier onder haar linker oksel waarbij nu meer weefsel wordt verwijderd wat daarna wordt geanalyseerd om de bron van de kanker te kunnen ontdekken.
Het probleem nu is dat de informatie die de medici nu hebben wijst op een tumor of in de longen of in haar borst. De longfoto en de CT scan van haar longen geven aan dat deze schoon zijn dus verdenkt men toch een zeer kleine tumor in de borst die niet is ontdekt door de MRI scanner en de echo.
Theoretisch is het zelfs mogelijk dat de tumor in de oksel een op zich opzichzelfstaande tumor is ondanks dat dit onwaarschijnlijk is.
Op 15 april is sowieso de operatie gepland en moet alle informatie dus boven tafel zijn................
Dus wij zijn redelijk positief gestemd zeker gezien het feit dat dit geval voor de artsen natuurlijk wel een uitdaging is om te achterhalen waar de bron is en dat mijn vriendin nu geen nummer is maar daadwerkelijk een naam heeft, denk ik zo maar.
Laatst gewijzigd door Mathieu op 31 mar 2011, 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- Fabian
Theui,
verschrikkelijk dit. Zo gaat de weg tot de uiteindelijke correcte diagnose kennelijk altijd is mn ervaring inmiddels. Niet fijn!
Je weet gewoon niet waar je aan toe bent, en volgende week is het weer anders. Moeilijk om je erop in te stellen.
Hou jullie taai!
verschrikkelijk dit. Zo gaat de weg tot de uiteindelijke correcte diagnose kennelijk altijd is mn ervaring inmiddels. Niet fijn!
Je weet gewoon niet waar je aan toe bent, en volgende week is het weer anders. Moeilijk om je erop in te stellen.
Hou jullie taai!

-
Een beetje duidelijkheid, nu dat borstkanker uitgesloten is. (en dit zeg ik heel voorzichtig)
Hou vol!
Hou vol!
- Chris van S.
De klinkt positief Mathieu. Betekend dat de operatie borstbesparend zal zijn?
In leven blijven is belangrijker, maar als het stukje vrouwelijkheid blijft ook!
Je verhalen die ik lees zijn vrijwel 1/1 vergelijkbaar wat ik heb meegemaakt met mijn moeder 3 jaar geleden. Zij was geopereerd en bestraalt. Afgelopen dinsdag de jaarlijkse controle gehad en er was helemaal niks geconstateerd. Wat natuurlijk een grote opluchting is.
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en dezelfde voorspoedige afloop.
In leven blijven is belangrijker, maar als het stukje vrouwelijkheid blijft ook!
Je verhalen die ik lees zijn vrijwel 1/1 vergelijkbaar wat ik heb meegemaakt met mijn moeder 3 jaar geleden. Zij was geopereerd en bestraalt. Afgelopen dinsdag de jaarlijkse controle gehad en er was helemaal niks geconstateerd. Wat natuurlijk een grote opluchting is.
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en dezelfde voorspoedige afloop.
- GTRene
laten we in elk geval hopen dat de Medici geen fouten maken en jullie niet onnodig heen en weer gestuurd worden.
je bent toch een beetje aan hen overgeleverd en je hoopt maar dat je de goeden treft e.d....
sterkte.
je bent toch een beetje aan hen overgeleverd en je hoopt maar dat je de goeden treft e.d....
sterkte.
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
- Mathieu
Kleine update zonder dat er echt een update is.
We werden vanmorgen gebeld door het ziekenhuis dat de afspraak van vanmiddag komt te vervallen.
Het biopt/weefsel dat afgelopen maandag is afgenomen/weggenomen wordt nog nader onderzocht en de uitslag daarvan is nog niet bekend buiten het feit dat er kwaadaardige cellen zijn gevonden. Doel van dit onderzoek is om de bron van de kwaadaardige cellen te kunnen traceren omdat de MRI en de CT scans niets uitwijzen.
Het wordt al een uitzonderlijk geval genoemd en mijn gevoel is er nog niet achter of dat positief of negatief opgevat moet worden.
Volgende week dinsdag hebben we 's avonds een consult met één van de opererende chirurgen. Dan moet de uitslag ook binnen zijn aangezien haar operatie gepland is op 15 april.
Toch wel weer terug geworpen in mijn positiviteit..................
Dus weer eens afwachten en moed houden
We werden vanmorgen gebeld door het ziekenhuis dat de afspraak van vanmiddag komt te vervallen.
Het biopt/weefsel dat afgelopen maandag is afgenomen/weggenomen wordt nog nader onderzocht en de uitslag daarvan is nog niet bekend buiten het feit dat er kwaadaardige cellen zijn gevonden. Doel van dit onderzoek is om de bron van de kwaadaardige cellen te kunnen traceren omdat de MRI en de CT scans niets uitwijzen.
Het wordt al een uitzonderlijk geval genoemd en mijn gevoel is er nog niet achter of dat positief of negatief opgevat moet worden.
Volgende week dinsdag hebben we 's avonds een consult met één van de opererende chirurgen. Dan moet de uitslag ook binnen zijn aangezien haar operatie gepland is op 15 april.
Toch wel weer terug geworpen in mijn positiviteit..................
Dus weer eens afwachten en moed houden

Laatst gewijzigd door Mathieu op 07 apr 2011, 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- GTRene
Re: Wel eens een leukere verjaardag gehad - Update zoveel
hm ja dan kan het beide kanten op...
maar je zegt dat er ook kwaad-aardige cellen/sporen in het bloed zitten?
hm, afwachten dus...
maar je zegt dat er ook kwaad-aardige cellen/sporen in het bloed zitten?
hm, afwachten dus...
- Mathieu
Nee, het biopt van de klier in haar oksel.
Dus niet bloed.
Dus niet bloed.
- RVV
Heeft ze misschien huidkanker?