Wel eens een leukere verjaardag gehad - Eind goed al goed?
- Mathieu
Wel eens een leukere verjaardag gehad - Eind goed al goed?
Vandaag met mijn vriendin naar de Mamacare poli in het ziekenhuis.
Een tweetal weken geleden liet ze me een bult onder haar oksel zien. Andere dag naar de huisarts om vervolgens naar het ziekenhuis te moeten voor onderzoeken.
Mammografie, echografie en uiteindelijk ook nog een punctie.
Vandaag, op mijn verjaardag, de uitslag. Geen positief nieuws.
Kanker geconstateerd in de klier onder haar oksel.
Omdat nog vastgesteld moet worden waar de kanker zit kan er nog geen verdere diagnose worden gesteld en moet je het even doen met het feit dat je kanker hebt.
Gelukkig konden we gelijk terecht voor longfoto's en volgende dinsdag moet ze een MRI scan ondergaan en donderdag over een week wordt de diagnose gesteld en het behandelplan voorgesteld.
Nu zie ik de wereld voor een doedelzak aan en weet het even niet meer. De kindjes weten nog van niets.
Ik weet uit eigen ervaring hoe het af kan lopen en hoop nu zo erg dat het alleen maar kanker aan haar lymfeklieren is aangezien de kans dan groot is op 100% genezing.
Een tweetal weken geleden liet ze me een bult onder haar oksel zien. Andere dag naar de huisarts om vervolgens naar het ziekenhuis te moeten voor onderzoeken.
Mammografie, echografie en uiteindelijk ook nog een punctie.
Vandaag, op mijn verjaardag, de uitslag. Geen positief nieuws.
Kanker geconstateerd in de klier onder haar oksel.
Omdat nog vastgesteld moet worden waar de kanker zit kan er nog geen verdere diagnose worden gesteld en moet je het even doen met het feit dat je kanker hebt.
Gelukkig konden we gelijk terecht voor longfoto's en volgende dinsdag moet ze een MRI scan ondergaan en donderdag over een week wordt de diagnose gesteld en het behandelplan voorgesteld.
Nu zie ik de wereld voor een doedelzak aan en weet het even niet meer. De kindjes weten nog van niets.
Ik weet uit eigen ervaring hoe het af kan lopen en hoop nu zo erg dat het alleen maar kanker aan haar lymfeklieren is aangezien de kans dan groot is op 100% genezing.
Laatst gewijzigd door Mathieu op 09 mar 2012, 11:22, 10 keer totaal gewijzigd.
- RVV
Re: Wel eens een leukere verjaardag gehad
Heel veel sterkte jullie. Ik weet wat je meemaakt 

-
Heel veel sterkte Thieu!
Nandor
Nandor
- Michel P
GVD ben even helemaal stil
heel veel sterkte.
Michel

Michel
- Fernando
Wow wat een rot nieuws. Heel erg veel sterkte voor jullie als gezin!
- Paskal
- Auto: meerdere
Lijkt me vreselijk om dergelijk nieuws te moeten horen 
Sterkte ermee de komende tijd

Sterkte ermee de komende tijd

-
Wat een klotenieuws... Sterkte Mathieu!
-
Au. Sterkte!
- Joy
Ai, dat is heftig nieuws om te horen. Ik ben zelf ook eens naar de dokter gemoeten toen ik klein was met eenzelfde bobbeltje. Dat bleek gelukkig loos alarm (vetbobbeltje) maar goed je schrikt wel even.
Gelukkig is kanker relatief vaak goed te behandelen. Het is alleen die ellendige molen van onderzoeken, behandelingen en spanning die je vanaf zo een moment instapt.
Fingers crossed in ieder geval.
Gelukkig is kanker relatief vaak goed te behandelen. Het is alleen die ellendige molen van onderzoeken, behandelingen en spanning die je vanaf zo een moment instapt.
Fingers crossed in ieder geval.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Sterkte kerel, onlangs ook bij vrouw van goede vriend vastgesteld. Die is inmiddels onder het mes geweest.
Wat een rotziekte is het ook.
Wat een rotziekte is het ook.
Laatst gewijzigd door Wouter81 op 15 mar 2011, 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Fabian
Godver Thieu
Wat een KLOTE nieuws kerel!
Bij mn meissie ook paar maanden geleden gekke knobbel, onderzoeken, mamografie, echo, punctie....gelukkig alles goed uiteindelijk. Maar wat een onzekerheid zit je dan..........
Mn pa 2 jaar terug jaar blaaskanker te horen gekregen op zn verjaardag, 2 weken later eruit, nieuwe blaas gemaakt van zn darm etc. Zwaar, maar hersteld. Afgelopen jaar ook op zn verjaardag de diagnose na wat maanden klachten en onderzoeken wederom raak. Blaaskanker is terug, maar niet in zn blaas. Nu al maanden aan de chemo, tumor is inmiddels wel 50% gekrompen dus het slaat aan gelukkig.
Het is wat die verjaardagen, de lol gaat er wel vanaf

Bij mn meissie ook paar maanden geleden gekke knobbel, onderzoeken, mamografie, echo, punctie....gelukkig alles goed uiteindelijk. Maar wat een onzekerheid zit je dan..........
Mn pa 2 jaar terug jaar blaaskanker te horen gekregen op zn verjaardag, 2 weken later eruit, nieuwe blaas gemaakt van zn darm etc. Zwaar, maar hersteld. Afgelopen jaar ook op zn verjaardag de diagnose na wat maanden klachten en onderzoeken wederom raak. Blaaskanker is terug, maar niet in zn blaas. Nu al maanden aan de chemo, tumor is inmiddels wel 50% gekrompen dus het slaat aan gelukkig.
Het is wat die verjaardagen, de lol gaat er wel vanaf

-
Sterkte !
Twee jaar geleden iets gelijks meegemaakt met mijn moeder, zij had een bult in de buurt van haar nek.
Bleek speekselklier kanker te zijn. Na een moeizame start, een verkeerde diagnose en operatie in Den Bosch uiteindelijk in Nijmegen terecht gekomen waar ze opnieuw geopereerd is en uiteindelijk ook bestraald.
Ondertussen gaat het gelukkig erg goed met haar, ze mist alleen wat zenuwen in haar gezicht en hals.
Nogmaals sterkte gewenst !
Twee jaar geleden iets gelijks meegemaakt met mijn moeder, zij had een bult in de buurt van haar nek.
Bleek speekselklier kanker te zijn. Na een moeizame start, een verkeerde diagnose en operatie in Den Bosch uiteindelijk in Nijmegen terecht gekomen waar ze opnieuw geopereerd is en uiteindelijk ook bestraald.
Ondertussen gaat het gelukkig erg goed met haar, ze mist alleen wat zenuwen in haar gezicht en hals.
Nogmaals sterkte gewenst !
-
Sterkte Mathieu.
- Sjoerd
Sterkte Matthieu!
-
OnlineJurjen
- Auto: 987S / 955
- Ravin ///M
Heel veel sterkte kerel. Positief denken.
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Stertke Mathieu
Zorg dat je er bovenop zit en goede artsen om je heen verzameld, bij de geringste twijfel een second opinion laten doen.
Heb de afgelopen twee jaar drie mensen verloren waarbij een verkeerde diagnose/lakse arts er toe heeft geleid dat het niet meer te genezen was
Maargoed, zo ver is het vast nog niet. Eerst maar van het positieve uit gaan en hopen dat het snel en goed te behandelen is

Zorg dat je er bovenop zit en goede artsen om je heen verzameld, bij de geringste twijfel een second opinion laten doen.
Heb de afgelopen twee jaar drie mensen verloren waarbij een verkeerde diagnose/lakse arts er toe heeft geleid dat het niet meer te genezen was

Maargoed, zo ver is het vast nog niet. Eerst maar van het positieve uit gaan en hopen dat het snel en goed te behandelen is

- JP
Sterkte beide... 
Wat is dat toch de laatste tijd met die k-ziekte...je hoort niets anders

Wat is dat toch de laatste tijd met die k-ziekte...je hoort niets anders

-
Ik ken je niet direct, maar heb dit helaas in mijn leven al aantal keer van dichtbij moeten meemaken. Daarom juist wil ik jou en je vrouw heel veel sterkte wensen. Het zal zwaar worden hoe dan ook, dus neem de tijd voor jezelf om er voor haar te zijn.
- Sytze
Mathieu,
Héél véél sterkte jullie allemaal,verschrikkelijk dit .
Helaas op eerste kerstdag te horen gekregen dat mijn schoonvader kanker heeft.
Dat ging ook om lymfeklier kanker.
Die ziekte is redelijk goed te behandelen alleen is het geen gemakkelijke weg.
Sterkte en de kop ervoor proberen te houden al is dat nu wel erg moeilijk
Héél véél sterkte jullie allemaal,verschrikkelijk dit .
Helaas op eerste kerstdag te horen gekregen dat mijn schoonvader kanker heeft.
Dat ging ook om lymfeklier kanker.
Die ziekte is redelijk goed te behandelen alleen is het geen gemakkelijke weg.
Sterkte en de kop ervoor proberen te houden al is dat nu wel erg moeilijk

- Luco
-
Gvd thieu das rot nieuws! Heel veel sterkte!
- Maus335i
Sterkte Mathieu!
Bij ons in de familie komt het helaas ook voor. Moeder borstkanker, tante longkanker en (helaas, schandalig!) ben ik de soort van mijn oma even vergeten... Prognose van mijn tante was het slechtste... ze had hooguit nog een jaar en behandeling had een kleine kans van slagen. Nu 3 jaar verder en in principe helemaal "schoon".
Zonder de ziekte de bagetalliseren, zijn ze kwa onderzoek en gebruikte technieken tegenwoordig heel ver. Gelukkig zelfs verder dan ik ooit had durven hopen.
Ik was destijds waarschijnlijk wat ouder dan jouw kids nu, maar ik heb als kroost altijd geprobeerd er positief in te staan. Moeders had het er moeilijk genoeg mee, en een zonnetje in huis (hoe moeilijk het ook is) zal een goede steun zijn.
Bij ons in de familie komt het helaas ook voor. Moeder borstkanker, tante longkanker en (helaas, schandalig!) ben ik de soort van mijn oma even vergeten... Prognose van mijn tante was het slechtste... ze had hooguit nog een jaar en behandeling had een kleine kans van slagen. Nu 3 jaar verder en in principe helemaal "schoon".
Zonder de ziekte de bagetalliseren, zijn ze kwa onderzoek en gebruikte technieken tegenwoordig heel ver. Gelukkig zelfs verder dan ik ooit had durven hopen.
Ik was destijds waarschijnlijk wat ouder dan jouw kids nu, maar ik heb als kroost altijd geprobeerd er positief in te staan. Moeders had het er moeilijk genoeg mee, en een zonnetje in huis (hoe moeilijk het ook is) zal een goede steun zijn.
Laatst gewijzigd door Maus335i op 15 mar 2011, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Heel veel sterkte Mathieu!!!!!