Nissan GT-R , Chevrolet Corvette Z06 OF Porsche GT3( p7)

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie

Nissan GT-R, Corvette Z06 of Porsche GT3

Nissan GT-R
14
18%
Corvette Z06
10
13%
Porsche GT3
52
68%

Totaal aantal stemmen: 76

Metchu

Re: Audi RS5 of Nissan GT-R

Bericht door Metchu » 27 mar 2011, 19:20

Downforce Hans schreef: Jan had een w12 en daar mankeerde na een jaar of 4 anders genoeg aan.
Die kraakte anders best sterker nog, daar lag op een gegeven moment de voorruit zelf voor 80% los in.........
nou moet er wel een kanttekening bij die auto gezet worden, ik heb dat ding vanaf Frankrijk toen naar huis gereden :mrgreen: :mrgreen:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 27 mar 2011, 19:21

Hans,

Had Jan daar niet gewoon vaak met zijn hoofd tegen aan zitten slaan, omdat jij met je Corvette in de weg reed?

:mrgreen:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 27 mar 2011, 19:41

partyondude schreef:Hans,

Had Jan daar niet gewoon vaak met zijn hoofd tegen aan zitten slaan, omdat jij met je Corvette in de weg reed?

Jan reed vaak achter me omdat dat waardeloze navigatie systeem hem altijd om liet rijden en achter mij aan rijden was dan de enige optie. :mrgreen:

Die ruit is waarschijnlijk er uit gekopt door Metin, ik zou andere geen reden weten hoe Metin aan dat grote platte voorhoofd is gekomen........

DF-user-278

Bericht door DF-user-278 » 27 mar 2011, 19:44

Downforce Hans schreef:Die ruit is waarschijnlijk er uit gekopt door Metin, ik zou andere geen reden weten hoe Metin aan dat grote platte voorhoofd is gekomen........
:roflol:

steve smith

Bericht door steve smith » 27 mar 2011, 20:12

Marc RS4 schreef:
Petrolhead Tom schreef:
steve smith schreef:WTF doet Audi in dat lijstje? Enige wat er premium aan is blijft de kartonnen kaft van de folder. Voor de rest gewoon een Seat/Skoda met extra LED's....... Rij een 5 jaar oude A8 diagonaal een stoep op en je vraagt je af welk interieurdeel er NIET kraakt. Marcel's beschrijving is de enige juiste: Aldi.
Hahahahahahahaha Post van het jaar?

Wederom een lachwekkende post van Steve....wij hebben een A8 van 2003 met bijna 2 ton op de teller en afgezien van een lekkende luchtbalg kraakt er NIX aan dat ding.
Kan. Dan heb je geluk. Maar met 25k per jaar zal die auto het misschien ook niet heel zwaar hebben?

Ben blij dat je om m'n post kan lachen. Dan doen wij ook om Audi's uit de Lopez tijd.

Hielke

Bericht door Hielke » 27 mar 2011, 20:49

Ik zou iedere Audi makkelijk voor een GT-R kunnen laten staan.

Bram

Bericht door Bram » 27 mar 2011, 21:06

Downforce Hans schreef:
partyondude schreef:Hans,

Jan reed vaak achter me omdat dat waardeloze navigatie systeem hem altijd om liet rijden en achter mij aan rijden was dan de enige optie. :mrgreen:

Die ruit is waarschijnlijk er uit gekopt door Metin, ik zou andere geen reden weten hoe Metin aan dat grote platte voorhoofd is gekomen........
goffer zeg Afbeelding

GTRene

Bericht door GTRene » 27 mar 2011, 21:11

535d schreef:
Downforce Hans schreef:Die ruit is waarschijnlijk er uit gekopt door Metin, ik zou andere geen reden weten hoe Metin aan dat grote platte voorhoofd is gekomen........
whaha :mrgreen: :roflol:

maareuh deze kan wel leuk worden...1300kg is al beter en een leuke motor, bovendien stoere looks.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Marc R

Bericht door Marc R » 27 mar 2011, 21:16

Ben blij dat je om m'n post kan lachen. Dan doen wij ook om Audi's uit de Lopez tijd.

Dat mag Steve....heb je toch nog wat te lachen.... :thumbup:

Die BMW's zal je niet blij van worden. :jenna:

Just kidding.....

Bram

Bericht door Bram » 27 mar 2011, 21:24

GTRene schreef:
535d schreef:
whaha :mrgreen: :roflol:

maareuh deze kan wel leuk worden...1300kg is al beter en een leuke motor, bovendien stoere looks.
*knip*
Vind dat dus helemaal niks, voorkant is veel te lomp :stom:

JP

Bericht door JP » 27 mar 2011, 21:28

Een GT-R is natuurlijk verre weg van lomp.... :lol:

Afbeelding

maar dan vind ik het des te knap dat die zo retesnel zijn.... :thumbup:

GTRene

Bericht door GTRene » 27 mar 2011, 21:32

ik vind dat wel wat hebben, zo lomp zal wel meevallen, hier de oude en nwe, en :shocking: die GT-R is echt BIG.

Afbeelding

Bram

Bericht door Bram » 27 mar 2011, 21:57

met lomp doel ik niet op het formaat van de GT-R, dat die groot is weet ik. Al moet ik zeggen dat het in real niet stoort op heel erg opvalt.

Maar die grille en de rest van de voorkant van die Audi, vind ik echt wat lomp ogen.

raymondw

Bericht door raymondw » 27 mar 2011, 23:14

Vooropgesteld; beide zijn mijn auto niet; dus als ik moet kiezen ga ik naar rationele argumenten kijken. Dan denk ik dat de RS5 na een jaar of vier een hogere restwaarde heeft en makkelijker weer verkocht kan worden.

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 28 mar 2011, 09:43

raymondw schreef:Vooropgesteld; beide zijn mijn auto niet; dus als ik moet kiezen ga ik naar rationele argumenten kijken. Dan denk ik dat de RS5 na een jaar of vier een hogere restwaarde heeft en makkelijker weer verkocht kan worden.
Ik zou een dergelijke auto nooit, maar dan ook nooit kopen met het oog op de restwaarde. Je koopt zo'n auto toch niet omdat het rationeel verantwoord is....

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 28 mar 2011, 09:53

Na lang beraad de GTR gekozen. Komende uit 'n M3 V8 denk ik dat de RS5 hetzelfde biedt, maar dan saai qua weggedrag ivm layout. Dat zouden 2 turbo's erop en 250pk meer niet kunnen verhelpen bij mij. Vandaar de GTR die met z'n AWD wél laat zien hoe awd moet zijn tegen/ op of over de grens.

Vind een RS5 wel veel en veel eleganter /mooier/sjieker dan de GTR, in 'n ingetogen kleur.

Betreffende de interieurlooks en bouwkwaliteit geloof ik niet dat 'n GTR opkan tegen de RS5, wat hier ook gezegd wordt, dat geloof ik gewoon niet. Kijk naar Lexus tov Audi en BMW (5/7), dat snappen Japanners niet, interieurs bouwen....

Maar at the end of the day wordt 't dus 'n GTR, bom op wielen.

Ohja, als Rico nog 'n polletje doet, bijv Z06 tegen GTR.

Dan pak ik de Yank. :thumbup:

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 28 mar 2011, 09:59

Kort samengevat, de GTR koop je niet voor zijn interieur, de RS5 niet voor zijn rijgedrag. :mrgreen:

Remmie

Bericht door Remmie » 28 mar 2011, 10:23

Ik stond zaterdagavond even in de tuin. En hoorde een mooie roffel in de verte.
Kon niet anders dan een GT-R zijn.
Het is een bakbeest zo groot, ik vind hem mooi, geluid geweldig en als ik ze zie
voorbij blazen op de Ring,,,,

Impressive :thumbup:

VLA

Bericht door VLA » 28 mar 2011, 12:01

GT-R :thumbup:

Peric

Bericht door Peric » 28 mar 2011, 12:23

Joy schreef:In plaats van nog meer vermogen, laat ze bij Audi eens beginnen met die motor een eind naar achteren in de motorruimte te plaatsen. Zo een RS5 kan wel 800 pk hebben, door die logge neus blijft het een auto die niet graag van richting veranderd. 58% van het wagengewicht rust op de neus, oftewel 1000 kilo ten opzichte van 725 kilo achter. Zolang ze die typische Audi eigenschap niet veranderen zie ik geen rijdersauto kwalificatie in het vooruitzicht. Terwijl ze met de R8 wel laten zien dat ze het kunnen.
Daarom de Datsun.

Marc R

Bericht door Marc R » 29 mar 2011, 15:12

Robin Hartog schreef:
raymondw schreef:Vooropgesteld; beide zijn mijn auto niet; dus als ik moet kiezen ga ik naar rationele argumenten kijken. Dan denk ik dat de RS5 na een jaar of vier een hogere restwaarde heeft en makkelijker weer verkocht kan worden.
Ik zou een dergelijke auto nooit, maar dan ook nooit kopen met het oog op de restwaarde. Je koopt zo'n auto toch niet omdat het rationeel verantwoord is....

Moet je wachten tot je je zuurverdiende centjes erin gaat pompen sheriff..........jij gaat uit van een scenario dat je ff een miljard op je conto hebt maar probeer eerst maar es ff je huis te verdienen.

Zonder hulp van pappa...je lult ff te makkelijk Robin.

Als het aan het eind van de rit 15k scheelt dan is dat gewoon een bak geld hoor,om dat ff over te houden in dit land.

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 29 mar 2011, 15:20

Marc RS4 schreef:
Robin Hartog schreef:

Moet je wachten tot je je zuurverdiende centjes erin gaat pompen sheriff..........jij gaat uit van een scenario dat je ff een miljard op je conto hebt maar probeer eerst maar es ff je huis te verdienen.

Zonder hulp van pappa...je lult ff te makkelijk Robin.

Als het aan het eind van de rit 15k scheelt dan is dat gewoon een bak geld hoor,om dat ff over te houden in dit land.
Ik snap het probleem niet Marc, ik zeg alleen maar dat ik een dergelijke auto nooit maar dan ook nooit zou kopen om er bij de verkoop wat meer over te houden. Waar staat in die twee zinnen dat ik van een miljard uit ga?

Ik snap je voor de rest heel goed, je hebt helemaal gelijk, maar ik zeg alleen maar: Als ik hier mee rekening zou moeten houden (afschrijving dus etc.), komt zo'n auto per definitie niet op mijn lijst met kanshebbers. Oftewel; een dergelijke auto zou ik alleen kopen als ik het me ruim kan veroorloven.

Wat is hier precies mis mee?

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 29 mar 2011, 15:21

Heb de GT-R gestemd.

Al kwam er voor die knaken een okeesjon 997 GT3 voor de deur..

Marc R

Bericht door Marc R » 29 mar 2011, 15:31

Er is niets mis mee.....alleen je omschrijft het eerst zonder deze motivatie IMHO.

Verders was het niet bedoeld als aanval ofzo....het staat er dan ook niet met zoveel woorden maar je praat er wel zo "makkelijk" over..alsof je effe een ton uit je mouw schudt. :mrgreen:

Natuurlijk kan ik niet in jouw knip kijken,maar dr zijn maar weinig mensen die ff n tonnetje hebben liggen om kapot te gooien op een auto.

Nogmaals no-offence :thumbup:

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 29 mar 2011, 16:08

None taken, ik snap jouw gedachte ook. :thumbup:

Plaats reactie