Downforce Hans schreef:Pennucciracing Luco schreef:Ik heb geen zure bril hoor, er zitten alleen altijd twee kanten aan het verhaal, en we horen alleen jouw kant.
Maar gezien je "zure" reactie kan ik me voorstellen dat jouw "aanspreken"op je gedrag zal escaleren

Volgens mij ben jij ook op 1 van die landweggetjes bij je huis een keer aardig te pakken genomen door een onopvallende politie auto dus je moet niet roomser proberen te zijn als de Paus.
Jij zal toen ook wel gevonden hebben dat je snelheid best wel kon op dat moment terwijl Arend agent je op dat moment onverantwoordelijk bezig vond zijn.
Er zijn zat wegen binnen de bebouwde kom waar je 120 kan rijden al vind de politie natuurlijk van niet.
Daarom vind ik het zomaar kwalificeren van 120 in de bebouwde kom als onverantwoordelijk een beetje te gemakkelijk.
Hans, je hebt helemaal gelijk, het mag niet en kost je je rijbewijs als je pech hebt.
Het verschil is dat ik het niet "goed" probeer te lullen.
Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten he
En 120 waar je 50 mag is altijd onverantwoord, de max snelheid is niet voor niks 50.
Dan kan 50 misschien wel overdreven zacht zijn, maar 120 is dan zowiezo te gek.
Niet alleen omdat de max 50 is, maar ook omdat de overige gebruikers van weg of evt omliggende inritten, stoepen, zijwegen, parken, grasvelden niet in kunnen schatten dat je 120 rijdt.