steve smith schreef:Paar maanden geleden ook zo'n geintje gehad. Een meneer in een gedeukte 406 met voorbumper in primer en een hoofddoek op de passagierstoel.
Zo`n ding heb ik weleens van een soortgelijke idioot richting m`n hoofd gehad, jongere gast, Marokkaan offcourse* (vlaggetje aan de spiegel), die het nodig vond met zijn GTI zó absurt dicht op mij te gaan rijden (ik reed zo`n 140 op de A59, hij kwam met minimaal 180 achterop rijden) dat ik gewoon op de klap zat te wachten.. knipperen, druk gebarend en roepen, dat typische agressieve gedrag.. ik kon niet aan de kant vanwegen verkeer rechts, ik had m`n hand al eens omhoog gedaan van "wat doe je?" maar geen effect...
en dan komt het, dan voel je je bedreigt, je hebt al geen beste dag en iemand anders loopt ongevraagd met je te fucken. Ik denk dat bij ons allemaal wel dat defensieve oergevoel boven komt, bij mij eerlijk gezegd wel, ik doe niks verkeerd en je speelt met m`n leven, dan word ik link. Ik heb m`n ongenoegen laten blijken door van het gas af te gaan en `m toen ie me voorbij kon (was een gaatje rechts) m`n middelvinger op te steken.. kinderachtig, zielig enzovoort ik weet het, maar dat was nog het minst dodelijke wat ik kon bedenken. Vervolgens het gedoe wat hier al een aantal keer beschreven is, voor je gaan rijden en hard remmen, blokkeren als je er langs wil en afsnijden tot op de vluchtstrook.. tot ie op een gegeven moment naast me komt rijden, ik zie dat ie z`n raam al naar beneden heeft en hij gooit (in een fractie van `n seconde) zo`n life hammer naar m`n hoofd

Echt klotesituatie`s zoiets.. ik weet dat ik het door de middelvinger 100% erger gemaakt heb, maar so be it, op een gegeven moment ben je het zat en dan denk je niet altijd even oplossingsgericht zullen we maar zeggen

Iig goed gehandeld TS, zeker met een kleine achterin goed om eieren voor je geld te kiezen! Langs een tankstation rijden of daar stoppen (zijn altijd mensen, ipv aan de kant van de weg) vind ik ook wel `n hele goeie.
*sarcasme, gasten zoals deze maken het er zelf naar dat hun volk als uitschot gezien word, ik ben slim genoeg om wel beter te weten, hoewel het je soms moeilijk gemaakt word.