Is er interesse in een Nederlandse EVO/Octane?
-
- Berichten: 9435
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- Locatie: Curaçao
Re: Is er interesse in een Nederlandse EVO/Octane?
Gewoon vanuit DF een iPad/Android magazine maken!
- dvh
- Berichten: 17197
- Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29
Re: Is er interesse in een Nederlandse EVO/Octane?
+3Wouter81 schreef:Gewoon vanuit DF een iPad/Android magazine maken!
- Dutch
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29
Re: Is er interesse in een Nederlandse EVO/Octane?
Je kunt er ook zelf een onlineversie van maken.Snipe schreef:Ik zou wel benieuwd zijn naar een soort kruising tussen Focus, Hard Gras, JFK en CAR, maar dan over auto's.

- RJay
- Berichten: 3708
- Lid geworden op: 11 nov 2008, 22:43
- Locatie: Velserbroek
Re: Is er interesse in een Nederlandse EVO/Octane?
x1³²³dvh schreef:+300Wouter81 schreef:Gewoon vanuit DF een iPad/Android magazine maken!
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Is er interesse in een Nederlandse EVO/Octane?
Ja zou kunnen, alleen zijn DF'ers dan ook bereid om dan bv 5 euro neer te leggen voor een app? (per uitgave).Wouter81 schreef:Gewoon vanuit DF een iPad/Android magazine maken!
- Kasteel
- Berichten: 5442
- Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
- Locatie: Haarlem
Re: Is er interesse in een Nederlandse EVO/Octane?
Als het echt een gelijkwaardig blad als EVO zou zijn, 100% (ken Octane niet btw :$), maar denk dat dit door de lagere oplages hier gewoonweg niet mogelijk is. 5 euro voor een app is leuk, maar als de helft gekopieerde persberichten zijn voegt het wel bar weinig toe...
- dvh
- Berichten: 17197
- Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29
Re: Is er interesse in een Nederlandse EVO/Octane?
Vind 5 euro zowiezo vrij veel, gezien ik dat voor een autoblad ook niet zou neerleggen.
Voor een App heb je geen drukkosten, dus die prijs zou zowiezo lager moeten liggen.
Voor een App heb je geen drukkosten, dus die prijs zou zowiezo lager moeten liggen.
- Robin Hartog
- Berichten: 8474
- Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Re: Is er interesse in een Nederlandse EVO/Octane?
0.79 per issue zou nog te doen zijn, dan is de stap ook veel lager voor mensen om het te proberen.. Ik zou het wel neerleggen iig voor een goede app met goede artikelen/foto's. 

-
- Berichten: 485
- Lid geworden op: 15 feb 2008, 00:53
Re: Is er interesse in een Nederlandse EVO/Octane?
Als het écht dat niveau haalt, en met eigen content dan is 5 euro ook nog wel te doen voor mij. Kwaliteit mag wat kosten. In Autovisie las ik vaak wat ik eerder in Octane of Evo las, heel irritant en dus weinig waard. Daar zou ik zelfs nog een 0,79 voor kwijt willen. Evo en octane betaal ik nu op ipad iets van 3-4 euro voor dacht ik? Helft van papieren versie in elk geval.RVV schreef:Ja zou kunnen, alleen zijn DF'ers dan ook bereid om dan bv 5 euro neer te leggen voor een app? (per uitgave).Wouter81 schreef:Gewoon vanuit DF een iPad/Android magazine maken!
Maar huidige blog is nog niet op de niveau denk ik - heel af en toe een aardig artikel maar daar ga je geen 5 euro per maand voor kunnen vragen. En qua ipad app. Als je fijn wilt bladeren heb je Flipboard, daar heb je normaal gesproken heel eenvoudig je content goed in staan (RSS feed).
Zou liever zien dat deze site wat opgeknapt wordt. Layout is nog altijd niet fijn om de artikelen te lezen bijvoorbeeld, scherm kan echt heel veel beter benut worden!
- Jelmer850i
- Berichten: 5631
- Lid geworden op: 21 jun 2006, 19:06
- Locatie: Kantoor: www.jumptide.nl of M5
Re: Is er interesse in een Nederlandse EVO/Octane?
Dat schiet niet op... men wil alles zo goedkooop mogelijk op die apparaten.RVV schreef:Ja zou kunnen, alleen zijn DF'ers dan ook bereid om dan bv 5 euro neer te leggen voor een app? (per uitgave).Wouter81 schreef:Gewoon vanuit DF een iPad/Android magazine maken!
Misschien 99 per uitlevering
- JP
- Berichten: 34343
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Boomer Life Matters
Re: Is er interesse in een Nederlandse EVO/Octane?
Tegenwoordig betaal je voor de Autovisie, losse verkoop, ook al €3.99
- MartijnGizmo
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
Re: Is er interesse in een Nederlandse EVO/Octane?
Jelmer850i schreef:Dat schiet niet op... men wil alles zo goedkooop mogelijk op die apparaten.RVV schreef:Ja zou kunnen, alleen zijn DF'ers dan ook bereid om dan bv 5 euro neer te leggen voor een app? (per uitgave).Wouter81 schreef:Gewoon vanuit DF een iPad/Android magazine maken!
Misschien 99 per uitlevering
- Kasteel
- Berichten: 5442
- Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
- Locatie: Haarlem
Re: Is er interesse in een Nederlandse EVO/Octane?
Prijs discussie lijkt mij niet zo relevant, als je bedenkt dat eigenlijk voor iedere redelijk prijs icm verwachte afname je geen blad met recht van bestaan kan produceren (althans in de markt van Octane/Evo etc).
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Is er interesse in een Nederlandse EVO/Octane?
ik zou best interesse hebben in een NL EVO of NL automotorundsport.
in een app no interest...heb ook geen Internet abbo op men tel en te klein en ben geen telefoon figuur (kan het nu al niet bijbenen omdat men kop net een zeef is en je telkens weer opnieuw moet pfff
)
dus voor mij graag simpel ouderwets
plaatjes kijken en simpele teksten
maareuh, Engelse bladen (sommige) zijn top, maar erger me dan aan de RHD foto's en miles per gallon enz enz dingen...dan kom ik aan het rekenen in men kop e.d. daar stoor ik me dan aan op den duur
automotorundsport zou daarom ook een goede kandidaat zijn
das tenminste vaste land EU tekst en bruikbare cijfers zonder omrekenen en daar hebben ze ook vele supercars e.d.
in een app no interest...heb ook geen Internet abbo op men tel en te klein en ben geen telefoon figuur (kan het nu al niet bijbenen omdat men kop net een zeef is en je telkens weer opnieuw moet pfff

dus voor mij graag simpel ouderwets

plaatjes kijken en simpele teksten

maareuh, Engelse bladen (sommige) zijn top, maar erger me dan aan de RHD foto's en miles per gallon enz enz dingen...dan kom ik aan het rekenen in men kop e.d. daar stoor ik me dan aan op den duur

automotorundsport zou daarom ook een goede kandidaat zijn

das tenminste vaste land EU tekst en bruikbare cijfers zonder omrekenen en daar hebben ze ook vele supercars e.d.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Is er interesse in een Nederlandse EVO/Octane?
zegmaarboris schreef:Als het écht dat niveau haalt, en met eigen content dan is 5 euro ook nog wel te doen voor mij. Kwaliteit mag wat kosten. In Autovisie las ik vaak wat ik eerder in Octane of Evo las, heel irritant en dus weinig waard. Daar zou ik zelfs nog een 0,79 voor kwijt willen. Evo en octane betaal ik nu op ipad iets van 3-4 euro voor dacht ik? Helft van papieren versie in elk geval.RVV schreef:Ja zou kunnen, alleen zijn DF'ers dan ook bereid om dan bv 5 euro neer te leggen voor een app? (per uitgave).Wouter81 schreef:Gewoon vanuit DF een iPad/Android magazine maken!
Maar huidige blog is nog niet op de niveau denk ik - heel af en toe een aardig artikel maar daar ga je geen 5 euro per maand voor kunnen vragen. En qua ipad app. Als je fijn wilt bladeren heb je Flipboard, daar heb je normaal gesproken heel eenvoudig je content goed in staan (RSS feed).
Zou liever zien dat deze site wat opgeknapt wordt. Layout is nog altijd niet fijn om de artikelen te lezen bijvoorbeeld, scherm kan echt heel veel beter benut worden!
We snappen natuurlijk ook wel dat als we het huidige blog gratis aanbieden we in dezelfde vorm geen 5 euro voor een app zouden kunnen vragen. Sterker nog een app op basis van de content die nu te lezen is zou ook gewoon gratis moeten zijn (of dat lukt is een tweede vraag).
Maar als mensen echt een DF magazine zouden willen als app (zoals hierboven wordt geopperd), dus een tijdschrift op een ipad (achtig) iets. Dan ontkom je er niet aan om daar een bepaald verdienmodel op los te laten. Het produceren van content op het niveau van bijvoorbeeld EVO zal behoorlijk prijzig zijn. EVO reportages kosten onder de streep zomaar een paar duizend euro. En dan heb je niet zoveel bijzonders hoor.
Je moet de apps dan ook nog in de massa kunnen verkopen.. Zelfs als je bijvoorbeeld 4 of 5 euro voor een tijdschriften app zou vragen. Dan is nog maar de vraag of de massa je app weet te vinden. Alleen een app is voor adverteerders minder interessant, want die zien graag crossmedia ads. (kruising tussen digitaal, print, TV, Radio etc). mediaplanbureau's richten zich breed en alleen een app zou niet interessant genoeg zijn. Het is ook eeen beetje het servet en tafellaken verhaal. Tijdschriften apps bestaan momenteel nog bij de gratie van print/tijdschriften. En ik zie tijdschriften ondanks de afname ook niet zo snel verdwijnen. Maar ergens zal er in de toekomst een omslag komen en zal een tijdschrift een marginaal verhaal worden. Maar of het voor uitgevers dan mogelijk is om geld te verdienen met tijdschriften apps dat lijkt me nog geen absolute zekerheid. De kans op nog meer verschraling in het aanbod is dan aanwezig.
-
- Berichten: 485
- Lid geworden op: 15 feb 2008, 00:53
Re: Is er interesse in een Nederlandse EVO/Octane?
Totaal niet mee eens dat het cross mediaal _moet_ zijn, dat is luie mediabureau taal. Een goeie marketeer doet ook echt wel wat met een steengoed niche platform als die het niet via advertentie verkopers moet inzetten. Je zult dan alleen zelf veel meer energie er in moeten steken om die marketeer er van te overtuigen wat van hun budget rechtstreeks aan DF te spenderen. Een hoop marketing initiatieven die de grote bedrijven op het moment ontplooien zijn er op gericht niche platformen te creëren waar ze met een specifiekere doelgroep in een betere dialoog komen! Daarom beginnen ze ook allemaal een Facebook pagina en een gebrand You Tube kanaal en zo. Eigenlijk zodat ze de reguliere uitgevers - al dan niet via de mediabureau's - niet meer nodig hebben. (Ik merk overigens dat met name online de positie van de mediabureaus meer en meer ter discussie staat, maar dat even als sidenote. Probleem is dan geen enkele marketeer meer de cijfers van de bureau's geloofd (wat terecht is))RVV schreef:We snappen natuurlijk ook wel dat als we het huidige blog gratis aanbieden we in dezelfde vorm geen 5 euro voor een app zouden kunnen vragen. Sterker nog een app op basis van de content die nu te lezen is zou ook gewoon gratis moeten zijn (of dat lukt is een tweede vraag).
Maar als mensen echt een DF magazine zouden willen als app (zoals hierboven wordt geopperd), dus een tijdschrift op een ipad (achtig) iets. Dan ontkom je er niet aan om daar een bepaald verdienmodel op los te laten. Het produceren van content op het niveau van bijvoorbeeld EVO zal behoorlijk prijzig zijn. EVO reportages kosten onder de streep zomaar een paar duizend euro. En dan heb je niet zoveel bijzonders hoor.
Je moet de apps dan ook nog in de massa kunnen verkopen.. Zelfs als je bijvoorbeeld 4 of 5 euro voor een tijdschriften app zou vragen. Dan is nog maar de vraag of de massa je app weet te vinden. Alleen een app is voor adverteerders minder interessant, want die zien graag crossmedia ads. (kruising tussen digitaal, print, TV, Radio etc). mediaplanbureau's richten zich breed en alleen een app zou niet interessant genoeg zijn. Het is ook eeen beetje het servet en tafellaken verhaal. Tijdschriften apps bestaan momenteel nog bij de gratie van print/tijdschriften. En ik zie tijdschriften ondanks de afname ook niet zo snel verdwijnen. Maar ergens zal er in de toekomst een omslag komen en zal een tijdschrift een marginaal verhaal worden. Maar of het voor uitgevers dan mogelijk is om geld te verdienen met tijdschriften apps dat lijkt me nog geen absolute zekerheid. De kans op nog meer verschraling in het aanbod is dan aanwezig.
En dan volgende vraag, wat is massa? GTO had 10.000 abonnees en 20.000 losse verkoop. Leverde Sanoma niet voldoende op, maar DF zou als het goed is een iets andere kosten structuur moeten hebben. Maar kleinere groep afnemers die alleen digitaal afnemen zie ik ook wel gebeuren in deze tijd. Is je kosten plaatje ook weer totaal anders dus kan denk ik ook nog goed uitkomen. Overall is het idee dat online dingen niet hoeven te kosten wel aan het afnemen, vermits het kwaliteit is. Denk dat print je enorm helpt nog altijd om aan meer massa te komen, maar vraag me af of dat nou de hele wereld moet kosten. Als ik zie wat magazine drukken kost en wat off-set kosten zijn, zou je ook met kleine(re) oplages best een eind kunnen komen (zie porsche scene met oplage van 5000 stuks en een redelijke distributie in Nederland?). Met een goede betaalde site erbij heb je geen adverteerders meer nodig. (zou eigenlijk nu al € 0,79 per maand willen betalen om minder marketplace banners en de commerciële banners niet te hoeven zien bedenk ik me).
Lees trouwens op wiki (http://en.wikipedia.org/wiki/Drivers_Republic" onclick="window.open(this.href);return false;) dat Drivers Republic niet is mis gegaan op financiën - ben wel benieuwd waar het dan wel op stuk liep. Dat was op zich een mooi concept waar DF ook een hoop van weg zou kunnen hebben.
-
- Berichten: 887
- Lid geworden op: 26 nov 2006, 20:33
- Locatie: NL
Re: Is er interesse in een Nederlandse EVO/Octane?
Ik ben niet geinteresseerd in een NL-aftreksel van een ENG-of DE origineel. Dan koop ik altijd het origineel; immers de vertaalslag kan ik zelf een stuk beter. Het is alleen jammer bij de plaatselijke Bruna's en soortgenoten het aanbod buitenlandse bladen steeds verder terug gebracht wordt. Geldt overigens niet alleen voor autobladen, maar ook voor bij bijv. fotografie.
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Re: Is er interesse in een Nederlandse EVO/Octane?
FixedSnipe schreef:GTO was onderdeel van Sanoma, Autovisie is onderdeel van De Telegraaf. Dat zijn kolossale bedrijven waar de marmeren entrees bij de directiechauffeur thuis ook in stand moeten worden gehouden. GTO had een oplage van meer dan 30.000. Voor Sanoma is dat peanuts, maar veel andere bladen zouden een gat in de lucht springen.Wouter81 schreef:Markt lijkt me wat te klein hierzo... zelfs Autovisie red het al amper hier. GTO was een mooi blad vond ik maar is er ook al mee opgehouden wegens niet rendabel.

- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Is er interesse in een Nederlandse EVO/Octane?
Ik heb laatst weer eens wat bladen in een hoek geflikkerd. Ik weiger te geloven dat er geen goede Nederlandse autobladen kunnen bestaan. Het is allemaal meer van hetzelfde; conservatief, traditioneel en niet zo goed geschreven als je zou willen.
Een feit is wel dat het blad dat ik zelf het liefst zou lezen er in geen 1.000 jaar gaat komen, tenzij we België binnenvallen en Indië heroveren. Maar een blad dat meer op liefhebbers gericht is en niet alleen maar over verbruikscijfers en bijtelling neuzelt? Met fotografie op niveau? Mooie reportages? Als het vandaag start neem ik morgen een abonnement.
Een feit is wel dat het blad dat ik zelf het liefst zou lezen er in geen 1.000 jaar gaat komen, tenzij we België binnenvallen en Indië heroveren. Maar een blad dat meer op liefhebbers gericht is en niet alleen maar over verbruikscijfers en bijtelling neuzelt? Met fotografie op niveau? Mooie reportages? Als het vandaag start neem ik morgen een abonnement.
- Kasteel
- Berichten: 5442
- Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
- Locatie: Haarlem
Re: Is er interesse in een Nederlandse EVO/Octane?
+1Snipe schreef:Ik heb laatst weer eens wat bladen in een hoek geflikkerd. Ik weiger te geloven dat er geen goede Nederlandse autobladen kunnen bestaan. Het is allemaal meer van hetzelfde; conservatief, traditioneel en niet zo goed geschreven als je zou willen.
Een feit is wel dat het blad dat ik zelf het liefst zou lezen er in geen 1.000 jaar gaat komen, tenzij we België binnenvallen en Indië heroveren. Maar een blad dat meer op liefhebbers gericht is en niet alleen maar over verbruikscijfers en bijtelling neuzelt? Met fotografie op niveau? Mooie reportages? Als het vandaag start neem ik morgen een abonnement.
- Jelmer850i
- Berichten: 5631
- Lid geworden op: 21 jun 2006, 19:06
- Locatie: Kantoor: www.jumptide.nl of M5
- Erik
- Berichten: 1977
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:18
- Auto: BMW ///M
- Locatie: Schoorl
Re: Is er interesse in een Nederlandse EVO/Octane?
Ik ben ook wel te porren.
Verdienmodel mbv advertenties en een kleine bijdrage van de lezer, 5 euro p/w bijv, geen probleem.
Enige is wel, dat met deze site op de achtergrond, dat je wel iets moet toevoegen, geen oud nieuws brengen.
Persoonlijk vind ik een ipad app ala autovisie top, maar een boekie tijdens het schijten vind ik nog altijd veel praktischer dan een ipad

Verdienmodel mbv advertenties en een kleine bijdrage van de lezer, 5 euro p/w bijv, geen probleem.
Enige is wel, dat met deze site op de achtergrond, dat je wel iets moet toevoegen, geen oud nieuws brengen.
Persoonlijk vind ik een ipad app ala autovisie top, maar een boekie tijdens het schijten vind ik nog altijd veel praktischer dan een ipad

-
- Berichten: 9982
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
- Auto: M3P, 130i
- Locatie: Spaceship in silence
Re: Is er interesse in een Nederlandse EVO/Octane?
Het mooie van een iPad app is de interactie dmv featres zoals filmpjes. Dat maakt een digitale versie interessanter dan een hardcopy.
- tuurgtt
- Berichten: 694
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 03:46
- Auto: M140i
- Locatie: Headvillage
Re: Is er interesse in een Nederlandse EVO/Octane?
Evo is aardig, maar wel erg duur.
En dat voor een wat belegen door Porsche gesubsidieerd clubje wat elk jaar weer de nieuwste platgeslagen kever als ECotY (EvoCaroftheYear) durft te kiezen omdat die dit jaar weer drie pk erbij heeft of gewoon omdat er weer es een special edition uit is die met in kleur meegespoten handtas wordt geleverd.
Dan vond ik Drivers Republic heel wat interessanter (en goedkoper).
Niet alleen was het vernieuwend, ook de mix van Monkey Harris, Dickie Meaden en Juan Pablo Bovingdon was een stuk frisser dan die uitgebluste en mindnumbingly boring figuren als John Barker en Henry Catchpole die alleen maar door kunnen zagen over wat een diepe uitdaging het sturen in een 911 toch wel niet is terwijl ze zojuist de laptime van een fukking Boxster er niet in hebben kunnen evenaren.
Ik had vroegah een abo op Evo, maar werd wanhopig van de belabberde delivery, meestal te laat en vaak helemaal niet. Heb er nu een via een maatje die in de UK woont maar hier via Schiphol werkt, goedkoop en bijna door to door delivery.
Het blad waar m.i. de rest van de wereld zich op stuk mag bijten is SportAuto, niet zo'n Linda-achtige glossy als Evo maar wel elke maand ein Supertest op o.a. de Nordschleife, en dat voor de luttele prijs van 4.60 eur.
Dan mogen ze m'n fiets wel houden daar.
En dat voor een wat belegen door Porsche gesubsidieerd clubje wat elk jaar weer de nieuwste platgeslagen kever als ECotY (EvoCaroftheYear) durft te kiezen omdat die dit jaar weer drie pk erbij heeft of gewoon omdat er weer es een special edition uit is die met in kleur meegespoten handtas wordt geleverd.
Dan vond ik Drivers Republic heel wat interessanter (en goedkoper).
Niet alleen was het vernieuwend, ook de mix van Monkey Harris, Dickie Meaden en Juan Pablo Bovingdon was een stuk frisser dan die uitgebluste en mindnumbingly boring figuren als John Barker en Henry Catchpole die alleen maar door kunnen zagen over wat een diepe uitdaging het sturen in een 911 toch wel niet is terwijl ze zojuist de laptime van een fukking Boxster er niet in hebben kunnen evenaren.
Ik had vroegah een abo op Evo, maar werd wanhopig van de belabberde delivery, meestal te laat en vaak helemaal niet. Heb er nu een via een maatje die in de UK woont maar hier via Schiphol werkt, goedkoop en bijna door to door delivery.
Het blad waar m.i. de rest van de wereld zich op stuk mag bijten is SportAuto, niet zo'n Linda-achtige glossy als Evo maar wel elke maand ein Supertest op o.a. de Nordschleife, en dat voor de luttele prijs van 4.60 eur.
Dan mogen ze m'n fiets wel houden daar.
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: Is er interesse in een Nederlandse EVO/Octane?
*Weet je zeker dat er ieder jaar een Porsche is gekozen? Ik kan me herinneren dat dit niet het geval is.tuurgtt schreef:Evo is aardig, maar wel erg duur.
En dat voor een wat belegen door Porsche gesubsidieerd clubje wat elk jaar weer de nieuwste platgeslagen kever als ECotY (EvoCaroftheYear) durft te kiezen omdat die dit jaar weer drie pk erbij heeft of gewoon omdat er weer es een special edition uit is die met in kleur meegespoten handtas wordt geleverd.
Dan vond ik Drivers Republic heel wat interessanter (en goedkoper).
Niet alleen was het vernieuwend, ook de mix van Monkey Harris, Dickie Meaden en Juan Pablo Bovingdon was een stuk frisser dan die uitgebluste en mindnumbingly boring figuren als John Barker en Henry Catchpole die alleen maar door kunnen zagen over wat een diepe uitdaging het sturen in een 911 toch wel niet is terwijl ze zojuist de laptime van een fukking Boxster er niet in hebben kunnen evenaren.
Ik had vroegah een abo op Evo, maar werd wanhopig van de belabberde delivery, meestal te laat en vaak helemaal niet. Heb er nu een via een maatje die in de UK woont maar hier via Schiphol werkt, goedkoop en bijna door to door delivery.
Het blad waar m.i. de rest van de wereld zich op stuk mag bijten is SportAuto, niet zo'n Linda-achtige glossy als Evo maar wel elke maand ein Supertest op o.a. de Nordschleife, en dat voor de luttele prijs van 4.60 eur.
Dan mogen ze m'n fiets wel houden daar.
*Ik heb welgeteld 1 keer geen Evo bezorgd gekregen. Dit werd alsnog keurig opgelost. Moet wel zeggen dat deze soms wat laat bezorgd wordt, al ligt dat denk ik eerder aan de de bezorger.
*Nordschleife heb ik helemaal niets mee. Doe mij maar een tijdschrift met een mooi verhaal en mooie foto's die me motiveren weer eens op een roadtrip te gaan. Ik zie beide tijdschriften overigens niet eens als concurrent van elkaar.
Dat een Porsche bij Evo waarschijnlijk ieder jaar hoge ogen gooit, kan ik niet mee zitten. Dat merk doet me vrij weinig tot niets. Helemaal sinds ze de Cayenne en de Panablabla erbij hebben. Ik geloof echter wel dat dit merk nog altijd een van de betere sportwagens kan maken.
Nederlandse versie van Evo / Octane? Leuk, maar kopen nee. Op de een of andere manier leest Nederlands gewoon klote weg. Net als Nederlandstalige nummers. Krijg al de stuipen op het lijf als ik aan zangers als Guus, Marco en Frans, Gordon en Gerard denk.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Alex, Bjeffindividual, Bombadil en 3 gasten