Metchu schreef:michel, wat een onzin! neem het lekker voor der op. Tuurlijk wil ze er nu vanaf, want ze is volop in het nieuws. Ze heeft geen keuze. Maar dat had ze lekker van te voren moeten regelen. En opgedrongen en moeilijk is onzin. Ik kan zo m'n Turkse paspoort inleveren als ik dat wil... MAW dit is een gevalletje van, niet vertellen want niemand vraagt er naar... en heel dom natuurlijk, gezien de partijpolitiek. En ja, dat vind ik grappigWat ik wil zeggen is, is dat het ONZIN is dat je nooit wist dat je een tweede paspoort had... Dan ben je niet geschikt voor de politiek en te naïef! en TE DOM!
Lijkt me duidelijk toch!PVV-leider Geert Wilders laat in een reactie weten dat Kouwenberg tot voor kort zelf niet wist dat ze ook de Turkse nationaliteit had.
En Robert, de gemiddelde turk is zo trots op zijn Turkse nationaliteit dat ze die niet opgeven schat ik zo in.
Laat men de wet maar aanpassen dan een NL pas alleen mogelijk is bij opgeven andere nationaliteit, ben je van het gezeik af en zal de betrokken persoon zeer goed nadenken over zijn besluit.
Michel