"Onopvallende surveillance wagen"
- Erik K.
Bij deze:
[img:130:97]http://sjc-static2.sjc.youtube.com/vi/LVVTvgkCSGk/2.jpg[/img]
http://www.youtube.com/watch?v=LVVTvgkCSGk
De M5 is van 12/5/1999
[img:130:97]http://sjc-static2.sjc.youtube.com/vi/LVVTvgkCSGk/2.jpg[/img]
http://www.youtube.com/watch?v=LVVTvgkCSGk
De M5 is van 12/5/1999
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Slaat inderdaad nergens op. Ik was vorig jaar ook gepakt voor te hard rijden op de Afsluitdijk (Andre schreef:Geloof me laat je nooit uitdagen op de openbare weg. Ze rijden in de gekste auto s waarvan je nooit denkt dat het cops zijn. En soms zitten ze er alleen in. Daar weet robin alles van.

-
wimwerf schreef:Ja..een gruwelijk domme actie...zeker als je weet dat er een politieauto achter je rijd...hugo schreef:Wat een gruwelijke actie
Dat filmpje is burgerlijke ongehoorzaamheid op zijn hoogst. Even volgens je eigen 10 geboden leven en denken '' f*ck you''. Ik vind dat mooi om te zien.
natuurlijk is het rationeel gezien erg stom.
- Sander S.
Die gruwelijk domme actie betekende wel het verschil tussen zijn rijbewijs kwijt zijn, en niet 8) Plus dat hij zelfs nog een slaatje uit het geheel heeft weten te slaan, hahawimwerf schreef:Ja..een gruwelijk domme actie...zeker als je weet dat er een politieauto achter je rijd...hugo schreef:Wat een gruwelijke actie
- Macboy
- Bert ///M3
Is een makkelijke strategie voor, bijvoorbeeld op de A7. Als je te hard rijd moet je ook echt veel te hard rijden, niet 140 - 150.
Als jij met 180 over de linkerbaan rijd dan valt iemand die opeens naar links gaat en achter jou aan komt natuurlijk wel op.
140-150 zie je dat veel minder omdat er meer zijn die die snelheid aanhouden.
Als jij met 180 over de linkerbaan rijd dan valt iemand die opeens naar links gaat en achter jou aan komt natuurlijk wel op.
140-150 zie je dat veel minder omdat er meer zijn die die snelheid aanhouden.
-
Ze haden zn rijbewijs ook bij zn huis op kunnen halen...dat men daar niet voor gekozen heeft..tja..voordeel schutter zeg maar..Sander Spoolder schreef:Die gruwelijk domme actie betekende wel het verschil tussen zijn rijbewijs kwijt zijn, en niet 8) Plus dat hij zelfs nog een slaatje uit het geheel heeft weten te slaan, hahawimwerf schreef:Ja..een gruwelijk domme actie...zeker als je weet dat er een politieauto achter je rijd...hugo schreef:Wat een gruwelijke actie
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
wat ik ook altijd doe wanneer de politie weer eens omdraaid om achter me aan te gaan... tja opvallende auto denk ik...
Ik zorg er dan voor dat er altijd 1 of 2 auto's tussen mij en de politie zit en dan ga ik telkens langszaam van rechts naar links rijden. Dus wanneer ik de politieauto in mijn rechterspiegel kan zien stuur ik langszaam weer naar links en vica versa.. Worden ze helemaal gek van!! Vervolgens even wachten op oranje en dan bye bye !!!! Lukt me altijd en nog never problemen gehad.. hou me dan ook voor de rest keurig aan de regels...
Ik zorg er dan voor dat er altijd 1 of 2 auto's tussen mij en de politie zit en dan ga ik telkens langszaam van rechts naar links rijden. Dus wanneer ik de politieauto in mijn rechterspiegel kan zien stuur ik langszaam weer naar links en vica versa.. Worden ze helemaal gek van!! Vervolgens even wachten op oranje en dan bye bye !!!! Lukt me altijd en nog never problemen gehad.. hou me dan ook voor de rest keurig aan de regels...

- RVV
Wie zijn rijbewijs? Die auto stond echt niet op privénaam. en dan nog, hoe kon men weten wie achter het stuur zat? mischien reed zijn 86 jarige oma wel. of is het motto geworden, preventief alle rijbewijzen ruimen van iedereen die bij die auto in de buurt is geweest?wimwerf schreef:Ze haden zn rijbewijs ook bij zn huis op kunnen halen...dat men daar niet voor gekozen heeft..tja..voordeel schutter zeg maar..Sander Spoolder schreef:Die gruwelijk domme actie betekende wel het verschil tussen zijn rijbewijs kwijt zijn, en niet 8) Plus dat hij zelfs nog een slaatje uit het geheel heeft weten te slaan, hahawimwerf schreef: Ja..een gruwelijk domme actie...zeker als je weet dat er een politieauto achter je rijd...
-M5 van 100000 euro.
-Bekeuring van 3500 euro.
-Brandstoftank van 120 euro leeg binnen 30 minuten.
-Heldenstatus en het plezier om agent slim af te zijn...ONBETAALBAAR

- Sander S.
Rico v Velzen schreef:Wie zijn rijbewijs? Die auto stond echt niet op privénaam. en dan nog, hoe kon men weten wie achter het stuur zat? mischien reed zijn 86 jarige oma wel. of is het motto geworden, preventief alle rijbewijzen ruimen van iedereen die bij die auto in de buurt is geweest?wimwerf schreef:Ze haden zn rijbewijs ook bij zn huis op kunnen halen...dat men daar niet voor gekozen heeft..tja..voordeel schutter zeg maar..Sander Spoolder schreef: Die gruwelijk domme actie betekende wel het verschil tussen zijn rijbewijs kwijt zijn, en niet 8) Plus dat hij zelfs nog een slaatje uit het geheel heeft weten te slaan, haha
-M5 van 100000 euro.
-Bekeuring van 3500 euro.
-Brandstoftank van 120 euro leeg binnen 30 minuten.
-Heldenstatus en het plezier om agent slim af te zijn...ONBETAALBAAR

De cops waren nog aan zijn deur geweest dezelfde dag nog, maar ze konden hem simpelweg niets maken inderdaad.
Dus die ballon ging niet op. Hij heeft trouwens een inruilprijs gehad die gemiddeld zo'n 15.000 euro hoger lag als de gemiddelde inruilwaarde. Zijn dealer adverteerde ook met 'De M5 van blik op de weg'.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Owwww, in mijn 2 jaar voorwaardelijk (wegens 90 km te hard) ook wel eens een politiewagen kwijtgereden op een 80 weggetjewimwerf schreef:Ja..een gruwelijk domme actie...zeker als je weet dat er een politieauto achter je rijd...hugo schreef:Wat een gruwelijke actie

Gelukkig maar, anders was ik 'em (RBW) zeker een maandje of 7 kwijtgeraakt. Nu niet. 8)
Daarna de motor maar verkocht, zoiets gaat gewoon weer eens mis
- Jorrit
Dat lukt met een golfje diesel en een beetje verkeers inzicht ook nog wel. Reed 40 te hard langs een laserende KLPD-er op de snelweg. Zie je die koplampen van een dikke volvo het wolkendek verlichten. Hmmm volgende afslag 1600m. 140Kmh VS van 0 optrekkende volvo... Moet lukken dacht ik zo. En dat lukte ook met behulp van een heleboel moraal ridders die netjes op de rem gaan staan, netjes 10km te zacht gaan rijden en compleet bevriezen met een politie auto in de spiegel.
Afijn, wijze les geleerd: een opvallende KLPD auto kan ook met z'n laser gun op de vluchtstrook staan.
Afijn, wijze les geleerd: een opvallende KLPD auto kan ook met z'n laser gun op de vluchtstrook staan.
- Arthur
- Auto: Nr.51
- Dennis Cavallino
Ik rijd altijd met mijn rechter wielen tegen de strepen aan de rechterkant van mijn rijstrook.
Dan accelereer ik, waardoor de kont van de auto omlaag duikt en stuur rustig naar de linker kant van mijn rijstrook. Dit geeft bij willekeurige snelheden een optisch vertekend beeld in de achteruitkijkspiegels van alle nono's op de linkerbaan, waardoor ze vaak zsm naar rechts gaan, omdat ze denken dat ik minimaal 50 km/u harder rijd dan ik werkelijk rijd.
Mijn lampen staan ook in de hoge stand.
Er zijn auto's waarbij de auto niet inveert tijdens acceleratie, dan heb je pech en kun je alleen van rechts naar links gaan.
Zwarte E34 scheelt trouwens ook al. Bij een witte bestelwagen gaat dit natuurlijk amper op.
Gebruik het al jaren en werkt erg goed. Ik hoef nooit iemand rechts in te halen en heb ook nog nooit boze blikken gehad.... en je hoeft op het laatst niet enorm in de remmen.
Chauffeurstrucje, man/vrouw achterin merkte er niets van, alleen dat ze altijd op tijd van bestemming aan kwamen.
Bij mensen die echt niet spiegelen, of slapen ga ik wel vaak rechts voorbij of sein even. Ik kan er echt niet tegen als mensen te lang links rijden, of te langzaam naar rechts gaan. Ook als iemand naar mij seint, ga ik ook altijd direct naar rechts. Tenzij het verkeer dat echt niet toelaat en ik zelf ook wacht om weer door te blaffen als de mensen voor me weg zijn.
---
Over dat M5 filmpje. Ik vroeg me altijd al af waarom hij de Volvo zo extreem afsneed. Had 'ie illegale drugs/wapens bij zich vraag ik me dan af?
Dan accelereer ik, waardoor de kont van de auto omlaag duikt en stuur rustig naar de linker kant van mijn rijstrook. Dit geeft bij willekeurige snelheden een optisch vertekend beeld in de achteruitkijkspiegels van alle nono's op de linkerbaan, waardoor ze vaak zsm naar rechts gaan, omdat ze denken dat ik minimaal 50 km/u harder rijd dan ik werkelijk rijd.
Mijn lampen staan ook in de hoge stand.
Er zijn auto's waarbij de auto niet inveert tijdens acceleratie, dan heb je pech en kun je alleen van rechts naar links gaan.
Zwarte E34 scheelt trouwens ook al. Bij een witte bestelwagen gaat dit natuurlijk amper op.
Gebruik het al jaren en werkt erg goed. Ik hoef nooit iemand rechts in te halen en heb ook nog nooit boze blikken gehad.... en je hoeft op het laatst niet enorm in de remmen.
Chauffeurstrucje, man/vrouw achterin merkte er niets van, alleen dat ze altijd op tijd van bestemming aan kwamen.
Bij mensen die echt niet spiegelen, of slapen ga ik wel vaak rechts voorbij of sein even. Ik kan er echt niet tegen als mensen te lang links rijden, of te langzaam naar rechts gaan. Ook als iemand naar mij seint, ga ik ook altijd direct naar rechts. Tenzij het verkeer dat echt niet toelaat en ik zelf ook wacht om weer door te blaffen als de mensen voor me weg zijn.
---
Over dat M5 filmpje. Ik vroeg me altijd al af waarom hij de Volvo zo extreem afsneed. Had 'ie illegale drugs/wapens bij zich vraag ik me dan af?