dat had ook heel anders gekund, maja dat zal dan meer gekost hebben zal de reden geweest zijn

not done this.
dan hadden ze ze beter in een schuur kunnen zetten en luchtdicht maken en dan vergassen zo dat ze in slaap vallen en dood gaan?
bron http://www.paneristi.com" onclick="window.open(this.href);return false;How many things are we missing as we rush through life?
THE SITUATION
In Washington , DC , at a Metro Station, on a cold January morning in 2007, a man with a violin played six Bach pieces for about 45 minutes. During that time, approximately 2,000 people went through the station, most of them on their way to work. After about 3 minutes, a middle-aged man noticed that there was a musician playing. He slowed his pace and stopped for a few seconds, and then he hurried on to meet his schedule.
About 4 minutes later:
The violinist received his first dollar. A woman threw money in the hat and, without stopping, continued to walk.
At 6 minutes:
A young man leaned against the wall to listen to him, then looked at his watch and started to walk again.
At 10 minutes:
A 3-year old boy stopped, but his mother tugged him along hurriedly. The kid stopped to look at the violinist again, but the mother pushed hard and the child continued to walk, turning his head the whole time. This action was repeated by several other children, but every parent - without exception - forced their children to move on quickly.
At 45 minutes:
The musician played continuously. Only 6 people stopped and listened for a short while. About 20 gave money but continued to walk at their normal pace. The man collected a total of $32.
After 1 hour:
He finished playing and silence took over. No one noticed and no one applauded. There was no recognition at all.No one knew this, but the violinist was Joshua Bell, one of the greatest musicians in the world. He played one of the most intricate pieces ever written, with a violin worth $3.5 million dollars. Two days before, Joshua Bell sold-out a theater in Boston where the seats averaged $100 each to sit and listen to him play the same music.This is a true story. Joshua Bell, playing incognito in the D.C. Metro Station, was organized by the Washington Post as part of a social experiment about perception, taste and people's priorities.
This experiment raised several questions:
In a common-place environment, at an inappropriate hour, do we perceive beauty?
If so, do we stop to appreciate it?
Do we recognize talent in an unexpected context?
One possible conclusion reached from this experiment could be this:
If we do not have a moment to stop and listen to one of the best musicians in the world, playing some of the finest music ever written, with one of the most beautiful instruments ever made . . .
How many other things are we missing as we rush through life?
Net zoiets als met 30mm op burgers schieten.Wouter81 schreef:http://www.timesofmalta.com/articles/vi ... pters-land
Hier wat beelden van de Mirages die op Malta geland zijn. Die zijn uitgerust met lucht-grond raketten en waren op missie gestuurd om betogers in Benghazi aan te vallen. Wat voor zieke hond ben je dan, als je straaljagers op betogers afstuurt.
Nederlanders hebben echt de meest mooie spullen en mensen zijn goed getraind! Probleem ligt vaak niet bij de militairen maar bij de leiding.GTRene schreef:je weet niet hoe het precies gegaan is, maar als het gegaan is zoals ze zeggen op het nieuws...
3 man in een kleine helicopter en weinig of geen back-up.
denk dat ze die Engelsen na wilden doen met hun geslaagde acties, echter die zijn/lijken me over het algemeen beter getraind/voorbereid voor dit soort acties.
duifjes.com schreef:Nederlanders hebben echt de meest mooie spullen en mensen zijn goed getraind! Probleem ligt vaak niet bij de militairen maar bij de leiding.GTRene schreef:je weet niet hoe het precies gegaan is, maar als het gegaan is zoals ze zeggen op het nieuws...
3 man in een kleine helicopter en weinig of geen back-up.
denk dat ze die Engelsen na wilden doen met hun geslaagde acties, echter die zijn/lijken me over het algemeen beter getraind/voorbereid voor dit soort acties.
Nu heb ik ea meegemaakt in Bosnie en moet zeggen dat die Engelsen een stuk gekker zijn dan wij hahahhaha
Diep triest dit......dvh schreef:Hellaas geen wereldzaak... want van dit soort zaken word ik letterlijk ziek in mijn buik...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=W62g6L9b ... verified=1[/youtube]
Robin schreef:Weer stof tot nadenken jongens!
http://www.zie.nl/video/werk-en-prive/3 ... fzxupf0ofe" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is een soort sneeuwbal effect daar beneden. Tunesië, Egypte, Libië, etc. Nu ook Saudi-Arabië, Jemen, etc.Ravin ///M schreef:Gaat lekker daar in de Italiaanse kolonie. GaMaffi is toch echt nog oude wereld-gek, die kunnen ze aan t eind van deze episode niet in leven laten lijkt me. In Zuid Amerika ziet men het probleem overigens niet, die 1,7 miljoen Libische vaten kunnen de latente jurken uit SA met een kwartslag draaien aan de kraan erbij produceren.
Ik denk dat je een grove denkfout maakt, die Irak is net als al die Arabische landen nu destijds gewoon een vat vol met explosieven. Saddam was juist iemand die olie op het vuur gooide, kijk eens wat ie destijds tegen de Koerden heeft gedaan, dat vergeten die mensen niet 1,2,3 en VOLKOMEN terecht, maar het volk moest Saddam zelf afzetten, niet een of ander land 10.000 km verderop die er niks te zoeken heeft... En vergeet al die zinloze doden niet in het Irak oorlog, er zijn meer dan 1 miljoen burgersslachtoffers gevallen tot nu toe, WAAROM? Of al die Amerikaanse militairen die voor voor niets zijn gevallen, dat vind ik net zo erg. Het ergste is als je zoon / dochter sneuveld voor een oorlog die puur voor economisch gewin word gevoerd...Metchu schreef:ik was laatst in de bus aan het wachten op het vliegveld in Istanbul die ons naar het vliegtuig zou brengen. Daar zat een man die net gerend had om de bus te redden. Long story short we raakten aan de praat en de kerel kwam uit Irak. Ik vroeg hoe de situatie was en of het echt was zoals het bij ons door komt op TV. Hij vertelde me, dat iedereen nu maar wat roept en iedereen praatjes heeft. De buitenlandse soldaten vaak niet uit hun basissen durven te komen. Dat het ten tijde van Saddam wel anders was, daar kon niemand iets zeggen en accepteerden ze het maar. Nu zijn er veel meer conflicten. Kortom, hij was blij met de vrijheid, maar de nare dingen die ermee gepaard gaan is het hem blijkbaar niet echt waard. Bovendien maken de buitenlandse soldaten niet waar, voor de reden dat ze daar zijn. Was iig een interessant gesprek. Nou is dit natuurlijk maar 1 ooggetuige en ken ik de man niet voor de rest. Maar het zet je wel aan het denken natuurlijk...
EG schreef:Ik denk dat je een grove denkfout maakt, die Irak is net als al die Arabische landen nu destijds gewoon een vat vol met explosieven. Saddam was juist iemand die olie op het vuur gooide, kijk eens wat ie destijds tegen de Koerden heeft gedaan, dat vergeten die mensen niet 1,2,3 en VOLKOMEN terecht, maar het volk moest Saddam zelf afzetten, niet een of ander land 10.000 km verderop die er niks te zoeken heeft... En vergeet al die zinloze doden niet in het Irak oorlog, er zijn meer dan 1 miljoen burgersslachtoffers gevallen tot nu toe, WAAROM? Of al die Amerikaanse militairen die voor voor niets zijn gevallen, dat vind ik net zo erg. Het ergste is als je zoon / dochter sneuveld voor een oorlog die puur voor economisch gewin word gevoerd...Metchu schreef:ik was laatst in de bus aan het wachten op het vliegveld in Istanbul die ons naar het vliegtuig zou brengen. Daar zat een man die net gerend had om de bus te redden. Long story short we raakten aan de praat en de kerel kwam uit Irak. Ik vroeg hoe de situatie was en of het echt was zoals het bij ons door komt op TV. Hij vertelde me, dat iedereen nu maar wat roept en iedereen praatjes heeft. De buitenlandse soldaten vaak niet uit hun basissen durven te komen. Dat het ten tijde van Saddam wel anders was, daar kon niemand iets zeggen en accepteerden ze het maar. Nu zijn er veel meer conflicten. Kortom, hij was blij met de vrijheid, maar de nare dingen die ermee gepaard gaan is het hem blijkbaar niet echt waard. Bovendien maken de buitenlandse soldaten niet waar, voor de reden dat ze daar zijn. Was iig een interessant gesprek. Nou is dit natuurlijk maar 1 ooggetuige en ken ik de man niet voor de rest. Maar het zet je wel aan het denken natuurlijk...
Het probleem in Irak is dat het land helemaal niet is binnengevallen om vrede en democratie te brengen, de enige reden was om de olie in Amerikaanse of Amerika goed gezinde bedrijven handen te krijgen. Denk je echt dat ze daar kwamen voor vrede en veiligheid, LOL. Er zijn daar in donker Afrika tientallen landen waarbij dagelijks vrouwen verkracht worden, mensen met machetes worden aangevallen. waarom vallen ze die landen niet binnen? Omdat daar geen olie zit, en dat is de enige reden, punt.
Irak is nu voor Israel en Amerika geen bedreiging meer, en die 2 landen gaan door met hun oorlogspad totdat er geen gevaar meer is. Denk je echt dat Israel op democratie in die landen zit te wachten? Ze hebben nu echt een groot probleem, Turkije gaat bijv. NOOIT een inval op Iran of Libie toelaten, en zonder dat land zijn hun handen en benen behoorlijk gebonden. Dat is het ironische hiervan, Amerika en Israel zitten daar echt niet op democratie te wachten, ze hebben liever een leider die hun goed gezind is en die het volk kapot onderdrukt, of zijn ze toevallig 30 jaar lang Mubarak vergeten?
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot], ED35, Erik dB, Kadett, matthyssie, Robbert92 en 3 gasten